LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canal+/digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kaatje
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 okt 2003 08:51

canal+/digitaal

Ongelezen bericht door kaatje »

Wij hebben slechte ervaringen met canal+/digitaal voor ons gevoel zijn ze daar alleen maar bezig met hoeveel geld kunnen we binnen halen en niet met problemen van klanten. Afspraken kun je ook maar beter niet maken met medewerkers want die worden toch als niet verklaard (jou woord tegen het hunne) en als je belt duurt het eerst 5 min. voordat je iemand tepakken hebt en dat op het nummer dat 70 cent per minuut kost.

wie heeft nog meer slechte ervaringen misschien ook goede met canal+/digitaal???

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: canal+/digitaal

Ongelezen bericht door Heidy »

Bij ons is Canal+ niet stereo.
Ik heb ze opgebeld en hun zeggen heb je hem via de scart aangesloten.
Ik zeg ja en hun zeggen dat ik een nieuw kastje moet halen.
Hebben we gedaan en een paar dagen later helemaal geen canal+ meer.
Ik opbellen en zeker 10 minuten aan de lijn gehangen.
Zeggen ze o u heeft een nieuw kastje dan moeten wij die hier nog even instellen.
Nu is hij ook niet stereo en het beeld is heel slecht.
in de avond wordt hij nog slechter.
Canal+ geeft casema de schuld hiervan en casema Canal+

Heidy

#_#
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2003 14:08

Re: canal+/digitaal

Ongelezen bericht door #_# »

Volgens mij is canal digitaal via de schotel en kun je een service contract met ze afsluiten. Kost 15€ per jaar, het helpdesktarief is dan 0,10 cpm en als je smartcard stuk gaat kun je een nieuwe krijgen.

Als je een probleem hebt is het misschien handig erbij te zetten welk probleem je precies hebt en wat Canal digitaal er aan of juist niet aangedaan heeft.

@Heidi

Het kan aan je televisie of surroundset liggen dat je geen stereo hoort, een kabelprobleem kan het ook nog zijn of de instellingen....

Het hoeft dus niet aan canal plus of casema te liggen, want als de settopbox nog steeds geen stereo geluid weergeeft dan is het waarschijnlijk dat het probleem bij jou thuis ligt. Of je overige kanalen zijn ook slecht te ontvangen, dan ligt het aan casema of aan je tv.....

groet#_#

Gesloten