LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jan Nuis

UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door Jan Nuis »

Het is niet alleen zo dat UPC de kredietbanken negeert maar ook mensen die in de WSPN (wettelijke schuldsanering natuurlijke personen) zitten daarbij zitten de mensen onder de vleugels van een bewindvoerder. Wij zijn daar een voorbeeld van. Wij zijn in december 2001 door de rechter tot WSPN en we hebben een bewindvoerder toegewezen gekregen die heeft al onze schulden op een rijtje gezet, daaronder viel ook een rekening van Chello dus niet van de kabeltelevisie. Maar wat schetst mijn verbazing vorige week donderdag heeft UPC de levering van kabeltelevisie aan ons woonadres stopgezet omdat er een rekening openstaat, maar die rekening is onder de rechter geweest met de toewijzing van de WSPN, d.w.z. dat 3 jaar nadat we voor de rechter zijn geweest wordt de Chello rekening volledig betaald net zoals de andere bedrijven. We hebben gebeld naar UPC maar we worden er niets wijzer van en ze willen dat wij die rekening betalen maar dat kan helemaal niet want wij krijgen maar een klein bedrag om van te leven per week en de rest stort de bewindvoerder op een boedel rekening om na 3 jaar alles te kunnen betalen. De dames van dat callcenter willen niet luisteren en snappen er ook niets van geloof ik. Dus wij moeten nu gezin met 3 kinderen de eerstkomende 2 jaar zonder radio en tv verder. Ik vraag mij dan wel af kan UPC boven de uitspraak van de rechter staan, en wat kan ik verder nu nog doen. Dit daar ze een monoplie hebben.

Groeten
Fam Nuis

eric

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door eric »

Bekijk het van de positieve kant. Geen tv en radio dat scheelt weer stroom en dan ben je des te eerder van je schulden af.

R.Schuit

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Beste eric,
Als ik je reactie zo lees dan komt het zo over als of je TOTAAL GEEN idee hebt hoe en wat UPC mensen,cq ,klanten behandeld, en wat en hoe het is om in de WSNP te zitten met een (spook schuld) van UPC.
Ik zou tegen jou willen zeggen: GA ZELF EENS IN DE WSNP DAN STUUR IK WEL UPC OP JE DAK
Kijken of je dan nog zo piept

Eric

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door Eric »

Ik heb mijn financien netjes op orde. Ik sluit niet zomaar voor van alles en nog wat leningen waardoor je uiteindelijk diep in de problemen komt. Hoewel ik de preciese situatie natuurlijk niet ken hebben ze deze toestand gewoon aan zichzelf te danken en moeten ze niet zeuren.

R.Schuit

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door R.Schuit »

Zou je niet kunnen in denken dat zelfs al zou je alles netjes op orde hebben dat je in de schulden komt door de instanties van de overheid of door kabel bedrijven met hun spook nota`s
dus denk daar eens aan als je weer eens warme lucht gaat verplaatsen of in dit geval letters.

Hanny

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door Hanny »

Zeg Eric, niet oordelen voordat je iets zelf meegemaakt hebt! En roep niet te hard dat dat jou niet kan overkomen, voor je het weet zit je misschien in hetzelfde schuitje.

Gast

Re: UPC laat niet alleen mensen met een schuldsanering in de kou

Ongelezen bericht door Gast »

Als iemand z'n baan verliest of door omstandigheden achteruit gaat in loon dan kunnen veel mensen in de problemen komen.

Dus Eric, niet zo hard lachen want wie het laatst lacht lacht het best.

Gesloten