LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezorgbundel Albert Heijn

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
SjefdeBacker
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2020 16:08

Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door SjefdeBacker »

In verband met Corona beperkingen heb ik in oktober bij de Albert Heijn een bezorgbundel vastgelegd voor elke week op vrijdag tussen 16:00 en 21 uur. Kosten € 120= voor 1 jaar vooruit betaald. Nu blijkt dat AH vergeten is dat er in de laatste weken van het jaar heel veel mensen de boodschappen willen thuis laten bezorgen en blijken dus mijn bezorgmomenten verdwenen te zijn, terwijl al meer dan een half jaar elke week een bestelling heb gedaan. Nu worden mijn bezorgmomenten dus door een ander betaald en door mij. Ruikt naar ???? Bovendien is er nooit vermeld bij het afsluiten van de bezorgbundel dat deze afspraak flexibel is.
Mijn vraag is : kan AH dit zomaar doen??
Ik voel me bedrogen
Bijlagen
20201215 bezorgbumdel AH.docx
(43.62 KiB) 39 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je een bevestiging van je vastlegging van die bezorgmomenten?

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Dat staat toch in de bijlage?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Revoked »

Heerlijk selectief. Vooral alleen het stukje dat je uitkomt laten zien.
Algemene voorwaarden gelezen?

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door joep873 »

En wat zei de klantenservice hiervan?
Vrijdag 25-12 en vrijdag 01-01 zijn ze trouwens dicht, dus die bezorgmomenten hebben nooit bestaan.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Moneyman »

StevieNL81 schreef:
15 dec 2020 21:46
Dat staat toch in de bijlage?
Die bijlage zegt niets.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Brahms »

Revoked schreef:
15 dec 2020 21:49
Heerlijk selectief. Vooral alleen het stukje dat je uitkomt laten zien.
Algemene voorwaarden gelezen?
De algemene voorwaarden bezorg abonnement hebben het in het geheel niet over het vastleggen van bezorgtijden:
https://static.ahold.com/media/00185160 ... .10.26.pdf

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

Moneyman schreef:
15 dec 2020 21:58
StevieNL81 schreef:
15 dec 2020 21:46
Dat staat toch in de bijlage?
Die bijlage zegt niets.
Het is een printscreen van de actieve bundel waar letterlijk staat "uw persoonlijke bezorgmoment elke week op vrijdag tussen 1600 en 2100

Wat zoek je dan precies ?

TS heeft betaald voor dit moment, en iemand anders heeft nu dat moment vastgelegd en betaalt er ook voor.

DeZevendeHenk
Berichten: 774
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Ga eerst eens in overleg, hoor hun standpunt of excuses en zoek als volwassenen mensen een oplossing. En als ze u geen bevredigende oplossing kunnen bieden weet u wat u te doen staat. Een nieuwe leverancier zoeken.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Brahms »

StevieNL81 schreef:
15 dec 2020 22:33

......en iemand anders heeft nu dat moment vastgelegd en betaalt er ook voor......
Dat denkt de Topicstarter, maar alles zal wel komen door de gigantische drukte.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door lordi »

Ik heb ook een bezorgbundel op vrijdag tussen 16.00 en 21.00 uur en keurig een e-mail ontvangen dat vanwege Kerst en Nieuwjaarsdag er op vrijdag 25 en vrijdag 1 januari niet bezorgd zou worden en dat ik zelf een nieuw bezorgmoment moest vastleggen.
Belangrijk: jouw persoonlijk bezorgmoment vervalt i.v.m. de feestdagen

Nog even en dan is het kerst. Een bijzondere tijd van het jaar waarin we je graag willen helpen met je boodschappen. Jouw persoonlijk(e) bezorgmoment(en) op vrijdag 25-12-2020 16:00 tot en met 21:00 en vrijdag 01-01-2021 16:00 tot en met 21:00 verval(t)(len), omdat we dan gesloten zijn i.v.m. de feestdagen. Kies daarom nu snel een alternatief bezorgmoment op ah.nl/kies-moment. Als Bezorgbundelklant krijg jij als eerste de gelegenheid om een moment te kiezen voor je kerstboodschappen. Door de grote vraag verwachten we dat alle momenten heel snel vol zitten, dus wees er snel bij.
Het heeft dus niets te maken met de drukte maar ze zijn gewoon gesloten die dagen en terecht.
Waarschijnlijk heeft u die e-mail over het hoofd gezien.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Moneyman »

StevieNL81 schreef:
15 dec 2020 22:33
Moneyman schreef:
15 dec 2020 21:58
StevieNL81 schreef:
15 dec 2020 21:46
Dat staat toch in de bijlage?
Die bijlage zegt niets.
Het is een printscreen van de actieve bundel waar letterlijk staat "uw persoonlijke bezorgmoment elke week op vrijdag tussen 1600 en 2100

Wat zoek je dan precies ?

TS heeft betaald voor dit moment, en iemand anders heeft nu dat moment vastgelegd en betaalt er ook voor.
Die printscreen is contextloos en zegt mij dus niets. Die kan op ieder willekeurig moment in een proces gemaakt zijn. Vandaar mijn vraag of TS een expliciete schriftelijke bevestiging voor de bewuste dagen heeft ontvangen.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Sira »

lordi schreef:
16 dec 2020 07:08
Ik heb ook een bezorgbundel op vrijdag tussen 16.00 en 21.00 uur en keurig een e-mail ontvangen dat vanwege Kerst en Nieuwjaarsdag er op vrijdag 25 en vrijdag 1 januari niet bezorgd zou worden en dat ik zelf een nieuw bezorgmoment moest vastleggen.
Belangrijk: jouw persoonlijk bezorgmoment vervalt i.v.m. de feestdagen

Nog even en dan is het kerst. Een bijzondere tijd van het jaar waarin we je graag willen helpen met je boodschappen. Jouw persoonlijk(e) bezorgmoment(en) op vrijdag 25-12-2020 16:00 tot en met 21:00 en vrijdag 01-01-2021 16:00 tot en met 21:00 verval(t)(len), omdat we dan gesloten zijn i.v.m. de feestdagen. Kies daarom nu snel een alternatief bezorgmoment op ah.nl/kies-moment. Als Bezorgbundelklant krijg jij als eerste de gelegenheid om een moment te kiezen voor je kerstboodschappen. Door de grote vraag verwachten we dat alle momenten heel snel vol zitten, dus wees er snel bij.
Het heeft dus niets te maken met de drukte maar ze zijn gewoon gesloten die dagen en terecht.
Waarschijnlijk heeft u die e-mail over het hoofd gezien.
Mogelijk is deze mail in haar spambox terechtgekomen.

Thatch22
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 okt 2017 16:58
Contacteer:

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Thatch22 »

Je dan wel dan ook vastleggen dmv boodschappen op je lijstje, heb je dat gedaan dan krijg je toch een bevestiging. Doe je dat niet, dan heb je geen bezorg datum en tijd gereserveerd.

Ik weet dit nu, omdat dit mij ook is gebeurt. Ja heb een bezorgbundel ook.

Hermanuscrescent
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 aug 2017 23:32
Locatie: Zwijndrecht

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door Hermanuscrescent »

Ik heb een bezorgbundel met bezorgmomenten op donderdag. Die van 24/12 en 31/12 zijn eruitgehaald. Het is mij niet gelukt alternatieven te vinden. Kennelijk op=op en vol=vol. Ik heb voorgesteld mijn bundel met twee keer te verlengen. Volgens de chat is dat onmogelijk. Deze klacht heb ik in het klachtenkompas van de consumentenbond geplaatst. Nog geen reactie.

alfatrion
Berichten: 21886
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door alfatrion »

Vraag dan om een proportioneel deel van het abbonnementsgeld terug.

lordi
Berichten: 163
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door lordi »

Dat is dan maximaal EUR 5,54 ((EUR 72 / 26 weken) * 2 weken als je de bezorgbundel ziet als 26 bezorgmomenten.
Maar je kan ook redeneren dat het 156 bezorgdagen betreft en dat je er dan 2 mist houdt in dat je vergoeding maar EUR 0,92 is ((EUR 72 / 156 )* 2).

AH zal er ongetwijfeld op wijzen dat ze alle betrokken bezorgbundelklanten een e-mail hebben gestuurd dat hun bezorgmoment niet door kon gaan en dat ze een ander moment konden kiezen. Bezorgbundelklanten kunnen 3 weken vooruit boeken, "gewone" klanten 2 weken. Op het moment dat ik de e-mail kreeg, waren alle dagen en bezorgmoment rond Kerst en Oud&Nieuw gewoon beschikbaar.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als je dagelijks de krant krijgt, kan je toch ook geen geld terug vragen voor de kerstdagen, pasen, pinksteren, hemelvaart en nieuwjaarsdag als er geen krant komt. Als je afspreekt elke bepaalde dag een bezorging te hebben en die bezorgdag valt ergens op een feestdag, dan moet je van te voren dus zelf een ander bezorgmoment vastleggen.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Bezorgbundel Albert Heijn

Ongelezen bericht door marnix »

Rare berichten,
ik heb mijn bezorgmoment op woensdag, komt dit jaar mooi uit,
Ik heb wel, zo snel mogelijk, wat dure flessen besteld op het komende moment, om aan minimum bedrag te komen.
dan staat mijn bezorging pas echt vast,
naderhand denk ik pas na wat ik echt nodig heb, je kunt tenslotte aanpassen tot een dag van te voren.

Gesloten