Vacaturebank Jobsonline komt afspraak niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Vonnie999

Vacaturebank Jobsonline komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door Vonnie999 » 05 aug 2019 21:09

Vacaturebank Jobsonline heeft telefonisch de belofte gedaan 12 potientiele kandidaten te hebben voor een te plaatsen online vacature. We hebben echter geen enkele reactie gehad. Na dit gemeld te hebben zouden ze alsnog kandidaten persoonlijk gaan benaderen waarbij zeker 5 kandidaten uit onze regio zouden moeten reageren, hierop ook geen enkele reactie ontvangen.

Vanwege het niet nakomen van de gedane afspraken gaan wij niet akkoord met de factuur à € 302,50 incl. BTW en hebben gevraagd om bewijzen voor de benadering van de kandidaten. Ze laten alleen een algemeen overzichtje zien zonder datum of naam van het bedrijf, geen echt bewijs. Ook hebben ze nooit een overzichtje van de potientiele kandidaten gestuurd. Na diverse mailings wil Jobsonline niet tegemoetkomen en geeft (achteraf) aan dat de arbeidsmarkt is gekrompen en dat het aan de kandidaten is om te reageren.
Ze willen een volgende vacature gratis plaatsen, maar we zijn het niet eens met deze factuur en willen hier een creditnota van. We voelen ons in de maling genomen. Helaas is bijna alles telefonisch verlopen, wat kunnen we hier tegen doen?

berndv

Re: Vacaturebank Jobsonline komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door berndv » 06 aug 2019 11:04

Als ik uw verhaal zo lees dan lijkt mij dit geen directe consumentenkwestie, ik denk dan ook dat u uw vraag beter kunt stellen op een forum dat meer gericht is op de zakelijke markt, iets als higherlevel ofzo.

Inhoudelijk kan ik alleen zeggen dat ze moeten nakomen wat overeengekomen is. U begint met een mondelingen telefonische belofte, maar ik neem aan dat er ook een schriftelijke overeenkomst gesloten is, wat hierin staat zal vermoedelijk leidend zijn. Pas als ze niet doen wat daarin staat, zijn ze verkeerd bezig.

Hawk-Eye

Re: Vacaturebank Jobsonline komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door Hawk-Eye » 13 aug 2019 07:51

u heeft recht op de correspondentie lijkt me als u daarom vraagt zodat zij op die manier ook kunnen bewijzen dat er kandidaten benaderd zijn...

wilt u kandidaten uit de buurt waarom dan niet een ad in het plaatselijke suffertje???

Plaats reactie