Ja mensen sorry, ik zit lekker te google-en.... even de naam van deze beste man ingetypt, en kwam terecht op het volgende forum:
ht tp:/ /forums.xxxx
Menneer. M (ik zag dat de naam netjes was weggehaald) heeft dit dus al eerder gedaan met een ander gastouderbureau!!! DARKOM of iets dergelijks:
Domain name darkom.nl
Status active
Registrant xxxx
xxxx
xxxx
Administrative contact xxxx
xxxx
xxxx
Registrar
EASYHOSTING // EASYCOLOCATE
xxxx
Technical contact(s) DOM000772-EASHO
Afd. Domeinbeheer Domeinhuis BV
xxxx
Domain nameservers ns1.domeinhuis.nl
ns2.domeinhuis.nl
Date registered 28-06-2005
Record last updated 22-01-2009
Record maintained by NL Domain Registry
Nog even verder gezocht, ook hier op radar forum,
Hij had nóg een ander gastouderbureau, WIJKIDS
Op tros radar forum staat al het een en ander over DARKOM
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 90#p818668:
T.Ros
gastouderbureau
Sinds een half jaar maak ik gebruik van het gastouderbureau DARKOM.
Wij zijn hier slecht over te spreken. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mails en brieven reageren ze niet .Nu blijkt dat ze een andere naam hebben aangenomen n.l. WIJKIDS maar de eigenaar en het adres zijn precies het zelfde en wederom krijg je met niemand contact.
Vier maanden geleden heb ik een bedag van een paar honderd euro per ongeluk aan Darkom over gemaakt dat bestemd was voor de creche van mijn dochtertje maar moet dit nog terug gestort krijgen.
Ik brgrijp niet dat dit soort bureuas die totaal niets voor hun clienten doen zoveel geld per maand kunnen opstrijken.
28 nov 2008 17:51
dusssss.... Menneer M. is lekker bezig.
WIJKIDS, DARKOM, KOAH, DOLTJE.... what's next...??
elke keer het zelfde gelazer, wat heeft die vent een hoop mensen belazerd....
Wat mij betreft een RADAR uitzending waard, al is het maar om andere mensen voor deze vent te waarschuwen

dus heb meteen rader geiinformeerd over dit forum, al denk ik dat het meer op zijn plek is bij Opgelicht, dus die ook meteen maar even benaderd
Zo dat was het weer voor vandaag, ik geef die man alweer te veel aandacht
[Aangepast door Moderator (persoonsgegevens)]