LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-smoking, wat is uw ervaring?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: E-smoking, wat is uw ervaring?

Ongelezen bericht door ruud_a »

Radboudcc schreef:Ik heb de E-go e-sigaret gehad, maar die was binnen een week kapot?! Ding zit ook waardeloos in elkaar. Voor dezelfde prijs (4 tientjes) een Nederlandse e-sigaret gekocht: de Stigx, en die is geweldig! Ook mijn broer heeft na een trekje van mijn Stigx er ook gelijk een gekocht en is nu helemaal hooked.
ja dat heb je met dat verslavende spul.

Tiidmasine
Berichten: 225
Lid geworden op: 23 jun 2014 01:44

Re: E-smoking, wat is uw ervaring?

Ongelezen bericht door Tiidmasine »

IK was al 18 maanden van het roken af, voordat ik met een e-sigaret begon. De smaak is absoluut niet te vergelijken met echte tabak. De nicotine zorgt dat ik rustiger slaap (heb een aantal beroertes gehad).

Ik wil mensen die het willen proberen toch een tip geven: koop die spullen niet in Nederland en neem ook niet die dingen die lijken op een normale filtersigaret: Die accu's hebben slechts en capaciteit van 180 mA. Bovendien zijn de navullingen te prijzig. Ik gebruik een EGO-T en EGO-W. Die laatste wordt in Nederland verkocht voor ongeveer 45 euro. Ik betaalde er 14 euro voor inclusief verzendkosten. Flesjes met vloeistof kost ongeveer 4 euro voor 50 mL
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jun 2014 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële informatie verwijderd

47712
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:22

Re: E-smoking, wat is uw ervaring?

Ongelezen bericht door 47712 »

die chemische troep is nog slechter dan sigaretten. Sigaretten zijn allemaal gemanipuleerd. Tabak is natuurlijker.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 jun 2014 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic uitingen verwijderd

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: E-smoking, wat is uw ervaring?

Ongelezen bericht door ruud_a »

47712 schreef:die chemische troep is nog slechter dan sigaretten. Sigaretten zijn allemaal gemanipuleerd. Tabak is natuurlijker.
de tabak waarschijlijk wel, maar niet wat ze er allemaal doorheen mengen.

Gesloten