LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
alex.mooren
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2021 18:44

Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door alex.mooren »

Op 10 februari 30 meter coax grondkabel besteld bij elektroshop.nl
Vandaag, 23 februari pas Verzonden!!
Het eerste excuus was het winterse weer, wat ik nog aannemelijk vond, op 14 februari contact gehad waar mij werd verteld dat het onderweg was en ik het niet kon annuleren.
Nu pas een track en trace gekregen.
Elektroshop.nl is een website die hun afspraken niet na komt, advies is dan ook om er niet te bestellen.

Seinhuis
Berichten: 2370
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Hopelijk is het ontvangen product wel naar wenst?

J. Deltoer
Berichten: 3077
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Elektroshop dus....bedankt voor uw bericht...

BL2
Berichten: 4830
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door BL2 »

alex.mooren schreef:
23 feb 2021 18:50
advies is dan ook om er niet te bestellen
Prima advies, niemand welke het leest, of had je zelf wel de vele 1 sterren reviews over dit bedrijf gelezen. Dan had je er misschien ook niet besteld....

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alex.mooren schreef:
23 feb 2021 18:50
Op 10 februari 30 meter coax grondkabel besteld bij elektroshop.nl
Vandaag, 23 februari pas Verzonden!!
Het eerste excuus was het winterse weer, wat ik nog aannemelijk vond, op 14 februari contact gehad waar mij werd verteld dat het onderweg was en ik het niet kon annuleren.
Nu pas een track en trace gekregen.
Elektroshop.nl is een website die hun afspraken niet na komt, advies is dan ook om er niet te bestellen.
Ach ja, en zo kan er nu voor nagenoeg elke verkoper gewaarschuwd worden. De diverse bezorgbedrijven hebben het te druk en kunnen niet meer dagelijks alle pakketten ophalen. Daar zit de eerste vertraging in. Daarna kwam een week sneeuw waarin ook alles plat lag. Ik lig niet meer wakker van wat vertraging, het is eerder regel dan uitzondering. Maar om op die reden te gaan waarschuwen om niet meer te gaan bestellen...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Elektroshop.nl komt afspraken niet na

Ongelezen bericht door sjohie »

Als ik bij een, voor mij onbekende, webshop bestel, is het eerste wat ik doe, even de shopreviews op tweakers bekijken. Die zijn gemaakt door geregistreerde gebruikers daar, kennen een zekere drempel wat betreft de inhoud, lengte en kwaliteit van de review, en zijn niet te beïnvloeden door de winkel in kwestie, zoals dat op andere platformen wél kan.

En daarin komt deze winkel er niet al te best uit.

Overigens zit er bij Tweakers wel een zekere weging achter, oudere reviews tellen minder zwaar mee in de totaalscore, dus als een webshop de boel beter op orde krijgt, zal dat daar ook resulteren in een betere score.

Gesloten