Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Aanmerken als spam. Klaar.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Inderdaad, ik verwacht dat Verisure dat namelijke ook doet met alle mailtjes die naar dat mailadres [email protected] worden gestuurd.

Mario v d Boom
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2022 15:51

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Mario v d Boom »

Slecht behandeld door Verisure

Ik heb me maanden geleden flink om te tuin laten leiden door verkopers van Verisure.
Ze beloven van alles, laten je uiteindelijk teveel betalen etc etc.
Uiteindelijk heb ik binnen de gestelde termijn mijn recht op herroeping gedaan.
Daarop krijg ik een brutaal persoon van verisure aan de telefoon en zei dat dat niet mogelijk was. Alleen bij mijn woonhuis en niet bij mijn zaak.
Dan zou ik 195 euro terug krijgen. Dat wil zeggen dat ik een kapitaal betaald had voor mijn zaak. Die ze overigens gratis zouden installeren na dat afspraken niet goed waren gelopen. Diverse malen klachten op trustpilot gezet waarop ik benaderd werd door een vriendelijke dame die alles voor me uit ging zoeken.
Vervolgens hoor ik maanden niets en wordt nergens op gereageerd en blijf bestookt worden met aanmaningen van het abonnement waar ik al lang van afgezien heb.

Kirsiej86
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 aug 2022 13:32

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Kirsiej86 »

Ik ben totaal niet te spreken.

Ik ben al nu vandaag 9 weken elke dag aan het bellen om mijn aanbetaalde voorschot te te krijgen van verisure.

Dat is de aan betaling van €299
Op een nog niet geplaatste alarm systeem.

4weken geleden is mij beloofd dat het die dinsdag erop zou staam.
Maar
Je raad het al
Het is inmiddes 9weken lter en heb nog geen euro terug gehad.

Ik heb werkelijke elke afdeling gebeld. Er werd mij beloofd door 4 managers terug gebed te worden is nooit gebeurt. Ik heb de betaling gemaild naar hin terwijl ik nog aan de telefoon zat met ze. Echt eke dag bel ik maar hun. Iedereen is er mee bezig al zou ik geiven wat E allemaal zeggem.

Ik vind het schofterig dat er zo met mensen omgegaan word. Het is een fors
Bedrag en geen enkel bedrijf doet 9weken over een bedrag terig storten. Maar erger vind ik dat er gesegd en beloofd word dat het al 9weken lang ieder moment op de rekening zou staam.

Volgens mij word ik gewoon KEIHARD in de **** genomen. Want geen enkele manager is ook teefonisch te spreken.

Echt nooit meer.
Zefs nog een verstopte bedreiging ontvangen van de verkoper dat het moj heel veel geld zou gaan kosten. Als ik het niet zou laten instaleren.

Echt VERISURE wat een slechte service

Leptr
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2022 17:43

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Leptr »

Ook wij zijn extreem ontevreden met Verisure.

Tijdens de verkoop zijn wij misleid door de verkoper, die naar zijn manager belde om korting te regelen. Deze wilde wel korting geven als we maar direkt nog akkoord zouden gaan.

Ook kregen we een verhaal voorgespiegeld over wat er zou gebeuren als we het abonnement zouden opzeggen. Het zou prima te gebruiken blijven zonder extra kosten, ook via de app. Alleen de alarmcentrale en het onderhoud zou dan wegvallen.

Op de achterkant van het contract staan in lichtgrijze lettertjes op een witte achtergrond 2 A4tjes met de voorwaarden. Als je wilt weten wat de echte voorwaarden zijn, dan moet je die lezen en niets geloven van wat de verkoper zegt.

Wij gaan de zaak bij een advocaat aanbrengen om af te handelen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Jablan »

Leptr schreef:
07 sep 2022 17:58
Wij gaan de zaak bij een advocaat aanbrengen om af te handelen.
Zou je hier de afloop willen melden, Leptr? Alvast bedankt.

Cro
Berichten: 2065
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Cro »

Leptr schreef:
07 sep 2022 17:58


Op de achterkant van het contract staan in lichtgrijze lettertjes op een witte achtergrond 2 A4tjes met de voorwaarden. Als je wilt weten wat de echte voorwaarden zijn, dan moet je die lezen en niets geloven van wat de verkoper zegt.
Dit mag toch echter geen verrassing zijn? Dit is immers bij ieder contract / overeenkomst zo.

Verisure
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2022 13:31

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Verisure »

Kirsiej86 schreef:
31 aug 2022 13:44
Ik ben totaal niet te spreken.

Ik ben al nu vandaag 9 weken elke dag aan het bellen om mijn aanbetaalde voorschot te te krijgen van verisure.

Dat is de aan betaling van €299
Op een nog niet geplaatste alarm systeem.

4weken geleden is mij beloofd dat het die dinsdag erop zou staam.
Maar
Je raad het al
Het is inmiddes 9weken lter en heb nog geen euro terug gehad.

Ik heb werkelijke elke afdeling gebeld. Er werd mij beloofd door 4 managers terug gebed te worden is nooit gebeurt. Ik heb de betaling gemaild naar hin terwijl ik nog aan de telefoon zat met ze. Echt eke dag bel ik maar hun. Iedereen is er mee bezig al zou ik geiven wat E allemaal zeggem.

Ik vind het schofterig dat er zo met mensen omgegaan word. Het is een fors
Bedrag en geen enkel bedrijf doet 9weken over een bedrag terig storten. Maar erger vind ik dat er gesegd en beloofd word dat het al 9weken lang ieder moment op de rekening zou staam.

Volgens mij word ik gewoon KEIHARD in de **** genomen. Want geen enkele manager is ook teefonisch te spreken.

Echt nooit meer.
Zefs nog een verstopte bedreiging ontvangen van de verkoper dat het moj heel veel geld zou gaan kosten. Als ik het niet zou laten instaleren.

Echt VERISURE wat een slechte service
Beste Kirsiej86,

Wat vervelend dat dit uw ervaring is geweest.

Wij vinden het belangrijk u snelle en goede service te leveren. Ik heb dan ook direct navraag voor u gedaan bij onze financiële afdeling.
Naar onze administratie is het bedrag inmiddels teruggestort op uw rekening.

Met vriendelijke groet,

Chaïra
Verisure NL

KaleEd
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2022 21:53

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door KaleEd »

Na al een aantal keer (een apart slag) buiten medewerkers te hebben mogen aanschouwen en ik bij een aantal vestigingen info heb gekregen overviel mij toch het gevoel dat je een soort camera van Troje bij je thuis krijgt opgehangen. Ik weet niet of het ergens bijgehouden wordt of er inbraken zijn bij mensen/bedrijven die een Verisure systeem hebben hangen, maar ik zou er niet gek van op kijken als dat er toch wel een hoop zijn. Dus ik sla over voor Verisure . :D

Nancy123
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2022 14:38

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Nancy123 »

Ik krijg ook drie tot vier keer mailtjes van de deurbel en kom er niet vanaf.
Ik heb gebeld maar de telefoon wordt gewoon opgehangen.
Ik hoop dat ze een keer reageren!!!!!!!!

AnitaN
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2022 21:20

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door AnitaN »

Half november ons laten overdonderen door een h-a-h verkoper. Ruim 2 uur later hadden we voor ca. 700,- een beveiligingssysteem aangeschaft, betaald en was het ook al geplaatst. Niets mee gedaan, binnen een week een mail en een aangetekende brief gestuurd dat we gebruik maken van ons herroepingsrecht. We kunnen en mogen het spul zelf niet deïnstalleren, maar ondanks meerdere telefoontjes met verisure hebben we nog steeds geen datum gehoord wanneer ze het komen deïnstalleren én hebben we ons geld nog steeds niet terug. Daarnaast blijven we maar aanmaningen krijgen voor het abonnementsgeld. Zo slecht! Ze hebben gewoon schijt aan ons.

Raderen
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2023 14:18

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Raderen »

Voel mij opgelicht door Verisure.

Het systeem werkt goed, maar jullie bedrijf niet.

Na het lezen van reviews ben ik nog ongeruster dan ik al was.
Als ik een mail stuur voor het vervangen van batterijen word ik de volgende dag gebeld.
Op mijn mail met opzegging komt een reactie op zijn vroegst na 15 werkdagen.
Ook lees ik dat de apparatuur niet mijn eigendom is. Waar heb ik dan zoveel geld voor betaald.
De verkoper heeft het daar met geen woord over gehad. € 649 voor een half uur installeren? Dat kan toch niet waar zijn?
Wat zijn mijn rechten in dit geval?

Ik ben erg teleurgesteld.

Edrhulpvan
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2021 16:21

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Edrhulpvan »

Afgelopen Zaterdag 28 Jan 2023 hadden we een afspraak met een vertegenwoordiger van Verisure.
Wij hebben al 8 jaar een alarm systeem, maar dat is een system waar we geen Camera's bij hebben.

Omdat Verisure heel veel reclame maakt op de TV dachten wij die hebben wel camera's en ons contract bij de andere Firma loopt tot eind mei 2023, dus dachten we dan stappen we over naar Verisure.

De vertegenwoordiger een hele aardige vent vertelde heel veel over hun Alarm systeem en over allerlei ervaringen zowel Zakelijk als Prive.
Men had ons ook een hoge korting belooft! Het zag er allemaal heel goed uit een hele complete Installatie met Camera's te bekijken via je smartphone dat leek ons wel.

Na heel lang praten wilde we de prijs weten over de hele Installatie bij Verisure, we vroegen daarom om een offerte met aftrek van de hoge korting. Dat bleek toch niet zo simpel te zijn, er werd met de Teammanager of Chef gebeld en via die man bleek met de korting eraf een goede prijs, maar we moesten wel direct beslissen en ook komende week direct te laten installeren.

We vertelde nogmaals dat we een contract hadden tot eind mei, nee we moesten direct beslissen want daar was de prijs naar!
Overigens beviel de opgezette installatie ons wel zeker met de prijs. Maar nog eens een keer bellen met de Chef maar die bleef bij zijn standpunt en toen ging de vertegenwoordiger zelf nog een keer alles berekenen en kwam met een kleine korting.

We lieten ons niet overhalen en we wilde eerst samen overleggen we kregen wel het overzicht van wat de vertegenwoordiger ons aanraden.

We realiseerde een paar uur later dat men toch probeerde ons over te halen, maar ergens vertrouwde we het hele gebeuren niet en we wilde eens onderzoeken wat voor een bedrijf Verisure wel was.

Eerlijk gezegd schrokken we van de vele negatieve verhalen op Internet.
Diverse mensen raden het af om bij Verisure een Alarm installatie te nemen.
Het waren niet 1 of 2 mensen maar behoorlijk veel en zelfs met links erbij naar andere websites waar ervaringen met Verisure waren beschreven.

We gaan maandag direct met Verisure bellen dat we geen Alarm Installatie bij hen nemen.

Overigens we bedanken alle mensen die hun ervaring met Verisure hebben gedeeld. :o

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Nevyn »

Heb zelf Ring camera's rond mijn huis opgehangen, bevalt prima

BL2
Berichten: 4791
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door BL2 »

Edrhulpvan schreef:
29 jan 2023 15:44
We gaan maandag direct met Verisure bellen dat we geen Alarm Installatie bij hen nemen
Zou je dat wel doen ? Sommige bedrijven zijn er heel handig in dingen compleet anders te verstaan, dan jullie eigenlijk zeggen. Eén keer "ja" kan een groot verschil maken....

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u had toch nog niets besteld?

juliomariner
Berichten: 4780
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door juliomariner »

U hebt toch niets besteld of ondertekend? Waarom dan bellen? Niet doen want ze zullen allerlei truukjes uithalen om u toch over te halen. U hebt geen enkele verplichting aan hen.

r.cransveld
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2018 13:49

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door r.cransveld »

Opzeggen abonnement

Onderstaand mijn klaagbrief aan Verisure.


Op 8 december heb ik wegens de verkoop van mijn huis, via een aangetekende brief netjes mijn beveiligingsabonnement bij jullie opgezegd. Na een poosje wachten op 13 januari nog maar eens gevraagd hoe het met mijn opzegging is geregeld. Jammer maar helaas weer geen antwoord van Verisure. 3 Februari toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met Verisure. Na 15 min in de wacht te hebben gestaan krijg ik een mevrouw aan de telefoon waar ik het hele verhaal heb uitgelegd. Ze ging het even voor me nakijken en na 10 minuten gaf ze alleen aan dat ik terug zou worden gebeld en dat het dan wellicht zou worden opgelost.
Op mijn vraag wanneer en door wie ik wordt gebeld en waarom ik geen bevestiging van mijn schriftelijke opzegging krijg,kon ze geen antwoord geven en de verbinding wordt ineens verbroken.
Vervolgens ontvang ik een sms waar gesommeerd wordt om de maandelijkse betaling te doen. Als ik het er niet mee eens zou zijn dan kon ik via de link een bericht sturen. Weer mijn hele verhaal als reply gestuurd en ik krijg warempel een bericht dat mijn klacht naar de juiste afdeling is doorgestuurd.
Hoera denk je dan het is schijnbaar geregeld. Niets is minder waar als ik vandaag weer een sms ontvang om de maandelijkse betaling te doen.
Nog steeds geen bevestiging van de opzegging, 

Denk je dat Verisure hier mee zit en contact met me opneemt. Tot nu toe in elk geval niet !

Wordt vervolgd !

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door de auditu »

Nancy123 schreef:
15 nov 2022 14:51
Ik krijg ook drie tot vier keer mailtjes van de deurbel en kom er niet vanaf.
Ik heb gebeld maar de telefoon wordt gewoon opgehangen.
Ik hoop dat ze een keer reageren!!!!!!!!
De techniek staat niet stil. Nu zijn er zelfs deurbellen, die mailtjes versturen?

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Ellende met Verisure: wie heeft hier ook ervaring mee?

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

de auditu schreef:
09 feb 2023 11:26
Nancy123 schreef:
15 nov 2022 14:51
Ik krijg ook drie tot vier keer mailtjes van de deurbel en kom er niet vanaf.
Ik heb gebeld maar de telefoon wordt gewoon opgehangen.
Ik hoop dat ze een keer reageren!!!!!!!!
De techniek staat niet stil. Nu zijn er zelfs deurbellen, die mailtjes versturen?
Ik geloof dat dat kan.

Plaats reactie