Ervaring met 123spoelbak.nl?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Techneut71
Berichten: 219
Lid geworden op: 18 apr 2017 14:48

Re: Ervaring met 123spoelbak.nl?

Ongelezen bericht door Techneut71 »

Jansjepanje schreef:
02 apr 2022 20:29
de auditu schreef:
02 apr 2022 20:24
Via Whatsapp geeft men aan dat het twee aparte bedrijven zijn, wel in hetzelfde pand.
Hoewel ik zelf al een en ander had uitgezocht, ben ik ben wel tevreden met alle goedbedoelde raad. De vraag was echter wie ervaring had met het bedrijf. Dat het topic wel gesloten kan worden valt noch onder goedbedoelde raad, noch onder ervaring. Overigens neig ik wel naar aankopen, mede omdat ik sowieso zelf afhaal. In dat geval laat ik mijn indruk nog wel even weten.
Tuurlijk kan het topic dicht, u heeft via mijn antwoord inzicht in 368 ervaringen.
Graag gedaan hoor. Geen dank.
Is dit een open sollicitatie voor de functie van moderator?

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Ervaring met 123spoelbak.nl?

Ongelezen bericht door de auditu »

Helaas, geen persoonlijke ervaringen van forumleden. Ondanks de "ervaringen" van 368 klanten op internet (wat overigens geen nieuws was), heb ik toch maar besloten voor de zekerheid van een bedrijf waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb. Om de dag van jansjepanje goed te maken: Topic mag gesloten worden. :D

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Ervaring met 123spoelbak.nl?

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Maar is voor uw Quooker de laagste prijs belangrijk of wilt u ook nog service krijgen achteraf? Als u lokaal koopt kan de dealer vaak al dezelfde dag bij u zijn en deze heeft vaak een betere relatie met Quooker zelf.
De allerlaatste prijs en goede service gaan meestal niet samen.
Nu mankeert er relatief weinig aan de originele Quookers, dus het is misschien een gokje waard.

Undutchable
Berichten: 139
Lid geworden op: 06 jul 2018 15:07

Re: Ervaring met 123spoelbak.nl?

Ongelezen bericht door Undutchable »

Veldkamp witgoed en keukenapparatuur is de houder van de domeinnaam 123spoelbak.nl

Gesloten