LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Kruispuntweg
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2018 15:29

Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door Kruispuntweg »

Klacht over winkel en bediening.

Ik wil een artikel uit de folder van 10 april tot en met 15 april 2018 hebben wat staat op blz. 8. Het betreft Therme.
Nu beweerd de verkoopster dat het vorige week in de actie was en dat het niet meer in de winkel staat.
Via uw klachtendienst moet ik he artikel maar online bestellen. Dit vind ik dubbel werk, nu moet ik vooruit betalen en weer naar de winkel gaan.
Dit is niet de eerste keer dat in deze winkel de verkoopsters zeggen dat een artikel niet voorradig is, en wat doet de klachtendienst, NIETS.

En dit is altijd bij die grote leveranciers als AH, Trekpleister, Kruidvat etc. etc.

Kruispuntweg
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 apr 2018 15:29

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door Kruispuntweg »

En als ze je al te woord staan weten ze niet wat het is of waar het staat. De verkopers weten zelfs niet wat het product is, dit is zeker het geval bij de grote als Karwei, Gamma en Praxis.

Nevyn
Berichten: 1289
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door Nevyn »

En er staat altijd * op = op of zolang de voorraad strekt.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat hoopt u te bereiken met het online kwakken van uw klacht naar een winkel toe? U hebt hier niets gekocht, Radar heeft geen folderaanbiedingen en u kunt hier ook niets online bestellen.

Het probleem van grote ketens is dat ze veel voorraad moeten opkopen bij een bepaalde actie. Het Kruidvad heeft bv al meer dan 1000 winkels. Het is onmogelijk om voor elke winkel te bepalen wat de verkoop zal doen van een bepaald artikel. Winkels worden meerdere keren per week bevoorraad, maar als u net komt als er iemand voor u de actie artikelen gekocht heeft bent u net te laat idd. Voordeel is wel dat ze niet alle voorraad de winkels in sturen, anders kon u het ook online niet bestellen. Die mogelijkheid is er nu wel.
Dus linksom of rechtsom, u zal toch terug moeten naar de winkel om het artikel te krijgen.

alfatrion
Berichten: 21909
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als het aanbod gedaan is onder vermelding van op=op, dan geldt dat de voorraad voldoende groot moet zijn om in de te verwachten vraag te voorzien. U kunt hierover een klacht indienen bij de reclame code commissie. Als u (reis)kosten heeft gemaakt, dan komen deze voor vergoeding in aanmerking.

Als het aanbod gedaan is zonder vermelding van op=op, dan zou u gewoon een overeenkomst moeten kunnen sluiten. Ook in dit geval komen gemaakte (reis)kosten voor vergoeding in aanmerking.
Kruispuntweg schreef:Ik wil een artikel uit de folder van 10 april tot en met 15 april 2018 hebben wat staat op blz. 8.
Over welke folder heeft u het?

witte angora
Berichten: 30780
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door witte angora »

Kruispuntweg schreef:Klacht over winkel en bediening.

Ik wil een artikel uit de folder van 10 april tot en met 15 april 2018 hebben wat staat op blz. 8. Het betreft Therme.
Nu beweerd de verkoopster dat het vorige week in de actie was en dat het niet meer in de winkel staat.
Via uw klachtendienst moet ik he artikel maar online bestellen. Dit vind ik dubbel werk, nu moet ik vooruit betalen en weer naar de winkel gaan.
Dit is niet de eerste keer dat in deze winkel de verkoopsters zeggen dat een artikel niet voorradig is, en wat doet de klachtendienst, NIETS.

En dit is altijd bij die grote leveranciers als AH, Trekpleister, Kruidvat etc. etc.
Geen idee om welke winkel het gaat, maar je hebt hoe dan ook een mogelijkheid om het artikel voor de prijs te kopen die jij wil.

Soms is het gewoon niet anders. Gisteren voor schoenen gekeken, degene die ik prettig vind zitten waren net niet in mijn maat aanwezig. Die moeten besteld worden, ofwel apart voor mij, ofwel ze komen met de volgende grote bulk binnen. Dus ik zal hoe dan ook nog een keer terug moeten. Dit soort dingen gebeurt gewoon, en dat is niet altijd te voorkomen.

stofzuigertje

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Enkele weken terug reclame bij Blokker, niet leverbaar.... en nu opnieuw zelfde product, zelfs nog voordeliger en ruim op voorraad!

Ja, als de leverancier niet voldoende heeft is het overmacht.
Elke winkel moet vooraf informeren of Importeur of eigen voorraad voldoende is.

MAJSnoeks
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2017 16:25

Re: Folder artikel niet in voorraad of al uitverkocht

Ongelezen bericht door MAJSnoeks »

Ik heb de Kruidvatfolder ontvangen. Ik ben al wat ouder en ga liever niet naar de winkel.
Na ontvangst van de folder wilde ik meteen bestellen. Op de TV hoor ik regelmatig, mensen hoeven de deur niet uit, ze kunnen ook online bestellen. Vergeet het maar. Het enige wat ik nog kon bestellen was chocola, koek en snoep, voornamelijk ongezonde producten.

WC-papier haalde ik altijd bij Kruidvat. Onmogelijk om dit nu online te bestellen.
Misschien nog een marsepeinen WC rol bij de banketbakker.
Misleidend de reclame alles voor 1 euro per stuk.
Het enige wat ik kon bestellen van mijn boodschappenlijstje waren keukenrollen, zowaar 2 in voorraad. Maar daar zie ik maar van af, gezien de verzendkosten voor één artikel. Dan koop ik dit liever in een lokale winkel en ga ik toch maar naar buiten om boodschappen te doen.
Kruidvat verdient goed aan de Coronavirus, nu nog aan de ouderen en minder mobiele mensen denken.

Gesloten