LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebruik e-mailadres door onbekende

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman
Berichten: 30066
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Gebruik e-mailadres door onbekende

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
29 jan 2020 21:50
Mijn reactie is duidelijk geweest, mij lijkt het wel degelijk op fraude. Mijn mening met mijn onderbouwing aangezien niemand 3 (of 6 als je 2x je mailadres moet invullen als controlemiddel) exact dezelfde fouten maakt in 3 verschillende formulieren. U hebt uw mening, ik de mijne. Ik maak er niemand bang mee, ik geef niet aan dat TS in de problemen gaat komen, enkel dat het mij fraude lijkt en wat TS het beste kan doen.
Leuk dat je nu treugkrabbelt en het woord "lijkt" gaat benadrukken. Ik begon daardoor bijna aan mezelf te twijfelen en heb je reacties eens teruggelezen. En ik kan niet anders concluderen dan dat je bovenstaande weergave niet overeenkomst met je eerdere teksten.

Ik heb de twee opvallendste gemakshalve maar even ingevoegd: al die mooie nuance die je nu nadat je tegengas krijgt aanbrengt, is daar absoluut niet in te vinden.

Als je blijkbaar iets anders bedoelde dan je schreef (want dat is wat je nu feitelijk zegt); dan is het een stuk efficiënter om dat gewoon gelijk te zeggen en niet eerst heel lang je stelling te blijven verdedigen en vervolgens alsnog af te zwakken.
NeoDutchio schreef:
28 jan 2020 15:53
U denkt zelf niet aan fraude, ik wel. U moet bij de webshops en afterpay er direct achteraan gaan dat u niet de besteller bent. Als u nog geen reactie op de mail gehad heeft direct de telefoon pakken. Zo kunnen ze direct de accounts blokkeren om meer schade te voorkomen.
Deze persoon gaat op uw adres en mailadres bestellen, laat het afleveren op een afhaalpunt en u krijgt de rekeningen.
NeoDutchio schreef:
28 jan 2020 17:37
Moneyman schreef:
28 jan 2020 17:28
NeoDutchio schreef:
28 jan 2020 17:08
En bij wie zou de factuur van afterpay in de mailbox terecht komen zijn denkt u?
Da's toch geen probleem? Gewoon terugsturen, klaar.
TS gaat er vanuit dat het geen oplichting is. Dat is het dus wel.
En voordat je weer zegt dat ik dit alleen maar schrijf om jou aan te vallen: dat is niet het geval. De reden dat ik reageer is dat ik niet wil dat TS het bos ingestuurd wordt met een onjuiste afdronk. Wat ze nu gedaan heeft is prima, problemen hoeft ze niet te verwachten.

angel1978
Berichten: 10958
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gebruik e-mailadres door onbekende

Ongelezen bericht door angel1978 »

NeoDutchio schreef:
30 jan 2020 08:21
alfatrion schreef:
29 jan 2020 23:22
TS zal het net als jij niet fijn vinden om zo aangesproken te worden.
Dus in uw ogen is TS niet mans genoeg om voor zichzelf op te komen en kunt u bepalen wat zij wel of niet fijn vindt? Ondertussen is dit topic ook weer helemaal om zeep geholpen. Dergelijke opmerkingen zijn ook echt van toegevoegde waarde.
Dit topic ging al om zeep toen je eindeloos je bangmakerij ging doorzetten omdat je jezelf zo nodig denkt te moeten verdedigen. Zeg wat je wil zeggen ( aangezien je daar toch geen commentaar op accepteert ) en laat het daarbij.. Maar ga niet na eindeloos geneuzel van jezelf ineens beweren dat anderen een topic om zeep helpen.

alfatrion
Berichten: 21908
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Gebruik e-mailadres door onbekende

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
30 jan 2020 08:21
alfatrion schreef:
29 jan 2020 23:22
TS zal het net als jij niet fijn vinden om zo aangesproken te worden.
Dus in uw ogen is TS niet mans genoeg om voor zichzelf op te komen en kunt u bepalen wat zij wel of niet fijn vindt? Ondertussen is dit topic ook weer helemaal om zeep geholpen. Dergelijke opmerkingen zijn ook echt van toegevoegde waarde.
Ik vind het prettig als anderen voor mij opkomen en ik vind het prettig om voor anderen op te komen. Dat je daar de focus op legt in plaatst van op hoe jij je boodschap brengt is veelzeggend.

Ik wijs erop dat de hele discussie, die ik hier heb gezien, er niet was geweest als je een beetje aandacht had gehad voor je eigen boodschap.

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Gebruik e-mailadres door onbekende

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Ongelooflijk, wat een zooi wordt er weer van gemaakt.
De Ts gaat dit allemaal niet lezen, begrijp niet dat de redactie dit gedoe toestaat.
@neodutchio moet verstandiger zijn en niet meer reageren want zo blijf je reacties oproepen, @neodutchio 17 reacties.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Gebruik e-mailadres door onbekende

Ongelezen bericht door Radar »

Fijn dat de TS hier goed geholpen is, jammer dat de discussie na de eerste pagina eigenlijk al niet meer relevant was aan het originele probleem. Hier gaat een slotje op. ^FG

Gesloten