H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

H&M retourneren. raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen. Ik moet nu 85 eu betalen voor niets. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Of er zitten dieven in het magazijn. Maar ik heb de kaartjes ingevuld en ze zeggen gewoon dit is al vaker gebeurt en is jouw risico. Lekker dan, betalen voor niets! Dus koop niets online! Heel louche online winkel . Ik wilde bijlage bijvoegen maar de foto van PostNL is te groot als bestand om bij te voegen en ook de communicatie per mail ook.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat voor bewijzen hebt u dan? U klaagt dat H&M louche zou zijn, maar wat nu precies het probleem is verteld u niet. Wat moet iemand dan met uw relaas?
Een ding kan ik u wel ontkrachten, de kans dat er dieven in het magazijn werken die uw spullen stelen is wel erg klein. Hoe zou iemand ongezien kleding kunnen meenemen? Omkleden tussen de collegae? Ineens met een dikke buik van de werkvloer af? Met volle tassen van de werkvloer naar de garderobe?
Voordat u beschuldigingen uit is het wel zo verstandig om dat te kunnen onderbouwen.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Voortaan dan maar gewoon naar een kleine lokale ondernemer ipv naar een buitenlandse multinational.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Omdat H&M niet lid is van een geschillencommissie, zal je naar de kantonrechter moeten gaan. Of je de moeite waard vindt voor een (vermoedelijk) klein bedrag moet je zelf beoordelen.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Lowieze »

H&M is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. U kunt hier uw klacht indienen.
https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/ ... formulier/

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Heb track en tracé en dat wilde ik erbij doen. Ze zijn aangekomen. Maar ze willen de artikelen niet correctie doen op de factuur

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Chantal... schreef:
15 jun 2021 07:53
Heb track en tracé en dat wilde ik erbij doen. Ze zijn aangekomen. Maar ze willen de artikelen niet correctie doen op de factuur
En zoals ik lees is het al vaker gebeurd?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Chantal... schreef:
15 jun 2021 07:53
Heb track en tracé en dat wilde ik erbij doen. Ze zijn aangekomen. Maar ze willen de artikelen niet correctie doen op de factuur
U hebt dus diverse kledingstukken terug gestuurd, maar die zijn niet allemaal aangekomen?

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Heb de klacht ingediend bij de thuiswinkel waarborg. Nu afwachten.. ja ze zijn volgs hun niet aangekomen.

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Dit was 1e reactie van hm:
Beste Chantal,


Goed dat je hierover mailt.



Je retourzending is gisteren 12-06-2021 verwerkt en volgens ons magazijn zijn er 6 artikelen gehouden

terwijl aangeeft alles in 1x terug gezonden te hebben.



Heb jij voor ons de barcode van het retourbewijs?

We kijken het dan graag voor je na.



Met vriendelijke groet,

Miryam

2e reactie: H&M houdt van feedback!
Vertel ons over jouw ervaring met onze Customer Service door deze link te gebruiken.


Hoi Chantal,






Ik heb hierover navraag gedaan maar doordat het retour sturen van pakketten al verschillende keren verkeerd is gegaan is er aangegeven dat er geen artikelen meer uitgeboekt kunnen worden.

Wij hebben je hiervan op de hoogte gebracht en destijds geadviseerd om de artikelen in een van onze filialen terug te brengen. Mocht je toch nog artikelen retour willen sturen dan was dit voor eigen risico mocht het verkeerd gaan.



Dit is tevens de reden waarom de artikelen niet meer kunnen worden uitgeboekt.


Groetjes Marjon

Woon in Biervliet, als ik naar een hm moet dan moet ik over tolwegen (westerscheldetunnel) en ben ik 45 min onderweg heen, heen en terug dus 1,5 uur… mijn nichtje had dit ook meegemaakt en toen moest ze ook betalen, sindsdien mocht ze van dr vader niets meer bij hm online kopen. Dit was ook mijn laatste keer. Helaas.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er zit nogal een verschil tussen alles terug sturen en 6 artikelen houden. Wat voor gewicht staat er op uw track en trace en welk gewicht stond op de doos toen u het ontving?
Ook vind ik het wel apart dat bij u er zoveel fout gaat en dat u toch blijft bestellen daar. Idem voor uw nichtje.

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Dat is een hele goed van jou.
3SHM00007416726 Track en tracé naar mij met postcode 4521AT via DHL bij DHL staan geen kg , blijkt na bellen 2,95 kg
3SLFVZ923249084 postcode 5004VB naar hun retour PostNL 2,96 kg dus klopt

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik weet niet of dit bij u het geval is, maar als je uit verschillende pakketjes van H&M spullen wilt retourneren, kan dit in één zak/doos gedaan worden. Alleen moet je dan wel uit de verschillende pakketjes alle retourformulieren meesturen, anders kan niet alles afgeboekt worden.

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Alles zat in 1 doos en in zelfde doos retour. Ondanks de info van de kg, gaan ze niet terugboeken. Ik wacht de thuiswinkel waarborg af.

Chantal...
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2021 19:35

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Chantal... »

Antwoord hm na mailberichten van de gelijke kg pakket: Beste Chantal,

De administratie kan dit nu niet meer voor je aanpassen.



Met vriendelijke groet,

Miryam

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik zou vragen hoe zij het gelijke gewicht verklaren en wat ze doen met producten die ze niet kunnen verwerken.

Methusalah
Berichten: 1137
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik heb het idee dat

Ik heb hierover navraag gedaan maar doordat het retour sturen van pakketten al verschillende keren verkeerd is gegaan is er aangegeven dat er geen artikelen meer uitgeboekt kunnen worden.

meer slaat op jou persoonlijk dan een algemeen iets. En blijkbaar je hebben ze je dit van te voren gemeld en aangeven dat je beter langs kan komen. Als je dan toch stug blijft op sturen, tja...

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: H&M retourneren raken spullen kwijt en jij moet betalen voor niets , zelfs met bewijzen

Ongelezen bericht door grun »

Chantal... schreef:
15 jun 2021 09:46
3SHM000074167xx Track en tracé naar mij met postcode 4521AT via DHL
TS kan deze info misschien beter weghalen, het is nu kinderspel om haar naam en adres te achterhalen. Een andere tip is om, als een foto te groot is om te posten, die dan kleiner te maken bijvoorbeeld met onderstaande link.
https://picresize.com/
Laatst gewijzigd door grun op 16 jun 2021 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten