LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ikukoo online cursussen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Saar-Ellen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2020 19:50

Ikukoo online cursussen

Ongelezen bericht door Saar-Ellen »

Beste,

Enige tijd geleden heb ik via Ikukoo.nl voor enkele cursussen betaald die me boeiden en waar ik wat meer informatie en tools rond wilde hebben.
Na de betaling kreeg ik de zogezegde cursussen. Maar eenmaal op de cursus geklikt lukte het. De volgende dag echter kon van de zogezegde 25 (of meer) hoofdstukken geen enkel meer openen. ik vond ook de zaken van de vorige dag niet meer terug.
Ik ben dan naar de website van Ikukoo.nl gaan kijken en via google Ikukoo opgezocht. er staan alleen maar tientallen meldingen van gedupeerde klanten. We worden gewoonweg bedot.
Toen ik een mail stuurde dat ik mijn geld terugwilde, reageerden ze niet!

Kunnen jullie deze praktijken een stop toe roepen. Dit is gewoon platte uitbuiterij!!!

Mvg,
Saar-Ellen

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ikukoo online cursussen

Ongelezen bericht door berndv »

Saar-Ellen schreef:
01 jul 2020 20:08
Kunnen jullie deze praktijken een stop toe roepen. Dit is gewoon platte uitbuiterij!!!
uitbuiterij zou ik het niet direct willen noemen. Als u niet geleverd krijgt waarvoor u betaald, zult u er voor moeten zorgen dat ze óf leveren wat u besteld heeft, óf u uw geld terug geven. Dat kunt u doen door ze in gebreke te stellen, en als ze daar niet op reageren, uw geld terug te vorderen, eventueel middels een incassobureau. De reviews zijn niet heel erg positief, maar zo lang er nog mensen kopen, zal het ook in stand blijven.

HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Ikukoo online cursussen

Ongelezen bericht door HADES2001 »

we kunnen je niet helpen met een stop te roepen op die site we zijn slechts het forum, enige wat ik je kan vertellen is waar ik zelf goede ervaring heb en dat is udemy.com.
Veel cursussen zijn wel in het engels maar door de grote hoeveelheid reviews bij cursussen kan je snel de betere vinden.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ikukoo online cursussen

Ongelezen bericht door kuklos »

Saar-Ellen schreef:
01 jul 2020 20:08
Kunnen jullie deze praktijken een stop toe roepen.
En hoe moeten de forumbezoekers deze praktijken een stop toeroepen?

Gesloten