LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] indirect beschuldiging van diefstal.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door HvdB »

Wat een onzin lees ik hier toch. Ik vind dat er een test Nederlands afgelegd moet worden alvorens men toegang mag krijgen tot het internet.

Het verhaal van de topic starter raakt kant noch wal en getuigd van een IQ van een Mc Donalds medewerker.

Goirle
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 mar 2006 01:14

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Goirle »

Wat een onzin lees ik hier toch. Ik vind dat er een test Nederlands afgelegd moet worden alvorens men toegang mag krijgen tot het internet.

Het verhaal van de topic starter raakt kant noch wal en getuigd van een IQ van een Mc Donalds medewerker.
wha ha ha

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

HvdB,
Wie wil je uitdagen? Wil je je leeftijdsgenoten beschermen? Middelbare managers uit de wind houden? Degenen die denken dat zij alle rechten hebben? Maar waarop en waarom? Graaien zolang het nog kan?
Natuurlijk is het problematisch als een 17-jarige haar nederlandse taal kennelijk onvoldoende beheerst om zonder fouten weer te geven wat haar is aangedaan(overkomen), maar neemt dit het vermoedelijke onrecht weg? Zijpaden bewandelen, makkelijk hoor, lekker alleen maar reageren op voor jou bekende "onregelmatigheden" inplaats van iets bij te dragen of een suggestie te doen, hoe te handelen...!!

alles fout gedaan
Berichten: 36
Lid geworden op: 08 feb 2006 01:05

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door alles fout gedaan »

Iemand op de meest neerbuigende en onbeschofte manier de grond in trappen en afbranden is altijd makkelijker dan het geven van opbouwende kritiek.
Iemand die 17 jaar is, nog helemaal onwetend in deze medogenloze maatschappij, afbreken en aanvallen op taalkennis, geeft duidelijk de eigen geestelijke vermogens weer.

HvdB is in het afbranden van andere mensen de onovertreffelijke meester op het hele Radar forum. Dat blijkt maar niet te kunnen doordringen tot de webredactie. Als je alles wat HvdB schrijft gewoon overslaat zonder het te lezen, leest het hele forum een stuk prettiger.

Lees je zijn/haar gestoorde en neerbuigende epistels toch, en ga je er dan ook nog op reageren zodat HvdB zichzelf gestreeld voelt, dan ben je zelf verkeerd bezig. Gewoon overal en totaal negeren, dan verdwijnt dat ziekelijke gedoe vanzelf. HvdB zou gebaat zijn bij opname in een gesloten psychiatrische instelling, zodat hij/zij professionele hulp krijgt bij zijn/haar problemen.

Cesar
Berichten: 674
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:48

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Cesar »

Het verhaal van de topic starter raakt kant noch wal en getuigd van een IQ van een Mc Donalds medewerker.


HvdB,
Ten eertse is het getuigt met een T.
Ten tweede is het een topicstarter aan elkaar of met een verbindingsstreepje.
Ten derde getuigt met een T uw IQ van dat van een Mc-Donalds-klant.
Ten vierde hoop ik dat u nu klaar bent met uw gez**k.

Fair
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 feb 2006 20:52

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Fair »

Even wat op een rijtje krijgen.

1e post 19 feb,10 euro kwijt maar de manager had er 40 uitgehaald,verschil is dus 30.
21 feb morgen is het gesprek.
10 maart pas weer iets laten horen ??? op dit forum.
Dit lijkt wel een grap van een vegetarier die Mc zwart wil maken

Fair
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 feb 2006 20:52

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Fair »

Bot u slaat de spijker op z`n kop

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou ik weet niet wat ik er van moet denken maar als
ouder zijnde had IK met mijn kind meegegaan en
had die manager in mijn bijzijn dat verhaal waar moeten
maken.Zo niet dan had hij er wel achter gekomen
ik laat nml.mijn kinderen niet vals beschuldigen.
Vreemd eigenlijk dat iedereen verteld wat ze moet doen
maar over haar ouders hoor ik niks.
Zou het dan toch waar zijn dat de jeugd aan hun lot wordt
overgelaten?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door bot321 »

Hoe kan dat nou fair.Je reactie staat er al voordat
ik de mijne geplaatst heb.
Of jouw kepputter staat achter of mijn kepputter
staat voor of Radar speelt een spelletje.
(Voor de taalfanaten het is computer hoor maar
ik vind dit woord gewoon lekkerder.)

Fair
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 feb 2006 20:52

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Fair »

Ha ha .
Ik werk voor radar.

Geintje ,ik neit weit hoe kump

S. ;-)

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door S. ;-) »



Geplaatst op 20 Feb 2006 12:29 door Maarschalk
---------------------------------------------------------------------------------
mugo88, weiger te tekenen en neem je ouders of een andere volwassene mee als je een gesprek aanvraagt.
Doch de mening van HvB zit wel iets in. Je taalgebruik behoeft nog verbetering.
Beste Bot,

Nu kijk jij loens. :wink:

Vr.gr. S. ;-) en een gezellig weekend.
(die halve dag die deze nog rest, dan)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door bot321 »

Beste S er staat duidelijk dat IK mee had gegaan.
En wat ik bedoel met de ouders ik lees niks van
mugo 88 over haar ouders.Als dit met mijn kind
was gebeurd had hij geen topic hoeven starten
want ik had pal achter hem gestaan.
Maar goed jij je zin heeft ff geduurd maar ook ik
kijk loens. :shock:


JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door JH »

Mijn hemel wat kleinzielig, wat is jullie zelf aangedaan dat je zo op een meisje reageert dat even niet meer weet hoe zij het probleem waarmee zij geconfronteerd wordt moet oplossen en hier hulp inroept.
Toch wel heel triest dat de ouders van dit 17-jarige meisje niet eens in staat zijn om haar te begeleiden zoals het goed ouderschap betaamt.
Of zetten deze en wellicht ook andere ouders kinderen op de wereld alleen maar om er financieel beter van te worden. 8)
Als dit met mijn kind
was gebeurd had hij geen topic hoeven starten
want ik had pal achter hem gestaan
Het is de eerste verantwoordelijkheid van de ouders om hun nog steeds minderjarige dochter in deze te begeleiden en te helpen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Over forumvervuiling gesproken!!

Vraagt een 17 jarig kind in een keiharde Mc-Donalds werkomgeving hulp dan krijgt zij dit soort antwoorden over zich heen.
Dit idioot soorten reacties staan niet op zichzelf en komt in dit tros-forum meer voor dan in Vara's kassa.

Is er dan niemand die daar enigzins kontrole op uitoefend?
Ik wordt hier zo misselijk van!

Bah!!!

Maar al diegene die wel positief reageerden bedoel ik daar niet mee.
En tenslotte aan dat meiske een dringend advies.
Wordt lid van een vakbond bijv. FNV-jongeren.
Was je daarvan lid geweest dan hadden die pal achter je gestaan zonder dat je angst hoefde te hebben voor ontslag.

En elke advocaat veegt met die Mc-Donald's bedrijfleider de vloer aan.

S. ;-)

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Hmmmm, kan ook nog zo zijn dat de ouders nergens van weten.
Je leest hier natuurlijk maar 1 kant van het verhaal.

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Hamster »

Dit idioot soorten reacties staan niet op zichzelf en komt in dit tros-forum meer voor dan in Vara's kassa.
Gelukkig maar dat er een laagdrempelig forum zoals deze is. Niet iedereen voelt zich thuis bij die linkse rakkers die zich zo super intelligent voordoen alsof zij het beter weten dan wie ook. :wink:

Fair
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 feb 2006 20:52

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Fair »

Ik snap niet dat er hier een aantal de strijd met elkaar aangaan.
Aan het gehele verhaal van mugo zit een luchtje.

mugo88
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2006 21:21

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door mugo88 »

je hoeft me niet te geloven hoor fair.. ik ben al blij dat ik adviezen van andere hier heb gehad,sommige verbeteren alleen me fouten ,en lijkst alsof ze hier alleen zijn om me nederlanders te leren . maar nogmaal bedankt voor die andere die me wel steunden.want ik wist niet wat ik moets doen en dit is absoluut geen mac donalds zwart maar topic ik weet niet hoe je erbij komt HET GAAT OM ME MANAGER ja EN OM MIJN ONTSLAG EN CONTRACT EN DAN KOM JI HIER MET JE "MAC DONALDS ZWART topic" MAAK ARGUMENT ... voor die man hier boven me ...
dank je wel nog een keer .en ik zoek al ander werk :) bedankt doei.want me contract word niet meer verlengd. zo sterk zijn managers :cry:

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door themaster »

dan zal ik ook even reageren

ik ben zelf manager geweest bij de mac weliswaar al 10 jr geleden en ik heb er destijds 6 jr gewerkt maar het verhaal wat jij verteld daar klopt welliswaar geen ene ruk van.

kassa's worden geteld en de geldkistjes van de manager ook ik ga hier geen bedragen noemen die erin zitten dat moet je zelf wel erg goed weten.

na elke shift moet de manager ook zijn kistje tellen en 9 vd 10 keer is er met wisselen wat fout gegaan.
er is nog nooit en nu ook niet (IK KOM ER ZELF NOG REGELMATIG EN KEN ER VOLDOENDE DIE ER WERKEN) een formulier geweest wat je moest tekenen bij een verschil.

het verschil kan immers pas na einde shift helemaal vastgesteld worden.

als je contract niet verlengd wordt is er wel iets meer voorgevallen de laatste tijd. Een manager kan jou nl geen ontslag geven en zal dat ook niet doen.

je krijgt altijd een gesprek met de 1ste en 2e assistent of met de storemanager die zijn degene die je contract kunnen ontbinden of niet verlengen.

als er evt dus wel van diefstal sprake zou zijn wordt accuut de politie ingeschakeld.
het feit dat je ouders niet eens meegaan en gezien hoe je hier e.e.a formuleert denk ik dat het niet verlengen op hele andere gronden is gebasserd en niet op dit.

ik heb lang zat daar gewerkt om te weten hoe mcd in elkaar steekt en aan managers zitten echt strenge eisen.
maar als jij net zo praat als dat je typt snap ik wel dat je eruit moet.

de reden dat je ouders niet meegaan is dat niet omdat die dit niet eens te weten zijn gekomen.

ik kan je wel vertellen een ontslag komt bij de mcd niet zomaar behalve ivm diefstal maar ik heb geen politieverhaal gezien hier dus dat gaat al over .

Gesloten