LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] indirect beschuldiging van diefstal.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mugo88
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 feb 2006 21:21

indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door mugo88 »

ik ben net thuis,en echtwaar me hele dag is verpest :cry:
ik werk sinds 8 maanden bij de macdonalds,en vandaag dus ook weer...
aan het einde van me werktijd gekomen ( 8 uur) moesten we me kassa gaan tellen met me manager .er bleek 10 euro kwijt te zijn,dus gingen we in me kassa kijken of er nog iets in kon liggen,,,,en nee hoor er lag niets ...en toen zei die : ik heb in je kassa gezeten en heb er een paar euros en twee euros gehaald en dat zag je ook,ik zei nee ik weet wat niks hoe kom je erbij? en toen toen zei die na lang discusseren: ik heb er 40 euro uit gepakt dat zag je ..en ik zei neee ik zag niets waar heb je het over.en toen zei me manager dat ik moest gaan tekenen voor een verklaring dat die geld kwijt was ,,,,ik zei dat ik niet ga tekenen voor iets wat ik niet heb gedaan..en toen begon die tegen me te schreeuwen ik ben nog maar 17 en weet echt niet wat ik moet doen :S ik stond met een mond vol tanden als ik de schuldige was van dit geval....en nu krijg ik vast ontslag als die gaat overleggen met de hoofdmanager wat moet ik doen alsjeblieft helpp :( :cry: :cry:

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door HvdB »

Je bent nog maar 17? Ik adviseer je om weer terug naar school te gaan om Nederlands te leren schrijven. Dat zou al een hele verbetering zijn.

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: indirect beschuldiging van diefstal.

Ongelezen bericht door Wheeler »

HvdB,

Noem je dat een advies aan een jonge dame die om onze hulp vraagt?
Je moet je kapot schamen :evil:


mugo88,