LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderalimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

JA JOOP WE WETEN ONDERTUSSEN WEL WAAROM JIJ ZO SCHRIJFT
WAT KAN JIJ DOORZEUREN OVER IETS ONZINNIGS ZEG
IK WIL BIJ DEZE IEDEREEN OPROEPEN OM DE DIKKE LETTERS VAN DEZE GAST TE NEGEREN EN GEEN OPMERKINGEN MEER TE MAKEN



Dan zullen we jou ook maar negeren!

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Heel goed van Gast 14:42 uur!

Blijkbaar valt het kwartje dus tóch![/quote]

wilma1

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door wilma1 »

helaas heeft niet iedereen het zo goed voor elkaar sufferd

wilma

truusje

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door truusje »

neemt ook maar een gebruikersnaam
anders denkt iedeen dat ik hier anoniem zit te reageren op
de huiszeurmuis
ff een vraagje

werken jullie niet ofzo??????????????????????????????????????????????

truusje

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: jawel beste Truusje
ik werk enkele uurtjes in de thuiszorg en verder typ ik thuis correspondentie en brieven voor een bedrijf :lol:

hoezo easy

wilma :wink:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Wilma, Wilma1, Gast.....

Blijkbaar dus tóch een en dezelfde persoon.
Tja, in dat geval begrijp ik dat al die reacties die zo op elkaar lijken van 1 persoon komen.
Blijkbaar dus toch niet zo honkvast......
:wink:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

werken jullie niet ofzo?

truusje
Dag Truusje,

1. Wat is daarvan het belang en toegevoegde waarde?
2. Betekent dit soms dat iemand hier niet op dit tijdstip kan of mag reageren omdat diegene volgens jou ergens werkzaam moet zijn?
3. Indien wel, wat doe jij dan op dit tijdstip (tijdstippen) hier?
4. Zou het ook nog eens kunnen dat iemand op andere tijdstippen werkzaam is dan hier schijnbaar gecontroleerd wordt?
5. Omdat je nu (volgens eigen zeggen) eindelijk ook maar eens een naam aanneemt, zou hieruit dus ook geconcludeerd kunnen worden dat je ondere meerdere "personages" gereageerd hebt. Wel flauw zeg.
6. Een naam hier zegt niks. Of je nu Truusje, Tellie, Jannie, Wilma of Bas heet, wie zegt dat jij diegene bent zoals je je hier profileert en/of voordoet? Misschien is Jannie wel een hoogbejaarde man die het heerlijk vindt om als Jannie hier te reageren. Wie zal het zeggen?
7. Het gaat niemand wat aan of ik wel of niet werk en wat dat werk inhoudt. Ik hoef me daarvoor tegenover jou of anderen hier niet te verantwoorden.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

In dit verband wil graag je naam weten en of je beroep uitoefent! Deze info is heel belangrijk voor me.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 May 2004 16:58 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

In dit verband wil graag je naam weten en of je beroep uitoefent! Deze info is heel belangrijk voor me.
Fijn Gast, voor mij is die info niet belangrijk.
Leer er maar mee te leven.... :D

wilma1

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door wilma1 »

oei, ik had me zo voorgenomen om niet meer op die e*kel te reageren maar oke

nee, l*l ik ben gewoon wilma, maar wilma is een naam die al in gebruik is en heb ik wilma1 aangenomen, maar ik vergeet regelmatig om mijn gebruikersnaam op te schrijven
wat ben je toch een vervelend persoon
eerst ga je lopen zeuren dat iedereen nu ineens anoniem berichten gaat zetten en als ik je tegemoet kom door mijn gebruikersnaam op te schrijven ben ik ineens heel veel personen :twisted:
oh bah ik walg van types als jij
en dit is echt de aller aller aller laatste keer dat ik me laat uitdagen door een kleinzielig persoontje als jij

wilma

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

wilma laat je niet gek maken
als ze niet tegen je op kunnen ben je al snel ''meerdere'' personen
niks van aantrekken, lekker laten gaarkoken

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

:lol: wat een aanfluiting hier
men doet er alles aan om de topic een andere wending te geven :lol:

nog even dit
ik weiger te betalen voor de vrouw die me mijn kinderen af heeft genomen
ik ga niet betalen voor wat ik waarschijnlijk nooit meer zal zien
ben benieuwd of ik in de bak terecht kom maar dat zien we dan wel verder en als ik ontslagen ben heb ik helemaal geen poen meer :evil:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Even druk doende geweest met werken, toch even reageren op de 'vetteletter gast' een paar pagina's terug.
Dank voor je duidelijke uiteenzetting. Dit is waar een forum als dit prachtig voor gebruikt kan worden. Klasse!
Wel jammer dat je tussen de [vette]regels door nogal neerbuigend en paternalistisch overkomt. Dat heb je helemaal niet nodig.
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

gast met je vette letters laat andere mensen met rust ja
doe je zegje
incasseer kritiek en uit kritiek maar stop er een keer mee wil je :evil:

laatst gast
ik vind het heel erg dat je je kinderen al zolang niet gezien hebt
maar dat je nu niet voor ze zorgt (lees betaald) kan ze best schaden
misschien hebben ze het niet zo breed
en in de gevangenis word je er ook niet beter op
ik weet dat een man altijd slechter word bedeeld dan een vrouw maar ik zocht toch een andere advocaat
zolang je niets ernstigs gedaan hebt is er geen reden dat je je kroost zolang niet ziet

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

heej verhip
er is iemand tussen gekomen
een quasi modootje

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Sorry, opeens uitgelogged! Ben er weer.
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Van mij mag je ophoepelen met je gezwam 8)

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Jannie, Truusje, Wilma, Wilma1, enz. enz.

Het maakt mij allemaal niet uit. Jullie zijn helemaal niet verplicht om op mijn reactie te reageren. Ik snap ook niet waraom jullie steeds maar weer proberen uit te leggen waarom je dat wel doet.

De ene zegt dat ik m'n zegje moet doen, de ander weer dat ik moet ophoeplen.
De ene keer wordt er als Gast gereageerd, dan weer onder die naam, dan weer onder Gast.
Lekker stel zijn jullie, maar ik maak zelf wel uit wanneer ik het hier voor gezien houd.

Ik blijf achter m'n standpunt staan, dat jullie dat op de een of andere manier niet kunnen hebben, dat zoeken jullie maar zelf uit.
Denk daar maar eens over na.

Reageer eens een keer op de inhoud en niet op de persoon!
Wat dat betreft kunnen jullie een voorbeeld nemen aan Quasi-Modo.

Ik denk dat ik hier toch waardevolle en "to the point" informatie genoeg heb gegeven.
Misschien zit daar de jaloersheid wel. Dat weet ik niet.
Bekijk 't maar.
En als ik vind dat ik ergens op moet reageren, doe ik dat en merk je 't vanzelf wel.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Oh, maar zijn jullie niet dezelfde dan? Dat dacht ik steeds :lol:

SF.hellraiser

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door SF.hellraiser »

eerst ga je lopen zeuren dat iedereen nu ineens anoniem berichten gaat zetten en als ik je tegemoet kom door mijn gebruikersnaam op te schrijven ben ik ineens heel veel personen
oh bah ik walg van types als jij
Dag Wilma1,

Het is moeilijk bescheiden te blijven.......maar nog moeilijker om steeds dezelfde gebruikersnaam te gebruiken.
Je schept toch zelf die verwarring door steeds te reageren onder een andere gebruikersnaam en dat zelf ook min of meer toegeeft.
Terecht dat anderen dan gaan denken dat bepaalde reacties van 1 en dezelfde persoon komen.

Dat wilde ik even kwijt.

Gesloten