LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderalimentatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Zullen we ons gewoon onthouden van commentaar en geen reactie toevoegen als dit niet slaat op het topic. Persoonlijke discussies van het sesamstraatgehalte kunnen we dan achterwege laten of er misschien een aparte topic aan wijden.
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Dan niet met jou eikel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SF.hellraiser

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door SF.hellraiser »

Hé Pino,
Ik constateer alleen maar.....en merk dat er hier iemand afgezeken wordt omdat hij of zij een mening heeft en op een bepaalde manier reageert. :evil:

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Zullen we ons gewoon onthouden van commentaar en geen reactie toevoegen als dit niet slaat op het topic. Persoonlijke discussies van het sesamstraatgehalte kunnen we dan achterwege laten of er misschien een aparte topic aan wijden.
Laten we de kinders dan maar negeren als ze dit niet snappen!
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

D roplul ben je wat ben jij een eikel.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Lijkt er op dat iemand niet zo goed overweg kan met Quasi-Modo :roll:

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Is ook niet verwonderlijk.Door ervaringen heen en op forums komt hij asociaal over en door ondervinding is hij het ook .Dag en nacht is hij bezig om veel mensen af te ze.i.ken.Ik weet daar geen ander woord voor.Maar zo is die persoon nu eenmaal.!!!

danielv.D.

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door danielv.D. »

is hier iemand bezig deze topic te verzieken
ik lees sinds nu pas mee en ik lees bv dat janny hier niet meer is
ik begrijp ook dat ene wilma gewoon wilma is en als gebruikersnaam wilma1 heeft, voor kinderlogica heel moeilijk, maar voor een volwassen mens is toch wel te zien, gebruikersnaam of niet, dat wilma altijd een naam onder de berichten zet
verder hebben we een Tellie of tillie die het al laat weten al vermoed ik dat GAST tilli is
en we hebben een Quasi Modo die overal en nergens is maar wel normaal kan discuseren
we hebben een H.Raiser die van zich wil laten horen
en we hebben een ''moeder'' die ziet dat haar opgezetten topic een drama aan het worden is
waarom houden jullie het niet gewoon bij waar dit over zou moeten gaan
dat lijkt me logischer dan elkaar een beetje aan gaan zitten wijzen en beschuldigen
een gebruikersnaam zegt helemaal niks!
je kan wanneer je wilt 10 gebruikersnamen opgeven en gebruiken

verder wens ik IEDEREEN fijne dagen of vakantie nog

SF.hellraiser

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door SF.hellraiser »

maar voor een volwassen mens is toch wel te zien, gebruikersnaam of niet, dat wilma altijd een naam onder de berichten zet
Dat vraag ik me af, Ja als iemand als Wilma WIL reageren, dan zal gebruik gemaakt worden van die naam, anders wordt of kan er gereageerd worden onder een andere naam.

Inderdaad Daniel, een naam zeg niks..

But anyway: keep on smiling! :lol:

danielvD

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door danielvD »

ah, ja ik snap je
ik denkt althans dat ik begrijp wat je bedoeld
wanneer wilma geen gebruik maakt van haar gebruikersnaam kan iedereen onder elk verhaal wel WILMA zetten...
toch??
maar goed, ze gaf zelf al aan dat ze 9van de 10 x vergeet om gebruikersnaam op te schrijven
en daarnaast
is het nou belangrijk?
het ging hier over iets heel anders
en aangezien ook ik na 1 jaar waarschijnlijk ga scheiden, het is nog niet zeker :cry: dacht ik hier misschien iets te kunnen lezen, misschien iets bij kunnen dragen over alimentatie e.d.
ook voor mijn super jonge vrouw eigenlijk
ik heb geen flauw idee of ik echt voor haar moet gaan betalen.
:(

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

GAST DENKT DAT IEDEREEN DEZELFDE IS
TERWIJL IK HEM JUIST VERDENK VAN MEERDERE NAMEN EN GEBRUIKERSNAMEN :evil:
HIJ OF ZIJ DOET TE HARD ZIJN BEST OM VAN EEN ANDER IETS TE BEWIJZEN

WE HEBBEN HET ALLEMAAL MOEILIJK ZAT
MAAR EERST ONDER DE ENE NAAM REAGEREN EN ONDER ANDERE NAAM FF SNEL HELEMAAL MEE EENS ZIJN DAT KAN IEDEREEN
EN ALS GAST KAN DAT AL HELEMAAL

BAS

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 May 2004 18:24 door danielv.D.
Dag Danielv.D., ben blij dat je e.e.a. even op een rijtje hebt weten te zetten.

Het is hier inderdaad niet meer te volgen wie nou wie is.
Ik heb inderdaad het vermoeden wat bovenstaande reactie SF. Hellr... al zegt.

Er wordt gereageerd met een naam (als men dat wil) om vervolgens weer even later een fellere of iets a-socialere reactie te kunnen permitteren.

Vooruit dan maar, ik zal ook eens een naam eronder zetten.

Vette letters, of nee, doe maar Gast, nee toch maar Pietje, of zal ik......

Weet-Niet

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

god wat logisch

weet wel

danielvD

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door danielvD »

?? ik ben hier weg !!

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

sorry


Weet-Wel :P

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

BAS, ENZ.
Kijk uit Bas-Gast, dadelijk is er hier iemand (Jannie of Wilma bijv) die je hier om je oren slaat met je hoofdlettergebruik.
Dat komt errug schreeuwerig over!!!!

JP

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

zeker dacht ik hier misschien iets te kunnen lezen, misschien iets bij kunnen dragen over alimentatie e.d.
ook voor mijn super jonge vrouw eigenlijk
ik heb geen flauw idee of ik echt voor haar moet gaan betalen.
Natuurlijk moet je voor haar betalen of wil je haar soms verkopen. Wat een vraagstelling.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

we hebben een Quasi Modo die overal en nergens is maar wel normaal kan discuseren
Toch wel prettig om te lezen. Niets menselijk is mij vreemd. En ja, her en der aanwezig omdat ik een brede belangstelling heb en hier graag een discussie over aan ga.
Inhoudelijk nu: ben zelf een product van ouders die 'voor de kinderen' bij elkaar is gebleven. En dat is slecht bevallen. Kinderen voelen spanning en ervaren de disharmonie in een relatie.
Dus geen problemen vwb alimentaite ervaren. Ben een voorstander van alimentatie als dit ten behoeve is van de kinderen, zeker de eerste vijf jaar van hun leven. Daarna gaan ze naar school en kan moeder parttime werken en kan de alimentatie [gedeeltelijk] worden gestopt.
QM

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Een brede belangstelling voor wat voor andere vrouwen. Je bent een slijmerd eerste klas. En nee een andere partner zul he hier niet vinden.

Je bent uitgekotst.

Gast

Re: kinderalimentatie

Ongelezen bericht door Gast »

Gast van 23:00 maak je niet druk want op het forum van roken is hij ook zo bezig Hij maakt overal de puinhoop steeds weer.Op alle forus kom je dat figuur tegen met zijn neurose.Dus maak je niet druk want daar kickt hij op daar ben ik achter gekomen .Maar ga rustig door en negeren die figuur .

Gesloten