LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over keukenrestyler

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Kraijenbosch
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2018 10:03

Klacht over keukenrestyler

Ongelezen bericht door Kraijenbosch »

Heb 1 jaar geleden via de keukenrestyler in Putten mijn keuken laten renoveren met is nieuwe combi magnetron.Nu blijft de deur na draaien van t programma inclusief t eten erin dicht zitten om na een paar dagen weer open te gaan.Keukenrestyler heeft monteur laten komen vorige week die kan geen defecten ontdekken.Ik heb geprobeerd tel contact met de keukenrestyler te krijgen helaas lukt dat niet alleen via de mail.Hij wil binnen 1 week nogmaals een monteur laten komen .Op mijn vraag of ik een nieuwe kan krijgen eventueel met bijbetaling aangezien ik niet weer dag vrij ga nemen voor een monteur binnen 1 week .Antwoord van de keukenrestyler is nee of een monteur en anders niets.Zovet de service .Ik weet nu echt niet meer wat ik nog moet doen

HADES2001
Berichten: 540
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Klacht over keukenrestyler

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Maar de monteur kan geen defect vinden, neem aan dat die getest heeft om eten op te warmen en het deurtje open te doen toen die klaar was? Doet dit probleem zich slechts bij specifieke programma's voor? in dat geval zou ik aanraden goed te testen hoe het probleem gereproduceert kan worden zodat de monteur het ook ziet. een monteur die het probleem niet ziet kan het ook moeilijk verhelpen

Gesloten