LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat-terreur

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door kanovaarder »

aan bijdehante mama.

Mevrouw, ben u nou zo'n iemand die vrouwen onder elkaar "een muts " noemen?
Verveelt u zich in dat dorp? (dat toch niet zo klein kennelijk is door de aanwezigheid van een Kruidvatvestiging).
Is het plezier,verveling,drank,eenzaamheid die u zo doet reageren?

Hoe doen vrouwen dat toch, boodschappen doen.
Ja, ik weet het! Men noemt dit winkelen! Halve dagen rondsjokken.
"Nee,we gingen winkelen, niet kopen!".

Ik zou zeggen, wees eens een kerel!
Wilt u een deodorant? Koop dan ook een deodorant! Betaal deze en ga verder.
Waarom u zo druk maken om wat er verder wel of niet in zo'n winkel ligt.
Kijk naar boven, die lucht, die wolken.
Fiets eens een eindje om door de bossen.
Ruikt u die geur na de net gevallen regen?

Doet u nog steeds alleen de was? De afwas? De kontjes afvegen van de kinderen en is mannie aan het werk?
Ja, dan bent u waarschijnlijk e e n m u t s !!

Grootvader

die zich nog de hatelijkheden van vrouwen onder elkaar herinnerd:
"Iedereen kan een beter figuur hebben, zelfs jij!

of over Botox: "ik hoef je niets te vertellen want daar weet jij alles van hè""

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Geoffrey »

en waar het om gaat ontgaat dus iedereen die hier zit te blaten om het blaten: nee, het gaat níet om de gsm die er niet is, en nee het gaat níet om wel of niet weghalen van de bonnetjes maar om de onbeschófdheid en brutaliteit waarmee ik toegesnauwd werd.
Tsja... "wie kaatst kan de bal verwachten" heet dat volgens mij. Als jij een hele scène gaat schoppen in een winkel, kun je verwachten dat het personeel jou op een gegeven moment spuugzat is. En dan maakt één klant minder verder ook niet zoveel uit.

Mijn ervaring met Kruidvat is dat een heleboel mogelijk is, als je je als klant een beetje normaal en respectvol opstelt. Maar als je om zoiets simpels meteen moord en brand gaat schreeuwen, dan kun je een dergelijke reactie volgens mij in élke winkel verwachten.

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door roro25 »

De uitspraak "C'est le ton qui fait la musique" is hier erg van toepassing.
Een bepaalde actie lokt een bepaalde reactie uit.

Ik werk in de zakelijke dienstverlening en wil mijn klanten het beste kunnen bieden en adviseren. Maar er zijn momenten dat het ophoudt. Indien iemand mij van het begin af aan slecht behandeld dan zal ik ook minder bereid zijn om diegene te helpen. Ik leg mijn klanten ook uit waarom ik hen dan op deze wijze benader. Ik wens niet als voetveeg gebruikt te worden. Ben ook een mens en wil een leuk leven hebben. Meestal veranderen zij hun toon en blijkt dat e rmeer mogelijk is dan verwacht.

Ik ben vanmening dat als we iets toleranter ten opzichte van elkaar zijn dat we veel beter met elkaar kunnen opschieten. Ik ben alleen bang dat we in een ik-ik-ik en de rest kan stikken cultuur leven en waarin het woordje eisen het tweede woord, na ik, in het woordenboek is.

Ik weet dat bovenstaande een utopie is, maar als niemand er over begint dan gebeurd er nooit wat.
En nee ik heb geen duidelijke politieke voorkeur!!!!!

On topic:

Een kruidvat is een drogisterij van huis uit. Vanwege branchevervaging bieden zij andere producten aan (meestal in kleine partijen opgekocht welke over de zoveel filialen verdeeld moeten worden; vandaar dat regel op=op vaak geldt. Staat altjd duidelijk in de folder.)

Ik koop daarom nog steeds de dingen waar ze horen. Brood bij de bakker enzv. telefoon bij telefoonwinkel. Heb je ook het minste gedonder bij evt. kapotte artikelen.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

kanovaarder, Het is inderdaad de toon die de muziek maakt.Vrouwen onder elkaar noemen elkaar geen muts die naam hebben we te danken aan de mannen.Er is niets minderwaardigs aan wassen,afwassen,billetjes vegen en andere huishoudelijke taken terwijl mannie aan het werk is.Het is daarom niet minderwaardig, omdat deze vrouwen hun kinderen zelf goed in de maatschappij willen zetten inplaats van ze bij anderen (om een extra centje) te dumpen.Waar u wel gelijk in heeft zijn de hatelijkheden onder vrouwen, maar ons kent ons,da"s meer een spelletje.Vlak trouwens mannen onder elkaar ook niet uit.Wat het winkelen betreft ......helemaal gelijk zeker bij het kruidvat.
GR....................Nita.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bot321 »

Er is niets minderwaardigs aan wassen,afwassen,billetjes vegen en andere huishoudelijke taken terwijl mannie aan het werk is.Het is daarom niet minderwaardig, omdat deze vrouwen hun kinderen zelf goed in de maatschappij willen zetten inplaats van ze bij anderen (om een extra centje) te dumpen.Waar u wel gelijk in heeft zijn de hatelijkheden onder vrouwen, maar ons kent ons,da"s meer een spelletje.



JUIST ZO IS HET EN NIET ANDERS. :D

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NAK »

bijdehante mama
ps: en idd, ik heb mijn gsm ergens anders gehaald

Als je dat nu direct onder de topic had vermeld was het aantal commentaren, dat jouw niet zint, waarschijnlijk veel minder geweest. :lol:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

De enige die wel tevreden zijn met dit soort aktie's is de DA drogist, die heeft bijna altijd alle aanbiedingen wel in voorraad!

Ook ik regelmatig het voordelige huismerk uitverkocht, zodat je eerder het dure merkartikel met vele malen hogere winstmarge zult kopen...

Juist door dit soort broodje aap reclame, reageren mensen niet als het er wel is, en blijven zelfs erg goedkope aanbiedingen soms 3 weken staan, en dus na de actie periode gewoon toevallig gekocht!

Foute reclame kost na een aantal teleurstellingen meer vaste klanten dan het opleverde!

Eerlijk duurde het langste, en als reclame op, koop gewoon niets, want ze hopen dat U iets anders wel neemt!

Laat dit KRUIDVAT maar ploffen!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

Wat ben je toch een sukkel, verwijzen naar de DA drogist! In de eerste plaats bestaan die bijna niet meer en sinds wanneer heeft de DA drogist eenzelfde assortiment als het Kruidvat? Kan me niet herinneren dat DA branchevreemd assortiment aanbied!
Ergo conclusio: je roept maar (weer) wat!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Caruso,

Je hebt volkomen gelijk, maar als je afgelopen maanden over de computers en digitale camera's en de ontbrekende service hebt gelezen, ben ik juist blij als ik het niet daar koop!

De Plaatselijke DA heeft ook diverse vreemde produkten, dat mag, en deze heeft enkele medewerkers die wel veel weten, dus gaat het daar juist wel goed!

Ook huismerk tandflosdraad was op, niet eerste keer, dus moet ik kiezen tussen extra duur, of DA!
Als je regelmatig je neus stoot, eerst die Trekpleister, en nu hetzelfde, ga ik dus meestal toch naar de DA.

Dit topic ging over niet leverbare en daar staat Kruidvat nu helaas bekend om, en ik kocht die printer dus 3 weken later, maar ik had verwacht dat het wel weer een niet leverbare zou zijn, en vele met mij, en daarom had ik geluk!
Wegens ruimte tekort was deze zelfs E20,- goedkoper gemaakt dan in die aanbieding van huis aan huis folder!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NAK »

In de eerste plaats bestaan die bijna niet meer
Waar woon jij dan?
In Tietjerkstrabuitenhuis of in Bommelerskonte?
Ja dan kan ik me indenken dat ze daar geen DA hebben.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Er zijn meerdere goede naast DA, Etos en nog diverse plaatselijke die vaak betere adviezen geven!

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Marco Polo »

S.v.p. wél on-topic blijven.
De discussie betreft een bijdehandte tante die haar frustraties meent te moeten uiten omdat winkelpersoneel - naar haar mening - niet diep genoeg door het stof ging toen een gsm abusievelijk niet meer voorradig bleek.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Nou ,zelfs in zo"n :wink: klein dorp als lutjebroek is er nog een DA.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Omdat zij niet de enige is die deze misleiding niet leuk vind, mogen we deze winkel wel zwart maken!

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door caruso »

NAK: als je een beetje "thuisbent" in de detailhandel, dan zou je kunnen weten dat de DA-keten al een tijdje in de etalage staat. Dat houdt in dat de boel verkocht gaat worden. Bestaande winkels worden niet meer ge-update en er worden geen nieuwe meer geopend.
En nee, ik woon niet in Schubbekutteklooster maar in St Here-Jezusveen. :D

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Zo is dat dirk pak gelijk mijn dikke zwarte viltsift,zijn ze daar nou helemaal van de ratten besnuffelt.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Nita »

Marco polo heeft gelijk.Daar ging het over. Je moet winkelpersoneel wel als mens blijven behandelen ook als blijkt dat zo"n kletshoorn er niet meer is. punt.Bij gebruik van deze taal ..wilde eerst zetten ***ijzer maar dacht dat DAT niet mocht. :oops: Het ging ook niet om misleiding ,maar gewoon over iets wat al uitverkocht was Dirk.
Laatst gewijzigd door Nita op 13 jul 2007 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Uitverkocht, mag jammer, en accepteer ik gewoon, maar als het nooit leverbaar was....
Dat ze die kaartjes voor de aanbieding niet verwijderen, dom!

Maar dat DA in de etalage staat, wist ik niet.
Zal wel overgenomen worden, ook Etos wil graag meer winkels en er zijn meer Francise ketens!

Hier lopen de meeste DA goed, en elders weet ik niet!

Helaas komen er steeds minder namen, en elk winkel centrum krijgt dezelfde winkels!

Bart Smit is NR1 in speelgoed, en als je iets anders wilt word het lastig, leerde mijn zoon van nu 11 jr!
Gelukkig is in Rusland meer keuze, elke winkel heeft eigen asortiment!
Door teveel hetzelfde overal komt er voor de speciaal zaken die eruit zijn gegaan weer ruimte, en die lopen hier juist weer steeds beter, maar hoe maak je voordelig reclame hiervoor?

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Marco Polo »

@D1RK; gozik; anastasia:
Ergo conclusio: je roept maar (weer) wat!

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door D1RK »

Caruso Schreef;
DA staat in etalage, dus zou het slecht gaan....

Maar waarom word het huismerk dan vernieuwd en uitgebreid?

De website geeft een positief beeld, de reclame slaat ook redelijk aan.

Dat er geen nieuwe winkels bijkomen, plaatselijk verschillend, er worden nu weinig geopend, maar er moet wel ruimte zijn voor een goede boterham!

Gesloten