LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat-terreur

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bounce
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 13:09

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bounce »

ik wil toch reageren ik heb zelf 12 jaar bij kruidvat gewerkt mensen schijnen te denken dat je daar als "simpel"verkoopstertje alleen maar een beetje mooi staat te wezen.waar men niet bij stilstaat is dat kruidvat elke week een folder uitbrengt waarvan de artikelen door het personeel telkens weer in de winkel gezet moet worden.dit is loodzwaar werk.personeel word gelijk aangevallen door klanten als een artikel niet uitgeleverd is,of er erg weinig van binnen is gekomen.deze scheldpartijen gaan erg ver,en ik vind dat je dat als personeelslid ,tot op zekere hoogte,niet hoeft te pikken.laten we eerlijk zijn dat zou niemand pikken.maar waarom word dit op het personeel afgereageerd terwijl er zoiets als een hoofdkantoor bestaat ik kan hier zo enorm pissig om worden :twisted: het personeel word de dupe van de frustaties van de klanten,ook dit is begrijpelijk maar mensen denk na en bel het hoofdkantoor winkelpersoneel zijn tenslotte ook mensen.[/b]

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Kruidvat-terreur????

Maar een beetje van het eigenlijke onderwerp afdwalend;

De toon van bijdehantemama deed mij een beetje pissig op haar reageren maar in principe heeft zij toch wel gelijk wat betreft aanbiedingen.

Het is een reklametechniek die niet alleen door Kruidvat wordt gehanteerd!
Vele andere winkels gebruiken dit ook!!

De Gamma was overigens zo eerlijk om dit ook te bekennen (werkbroeken en camera's) artikelen die al zijn "uitverkocht"voordat de winkel zelfs maar open is geweest.
Bij de Gamma 4 werkbroeken voor een drukbezochte vestiging.
Zoon en vader om 9 uur aanwezig.

Na mijn pissige brief naar de hoofdvestiging van de organisatie en dit doorgespeeld naar de desbetreffende vestiging werd de verkooptaktiek zonder omwegen bevestigd en kreeg mijn zoon een waardebon ter compensatie.

Grootvader

Moniekje 33
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2007 10:16

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door Moniekje 33 »

maar waarom word dit op het personeel afgereageerd terwijl er zoiets als een hoofdkantoor bestaat ik kan hier zo enorm pissig om worden

Sorry hoor, maar er zijn nog meer hardwerkende mensen die niet zomaar de hele dag de tijd hebben om hoofdkantoren te bellen (die doorgaans van 9.00 to 17.00 geopend zijn en zoveel per minuut vragen). Als er een vraag wordt gesteld lijkt het me op de eerste plaats dat de medewerkster probeert de situatie enigzins onder controle te houden. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om een zeurende klant over je heen te krijgen. En dat het misschien overdreven een beetje overdreven is. Maar het is ook niet leuk om met mooie lokkertjes steeds naar een winkel te komen waar vervolgens blijkt dat er alles waar je voor komt al weer weg is of helemaal niet geleverd is. Elke klant is liever tevreden dan vervelend en zeurend. En ik vind dat je als klant ook best eens je onvrede mag uitten.

Moniek

bartman
Berichten: 70
Lid geworden op: 09 nov 2005 23:03

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door bartman »

Sorry hoor, maar er zijn nog meer hardwerkende mensen die niet zomaar de hele dag de tijd hebben om hoofdkantoren te bellen (die doorgaans van 9.00 to 17.00 geopend zijn en zoveel per minuut vragen).
En dat geeft iemand het recht om dan maar tegen het winkelpersoneel uit te vallen? Het winkelpersoneel bedenkt die acties toch ook niet. Die komen van hogerghand. Als je wil klagen moet je dat bij de juiste personen doen, of je daar nu tijd voor hebt of niet. Trouwens je kunt dat toch ook per brief doen?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door NAK »

Maar het is ook niet leuk om met mooie lokkertjes steeds naar een winkel te komen waar vervolgens blijkt dat er alles waar je voor komt al weer weg is of helemaal niet geleverd is.
En iemand die dat nog niet in de gaten heeft komt waarschijnlijk van een andere planeet af.
Het is nu op dit forum, voor de zoveelste maal, een hot item, maar het is al schering en inslag vanaf het moment dat dit soort winkels, Kruidvat - Gamma - Praxis - etc. etc., andere artikelen gingen verkopen als wat er van origine verkocht werd.
En het blijkt telkens weer dat óf het artikel er niet is en is het wel voorradig dat goedkoop heel vaak duurkoop wordt.

smiegt
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2010 10:44

Re: Kruidvat-terreur

Ongelezen bericht door smiegt »

Ik heb zelf een kruidvat mobiel simkaartje gekocht bij de dichtsbijzijnde kruidvat. Leuke actie voor 10 euro 13 euro Beltegoed. Meteen spijt, wat is kruidvat mobiel aan waardeloze partij. Het begon er mee dat ik de simkaart in gebruik wou gaan nemen , en dat de kaart defect bleek. Dit was 30/03 , dus ik met de kaart terug naar het kruidvat. Krijg ik daar te horen ja prima maar daar kunnen wij niks aan doen , je moet maar even bellen met dit 0900 nummer maar let wel op dat je dit met een vaste lijn moet doen omdat je er niet mobiel naartoe kan bellen confused.

Ik gebeld en krijg je de reactie dit kan niet, geef maar je e-mail adres dan hoor je van ons. Vervolgens krijg je een e-mail met de vraag of je de kaart al in meerdere telefoons gestopt hebt en of dat wel werkt. Dat werkte niet dus (nog) vriendelijk gereageerd of ze van plan waren de kaart te laten vervangen. Sindsdien niks meer vernomen, dus nogmaals een e-mail verstuurd om na te vragen of ik mijn geld terug kon krijgen. Bellen ze naar mijn thuisadres met de mededeling dat ze mij niet kunnen bereiken op mijn kruidvat mobiel nummer frown, logisch want dat werkt niet. Daarna hebben ze mijn andere mobiele nummer gekregen van degene die thuis was, maar sindsdien niks meer vernomen. Het gaat me ondertussen al lang niet meer op de 10 euro maar om het principe. Ik raad dan ook iedereen af om ook maar na te denken om te beginnen met kruidvat mobiel.

Echt een waardeloze partij waar je als er problemen zijn niks mee kunt...

Gesloten