Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
juliomariner

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als echte Nederlanders zullen we ook daar wat over te zeuren hebben.

sjohie

Re: Lidl en Aldi: Meerdere dagen naar de winkel gaan om gebruik te maken van aanbiedingen

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik heb collega's met kinderen in oa Frankrijk, België en Noord-Italië, toen die in de donkerste momenten van hun lockdown, waarbij de onze een scheet in een tornado is, een uurtje naar buiten mochten overdag, en als ze dat niet konden regelen met werk en zorg voor kinderen, geen eten in huis konden krijgen, begreep ik hun klachten en geklaag. Dit klinkt en leest als weer iets typisch Nederlands, dus iets waar een enorm probleem van wordt gemaakt, maar waar met een beetje inschikkingsvermogen en creativiteit, prima een mouw aan te passen valt.

Iedereen beleeft deze lockdown anders, en ik ben geen fan van al dat leed vergelijken om te zien wie het het zwaarst heeft, en wie eerder dan een ander (re groep) weer wat zou moeten mogen, maar als dit het grootste probleem uit deze pandemie is voor TS, durf ik wel te stellen dat er heul veul Nederlanders zijn, die maar wat graag zouden willen ruilen.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, de meest eenvoudige maatregel die je zou kunnen nemen is om geen aanbiedingen meer te hebben. Al dan niet verplicht opgelegd. Maar in feite kun je die maatregel op individueel niveau ook al nemen en simpelweg de aanbiedingen negeren.

breien

Ongelezen bericht door breien »

Dan wil ik wel dat de boodschappen exact op het afgesproken moment, dat het MIJ uitkomt gratis gebracht worden.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, gratis boodschappen is leuk, maar ik vind het discriminerend dat ik een stuk verder van de winkel af woon dan anderen en dat ik dus meer tijd en geld kwijt ben om ze op te halen.

Ik vind dat alle winkels hier om de hoek moeten komen. En dan vooral de Aldi en de Lidl, want daar ging het topic over. ;)

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aldi en Lidl hebben dagacties. Maar Albert Heijn doet dit tegenwoordig ook met sommige aanbiedingen. Bijvoorbeeld een alleen op donderdag.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Bakkers hebben ook vaste brood aktie dagen, daar zou je dan ook over kunnen vallen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik heb het idee dat het Dries248 niet echt veel kan schelen hoe anderen er over denken, aangezien hij nergens op reageert.

hjean

Ongelezen bericht door hjean »

Sorry, wat een belachelijke topic dit.
als je alleen aanbiedingen koopt dan is dat oké, maar dan moet je er wel wat voor over hebben. Dat is natuurlijk een bewuste keuze van die winkelketens zodat je telkens ook wat meer meeneemt dan alleen aanbiedingen.
Maar als je nog zo jong bent, wat maakt het dan uit dat je meerdere keren boodschappen doet. De gemiddelde mens moet gewoon nog tot z'n 67e werken. Dus die leeftijd is geen excuus.
Alleen als je vroeg gestopt bent met werken, voel je je kennelijk ook eerder oud.

fonsflons

Ongelezen bericht door fonsflons »

Vermoedelijk reageren hij en zijn vrouw maar op 1 dag in de week.

Noël Maesen

Ongelezen bericht door Noël Maesen »

Het klopt inderdaad.
We zijn als een aantal wel prijsbewust en € in de geldbeugel ook. Wie veel heeft kan, terwijl een ander centen tellen. Kijken en vergelijken.
Rondrijden iedere dag om ..... is geen optie.
Koop je alleen dit produkt of niet, lokkertjes zijn het altijd.
Hebben we een winkelpapiertje bij?

Plaats reactie