LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAgnetron gevaarlijk ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Okt 2006 15:29 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

@jiping, wat ik me afvraag is waar mensen dan het recht vandaan halen om te roepen dat het schadelijk is als ze dit niet kunnen bewijzen
------------------------------------------------------------------------------
@ je 1e stelling: in de jaren 50 was de schadelijkheid al bekend, maar werd genegeerd. Bron: mijn opa die in die tijd een sigarenwinkel had.
-------------------------------------------------------------------------------
@je 2e stelling: ik meen me stellig te herinneren onderzoeken te hebben gelezen welke beweerden dat meeroken schadelijk is.
================================================
Maarschalk had je Opa dan wel bewijzen?
Wat je 2e stelling aangaat ,je meent je te herinneren.
Zijn dus ook geen bewijzen.

Toolboy

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Een magnetron is hartstikke gevaarlijk.
Doordat alles zo snel warm is ben ik meer gaan eten. :wink:

Als er straling door de deurrand komt is de magnetron zeker gevaarlijk.
Ga er dus niet voorhangen als je een snack verwarmd

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb zelf eens een tron gekocht en vlees er in
ontdooid.Zag er zo vies uit dat ontdooide vlees
dat ik de tron subiet aan mijn zoon gaf.
Mooi ding pa hardstikke bedankt.
Hij gebruikt hem dus ook niet.
Wat de straling aangaat.De biostabiel om je
nek hangen,nergens geen last van.
En Toolboy ga weer koken is veel lekkerderderder. :wink:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@bot321, als mijn opa in de jaren 50 al wist dat roken gevaarlijk was, gaat de stelling dat we het pas in de jaren 80 wisten dan wel bekend maakten niet op. Mijn opa gebruikte de hoeveelheid teer in sigaretten al als argument om sommige sigaretten aan te bevelen (die met minder teer).

Mijn tweede stelling gaat kennelijk aan je voorbij. Ik heb onderzoeken gelezen waarin wordt gesteld en bewezen dat meeroken wel schadelijk is. Hiermee wordt de stelling van jiping onderuit gehaald. In hoeveere deze onderzoeken later weerlegd worden, dan wel rammelen is iets waarover ik onvoldoende kan oordelen. Het bewijs is er dus wel degelijk.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op 23 Okt 2006 16:25 door bot321


--------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op 23 Okt 2006 15:29 door Maarschalk


--------------------------------------------------------------------------------

@jiping, wat ik me afvraag is waar mensen dan het recht vandaan halen om te roepen dat het schadelijk is ALS ZE DIT NIET KUNNEN BEWIJZEN.
------------------------------------------------------------------------------
Maarschalk goed lezen wat je zelf schrijft.Waar halen ze het recht
vandaan als ze dit niet kunnen bewijzen.
1e stelling.Jouw Opa had geen bewijzen.
2e stelling. Ik MEEN me stellig te herinneren.Dus je weet het niet zeker.
Dus welk bewijs is er dan?

fonteine.com
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 apr 2005 10:41

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door fonteine.com »

Omdat er altijd wordt gezegd dat er geen wetenschappelijk bewijs is voor problemen met de magnetron nogmaals wat huiswerk......

Ron


hieronder nogmaals informatie over een Spaanse studie naar het verlies van vitamine C en kankerremmende anti-oxidanten bij het bereiden van brocolli.

Het totale verlies bij magnetronnen:

Vitamine C : 40%
Glucosinolates (anti-oxidanten) : 74%

Koken van broccoli zorgde voor een verlies van 55% van de anti-oxidanten. Het stomen van broccoli echter gaf bijna geen verlies dus adviseerden de onderzoekers
dat stomen de beste methode van bereiding is.

Total aliphatic and indole/aromatic glucosinolates and vitamin C content (ascorbic+dehydroascorbic acid) were evaluated in the edible portions of fresh harvested broccoli (Brassica oleracea L. var. italica) florets (Marathon cv.) before and after cooking and in the cooking water. High pressure boiling, steam cooking, microwaving and low pressure boiling (conventional) were the four domestic cooking processes used in this work. Results showed great differences among the four cooking processes and their influence on the content of glucosinolates and vitamin C. Thus, clear disadvantages were detected when cooking in a microwave due to the high loss of vitamin C (40%) and total glucosinolates (74%) in comparison with the rest of treatments. High pressure and conventional boiling had a significant loss rate of total glucosinolates (33% and 55% respectively) regarding fresh raw broccoli, due to the leaching into the cooking water. On the other hand, steaming had minimal effects on glucosinolates and vitamin C. Therefore, we can conclude that a large quantity of glucosinolates and vitamin C will be consumed in steamed broccoli when compared to the other cooking processes.

http://www.springerlink.com/content/a2v7f2vv0adxpnbd/


--------------------------------------------------------------------------------

74-97% verlies van anti-oxidanten in Brocolli door magnetron

Certain methods of preparation and cooking can cause vegetables to lose their cancer-fighting compounds, with microwaving the biggest culprit, finds a new study published in the Journal of the Science of Food and Agriculture.

A study investigating various cooking methods of broccoli concluded that microwaving is the clear loser: microwaved broccoli had lost 97 per cent, 74 per cent and 87 per cent of three major antioxidant compounds - flavonoids, sinapics and caffeoyl-quinic derivatives. By stark comparison, steamed broccoli had lost only 11 per cent, 0 per cent and 8 per cent, respectively, of the same antioxidants.
"Most of the bioactive compounds are water soluble, during heating they leach in a high percentage to the cooking water, reducing their nutritional benefits in the foodstuff.

http://www.foodnavigator.com/news/ng.as ... -zaps-body


--------------------------------------------------------------------------------

Verlies van Vitamine B12

Effects of Microwave Heating on the Loss of Vitamin B12 in Foods

Fumio Watanabe,* Katsuo Abe, Tomoyuki Fujita, Mashahiro Goto, Miki Hiemori, and Yoshihisa Nakano

Department of Food and Nutrition, Kochi Women's University, Kochi 780, Japan, and Department of Applied Biological Chemistry, Osaka Prefecture University, Sakai 593, Japan

Abstract:

To clarify the effects of microwave heating on the loss of vitamin B12 in foods, raw beef, pork, and milk were treated by microwave heating and then their vitamin B12 contents were determined according to a chemiluminescent vitamin B12 assay with hog intrinsic factor. Appreciable loss (~30-40%) of vitamin B12 occurred in the foods during microwave heating due to the degradation of vitamin B12 molecule by microwave heating. When hydroxo vitamin B12, which predominates in foods, was treated by microwave heating and then analyzed by silica gel 60 thin layer chromatography, two vitamin B12 degradation products were found. One of the compounds with a Rf of 0.16 was purified and partially characterized. The vitamin B12 degradation product did not show any biological activity in the growth of a vitamin B12 requiring microorganism, Euglena gracilis Z, and was not bound to hog intrinsic factor, a mammalian vitamin B12 binding protein. Intravenous administration of the compound (1 g/day) for 7 days to rats showed that the compound neither has toxicity nor acts as a vitamin B12 antagonist in mammals. These results indicate that the conversion of vitamin B12 to the inactive vitamin B12 degradation products occurs in foods during microwave heating.

http://pubs.acs.org/cgi-bin/abstract.cgi/jafcau/
1998/46/i01/abs/jf970670x.html

http://findarticles.com/p/articles/mi_m ... i_20346932


--------------------------------------------------------------------------------

Studie mbt verlies van CLA (geconjugeerd linolzuur) in kaas

Effect of heating and processing methods of milk and dairy products on conjugated linoleic acid and trans fatty Acid isomer content

Herzallah SM, Humeid MA, Al-Ismail KM. Department of Nutrition and Food Technology, Faculty of Agriculture, University of Mu'tah, Jordan. [email protected]

The conventional heating methods of milk did not cause any significant increase in the trans isomer content, with the exception of milk heated at 63 +/- 1.0 degrees C for 30 min and milk microwaved for 5 min, which were significantly increased by 19 and 31%, respectively. The chemical changes of lipids were generally accelerated with the severity of the heat treatment and duration of storage.

The conjugated linoleic acid content of cheese heated in a microwave oven for 5 min decreased by 21%, and microwave heating for 10 min caused a decrease of 53% compared with that of freshly boiled cheese.

PMID: 15778297 [PubMed - indexed for MEDLINE]

J Dairy Sci. 2005 Apr;88(4):1301-10


--------------------------------------------------------------------------------

Studie mbt verlies van kankerremmende stoffen

Changes in Glucosinolate Concentrations, Myrosinase Activity, and Production of Metabolites of Glucosinolates in Cabbage (Brassica oleracea Var. capitata) Cooked for Different Durations.

Rungapamestry V, Duncan AJ, Fuller Z, Ratcliffe B.

School of Life Sciences, The Robert Gordon University, St. Andrew Street, Aberdeen AB25 1HG, United Kingdom, and The Macaulay Institute, Craigiebuckler, Aberdeen AB15 8QH, United Kingdom.

In cabbage, glucosinolates such as sinigrin are hydrolyzed by plant myrosinase to allyl isothiocyanate (AITC), allyl cyanide, and, in the presence of an epithiospecifier protein, 1-cyano-2,3-epithiopropane (CEP). Isothiocyanates have been implicated in the cancer-protective effects of Brassica vegetables. The effect of processing on the hydrolysis of glucosinolates was investigated in cabbage. Cabbage was steamed or microwaved for six time durations over 7 min. Glucosinolate concentrations were slightly reduced after microwave cooking (P < 0.001) but were not influenced after steaming (P < 0.05). Myrosinase activity was effectively lost after 2 min of microwave cooking and after 7 min of steaming. Hydrolysis of residual glucosinolates following cooking yielded predominantly CEP at short cooking durations and AITC at longer durations until myrosinase activity was lost. Lightly cooked cabbage produced the highest yield of AITC on hydrolysis in vitro, suggesting that cooking Brassica vegetables for a relatively short duration may be desirable from a health perspective.

J Agric Food Chem. 2006 Oct 4;54(20):7628-34

PMID: 17002432 [PubMed - in process]


--------------------------------------------------------------------------------

Effect op anti-infektie factoren van moedermelk, meer E-coli groei

Effects of microwave radiation on anti-infective factors in human milk.

Quan R, Yang C, Rubinstein S, Lewiston NJ, Sunshine P, Stevenson DK, Kerner JA Jr.
Department of Pediatrics, Stanford University School of Medicine, CA.

In intensive care nurseries it has become common practice to use microwave thawing of frozen human milk for more rapid accessibility. Twenty-two freshly frozen human milk samples were tested for lysozyme activity, total IgA, and specific secretory IgA to Escherichia coli serotypes 01, 04, and 06. The samples were heated by microwave for 30 seconds at a low- or high-power setting and then reanalyzed. One-mL aliquots of 10 additional human milk samples were microwaved at low (20 degrees C to 25 degrees C), medium (60 degrees C to 70 degrees C), and high (greater than or equal to 98 degrees C) setting before the addition to each of 1 mL of diluted E coli suspension. E coli growth was determined after 3 1/2 hours of incubation at 37 degrees C. Microwaving at high temperatures (72 degrees C to 98 degrees C) caused a marked decrease in activity of all the tested antiinfective factors. E coli growth at greater than or equal to 98 degrees C was 18 times that of control human milk. Microwaving at low temperatures (20 degrees C to 53 degrees C) had no significant effect on total IgA, specific IgA to E coli serotypes 01 and 04, but did significantly decrease lysozyme and specific IgA to E coli serotype 06. Even at 20 degrees C to 25 degrees C, E coli growth was five times that of control human milk.

Microwaving appears to be contraindicated at high temperatures, and questions regarding its safety exist even at low temperatures.

PMID: 1557249 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Pediatrics. 1992 Apr;89(4 Pt 1):667-9

mr T.
Berichten: 976
Lid geworden op: 02 sep 2005 14:50

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door mr T. »

Als je het eten niet meer in een magnetron durgt klaar te maken, dan zijn er nog andere toepassingen voor het apparaat zo blijkt uit dit bericht.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/1399083.stm

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door tienepien »

Hmmz.. maar stel nu dat je 2x zoveel brocoli zou eten dan wanneer je het gestoomd zou hebben? Dan is het niet zozeer gevaarlijk, maar minder gezond en moet je meer eten van hetzelfde.

De topicstarter had het idee dat je eten er gevaarlijk van wordt, dat is net iets anders denk ik.

Hoe zit het trouwens met stomen in de magnetron?

jiping

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door jiping »

Mijn tweede stelling gaat kennelijk aan je voorbij. Ik heb onderzoeken gelezen waarin wordt gesteld en bewezen dat meeroken wel schadelijk is. Hiermee wordt de stelling van jiping onderuit gehaald.
Die wordt helemaal niet onderuit gehaald, zoek maar eens met een zoekmachine naar "wetenschappelijk onderzoek meeroken."
Je vind dan enkel stukken dat het niet wetenschappelijk is bewezen doch wel vermoed wordt maar met de huidige onderzoeken nog niet kan worden bewezen.

Verder als je dan nog even zoekt is in de jaren 80 officieel besloten n.a.v. wetenschappelijk onderzoek dat roken schadelijk. Dat jij zegt dat mensen het al wisten onderstreept enkel mijn punt dat iets niet perse wetenschappelijk bewijs voor hoeft te zijn om waarheid te zijn. :P

Echt technologie is de nieuwe religie en als het niet wetenschappelijk is bewezen wordt het genegeerd. Wetenschap en bewijs is de absolute waarheid geworden.En laat ik nu net niet in absolute waarheid geloven.
Op zo'n forum als dit kun je in principe niet eens bewijzen dat jij of de anderen bestaan. Ik ga er maar van uit van wel maar wacht het wetenschappelijk onderzoek af :lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Echt technologie is de nieuwe religie en als het niet wetenschappelijk is bewezen wordt het genegeerd. Wetenschap en bewijs is de absolute waarheid geworden.En laat ik nu net niet in absolute waarheid geloven.
Op zo'n forum als dit kun je in principe niet eens bewijzen dat jij of de anderen bestaan. Ik ga er maar van uit van wel maar wacht het wetenschappelijk onderzoek af
Slim geredeneerd. Jouw woorden zijn goed toepasbaar op al die alternatieve genezers die hun medicijnen en methoden niet willen laten testen.
Verder voortbordurend hierop: maak onderscheid in het bewijzen van de werking en het waarom, dan wel hoe van de werking.
Als iemand me zegt dat iets gevaarlijk is, of hij wil ons overtuigen dat het gevaarlijk is kunnen we dat aantonen (bewijzen zo je wilt). Dat is met magnetrons dus ook mogelijk.

ongeloveloos
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2012 15:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door ongeloveloos »

Zonder wetenschappelijk op de materie in te gaan wil ik me beroepen op gezond verstand: ik ken inmiddels minstens 10 mensen (dood of nog in leven) die darmkanker ontwikkeld hebben. Niemand van hen is ouder dan 80, en veel van hen jonger dan 60, dus de theorie dat er nu meer kanker is dan vroeger omdat mensen nu ouder worden is onzin!
Die kanker moet ergens vandaan komen. Of dit ook met magnetrons te maken heeft, weet ik niet. Maar ik vermijd gewoon waar mogelijk alle techniek die de laatste decennia ontwikkeld is. Of dit nu magnetron, inductie, tefal-laag, genetisch gemanipuleerd voedsel, anti-transpirant deo's (verstoppen de gif-afvoer onder je armen), bespoten groente en fruit, geinjecteerd vlees, bellen met GSM, thuis dect-telefoon hebben, enz. enz.
Mijn educated guess is dat wanneer iedereen dit consequent zou doen, er plotseling schrikbarend (voor de farmaceuten-maffia) weinig nieuwe kankergevallen zullen zijn.
Voorkomen is beter dan genezen, maar niet voor de medische wereld. Daarom hoor je nooit tips om kanker te vermijden, maar wel de vraag of je weer wilt storten voor het kankerfonds. Dit geld gaat naar die akelige farmaceuten die je alleen maar zieker maken met hun chemo-troep.

ongeloveloos
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2012 15:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door ongeloveloos »

Het zijn de farmaceuten die de alternatieve medicijnen niet willen testen. En als dit een keer wel gebeurt, en ze effectief blijken te zijn, wordt dit zorgvuldig onder het vloerkleed geveegd.
De farmaceuten zijn de kwakzalvers en gifmengers. Kijk maar eens op de bijsluiters.
De werkende stoffen hebben ze van de sjamaans gejat.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door puma73 »

ongeloveloos schreef:Het zijn de farmaceuten die de alternatieve medicijnen niet willen testen. En als dit een keer wel gebeurt, en ze effectief blijken te zijn, wordt dit zorgvuldig onder het vloerkleed geveegd.
De farmaceuten zijn de kwakzalvers en gifmengers. Kijk maar eens op de bijsluiters.
De werkende stoffen hebben ze van de sjamaans gejat.

Kunt u dit onderbouwen met links naar wetenschappelijk onderzoek? U bent op dit moment namelijk bezig met stemmingmakerij en ongegrond roepen van zaken.

Waar haalt u het recht vandaan om hier ongegrond dit soort baarlijke nonsens uit te kramen

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

ongeloveloos schreef: Maar ik vermijd gewoon waar mogelijk alle techniek die de laatste decennia ontwikkeld is. Of dit nu magnetron, inductie, tefal-laag, genetisch gemanipuleerd voedsel, anti-transpirant deo's (verstoppen de gif-afvoer onder je armen), bespoten groente en fruit, geinjecteerd vlees, bellen met GSM, thuis dect-telefoon hebben, enz. enz.
Dit geldt dus helaas niet voor internet...
ongeloveloos schreef:Mijn educated guess is dat wanneer iedereen dit consequent zou doen, er plotseling schrikbarend (voor de farmaceuten-maffia) weinig nieuwe kankergevallen zullen zijn.
Juist, want roken, fijnstof, asbest en UV straling (uit dat behoorlijk oude en natuurlijke ding, de zon) etc. hebben geen drol met kanker te maken, het komt door uw magnetron en mobieltje!
Lekker kwetsende opmerking ook, je zal maar net iemand verloren hebben aan kanker!
ongeloveloos schreef:Voorkomen is beter dan genezen, maar niet voor de medische wereld. Daarom hoor je nooit tips om kanker te vermijden, maar wel de vraag of je weer wilt storten voor het kankerfonds. Dit geld gaat naar die akelige farmaceuten die je alleen maar zieker maken met hun chemo-troep.
Je hoort nooit tips om kanker te vermijden?!?
Nee, da's waar ook, mijn dokter rookt nog steeds in zijn spreekkamer en heeft me roken ook aangeraden, omdat je er zo lekker rustig van wordt.
Niemand vertelt je ook dat je je goed moet insmeren als je gaat zonnen en dat je tussen 12 en 15 uur beter in de schaduw kunt zitten.
Dat er niet gewaarschuwd wordt voor de gruwelijke gevaren van magnetrons, mobieltjes en dect telefoons, is omdat die dus niet gevaarlijk zijn.
Hoe lang hebben we nu al hoogspanningsmasten in Nederland?
Vallen er in de buurt van die dingen meer doden door kanker?
NEE!
Met andere woorden, geloof vooral in uw sprookjes, maar neem alstublieft het zekere voor het onzekere en doe die computer ook de deur uit.
Wie weet wat voor virussen u oploopt via het internet...

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ongeloveloos schreef:Het zijn de farmaceuten die de alternatieve medicijnen niet willen testen. En als dit een keer wel gebeurt, en ze effectief blijken te zijn, wordt dit zorgvuldig onder het vloerkleed geveegd.
De farmaceuten zijn de kwakzalvers en gifmengers. Kijk maar eens op de bijsluiters.
De werkende stoffen hebben ze van de sjamaans gejat.
Dan ga jij toch gewoon lekker naar zo'n Sylvia Millecam arts als je kanker hebt. Dan vertrouw wel gewoon op die kwakzalvers zoals jij ze noemt.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door Jolijn »

ongeloveloos schreef:ik ken inmiddels minstens 10 mensen (dood of nog in leven) die darmkanker ontwikkeld hebben. Niemand van hen is ouder dan 80, en veel van hen jonger dan 60, dus de theorie dat er nu meer kanker is dan vroeger omdat mensen nu ouder worden is onzin!
Die kanker moet ergens vandaan komen. Of dit ook met magnetrons te maken heeft, weet ik niet.

Voorkomen is beter dan genezen, maar niet voor de medische wereld. Daarom hoor je nooit tips om kanker te vermijden,
http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/ni ... ame-kanker

Demografische factoren en een 'verwesterd' dieet.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door kuklos »

ongeloveloos schreef:ik ken inmiddels minstens 10 mensen (dood of nog in leven) die darmkanker ontwikkeld hebben. .................. dus de theorie dat er nu meer kanker is dan vroeger omdat mensen nu ouder worden is onzin!
Dus omdat jij 10 mensen kent dit darmkanker hebben is het onzin dat er meer kanker is dan vroeger vanwege ouderdom? Dat is jouw stelling?
ongeloveloos schreef:Maar ik vermijd gewoon waar mogelijk alle techniek die de laatste decennia ontwikkeld is.
Blijkbaar ben je erg selectief, want computers en internet vallen hier niet onder.

ongeloveloos schreef:Mijn educated guess
Op welke education is jouw educated guess dan gebaseerd?

ongeloveloos schreef:Voorkomen is beter dan genezen, maar niet voor de medische wereld.
Ook hier missen we het bewijs van.
ongeloveloos schreef: Daarom hoor je nooit tips om kanker te vermijden,
Tips als ..........?
ongeloveloos schreef:maar wel de vraag of je weer wilt storten voor het kankerfonds. Dit geld gaat naar die akelige farmaceuten die je alleen maar zieker maken met hun chemo-troep.
Ach ja, laten we gewoon chemo therapie volledig afschaffen en ons over overleveren aan alternatieve kwakzalvers. Die hebben immers Sylvia Millecam en Steve Jobs ook in leven gehouden.
ongeloveloos schreef:Het zijn de farmaceuten die de alternatieve medicijnen niet willen testen.
Zo, over de plank misslaan gesproken. Het is niet de taak van farmaceutische concerns om alternatieve medicijnen te testen. Hun taak is om hun eigen medicijnen te ontwikkelen en te testen.
ongeloveloos schreef:En als dit een keer wel gebeurt, en ze effectief blijken te zijn, wordt dit zorgvuldig onder het vloerkleed geveegd.
Een behoorlijk zware aantijging. Waar is je bewijs?

ongeloveloos
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2012 15:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door ongeloveloos »

Twee namen die zogenaamd door alternatieven overleden tegenover duizenden, zo niet miljoenen die door chemo overleden. 70% van de oncologen zegt zelf nooit chemo te willen. Proces tegen Jomanda: nooit meer wat van gehoord. Ondanks de heksenjacht van de media heeft ze nog steeds duizenden klanten door mond op mond reclame.

ongeloveloos
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2012 15:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door ongeloveloos »

Toen mijn schoonvader (zware roker) op de longafdeling lag hebben wij de arts onder druk moeten zetten hem te adviseren niet meer te roken.
Een verpleegkundige vertelde ons dat iedereen op de longafdeling rookte, of een rookverleden had. Dat betekent eenvoudig dat deze afdeling vrijwel leeg zou zijn als niemand meer zou roken. Ergo: geen werk meer voor de specialisten miljonairs.

ongeloveloos
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2012 15:45

Re: MAgnetron gevaarlijk ?

Ongelezen bericht door ongeloveloos »

Er zat ooit een man bij Paul Witteman die genezen was van kanker door vitamine preparaten. Hij was opgegeven door het academisch Leiden, maar zijn arts volgde hem nog wel. De arts was getuige van de genezing, maar durfde niet in het programma, bang voor zijn carriere. Anoniem wilde hij wel zijn bevestiging geven.
Paul Witteman veronderstelde dat dit dus wel wereldnieuws zou worden, maar het hele verhaal ging natuurlijk uit als een nachtkaars.
Dit is slechts één van de vele voorbeelden. Lees je eens in op internet.

Gesloten