LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mkerkhof
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 23:24

Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Ongelezen bericht door mkerkhof »

dezer dagen ontving ik een e-mail met als onderwerp "vlucht-vertraging". Gezien het feit dat mijn vlucht was gecancelled en ik vertraging had opgelopen heb ik op de mail gereageerd. Zij zouden voor mij een schadeclaim gaan behandelen. Ik heb hen de gevraagde gegevens doorgegeven o.a. mijn vluchtnummer-airportplaats van vertrek en aankomst mijn identiteitskaart (met handtekening) etc etc
Ik vertelde dat mijn zoon en die veronderstelt dat dit een oplichtingspraktijk is. Zijn er meerdere mensen die zo'n mail hebben ontvangen of die mij kunnen adviseren welke maatregelen ik moet/kan treffen om als blijkt dat dit inderdaad oplichting is dit ongedaan te maken. Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Bromsax
Berichten: 37
Lid geworden op: 18 jan 2018 12:55
Locatie: Veendam
Contacteer:

Re: Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Ongelezen bericht door Bromsax »

Iets meer info over het bedrijf welke u aangeschreven heeft is welkom. De vraag is nu te algemeen om een goed antwoord te geven.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Of het oplichting is valt niet te zeggen, wij kunnen niet raden om welk bedrijf het gaat.
Het kan ook gewoon om een commerciële partij gaan die voor u het werk wil doen en vervolgens met een leuke commissie gaat lopen.
Overigens is het nooi slim om zomaar naar iemand uw id kaart met handtekening te sturen. Met die gegevens kan vanalles gedaan worden.
Om welke origanisatie gaat het van wie de mail kwam?

mkerkhof
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2018 23:24

Re: Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Ongelezen bericht door mkerkhof »

De e-mail heeft de titel: "Vlucht-Vertraagd-geannuleerd " Verdere adressering luidt: Green Claim Postbus 3650-1001AL Amsterdam tel:: 31202616761

Mr. E.L. Heenkp..

u kunt het bericht inzien als u de website bezoekt: www.vlucht-vertraagd.nl

stofzuigertje

Re: Mail ontvangen met onderwerp vlucht-vertraging

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je €600,- kreeg mag je €150,- aan hun geven, zelf aanvragen en regelen is voordeliger als je de weg weet.

Gesloten