LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mailen maar geen antwoord krijgen.
Mailen maar geen antwoord krijgen.
Voortdurend zijn er grote en bekende bedrijven in beeld omdat ze
niet klantvriendelijk bezig zijn.
Maar de afgelopen maanden heb ik per é-mail of via een bericht op de betreffende site andere bedrijven en instellingen iets gevraagd, maar nog nooit antwoord gekregen.
Het betreft hier:
Beiersdorf (van Hansa en Leukoplastpleisters)
Brabantia
Gemeente Purmerend
Sociale Verzekeringsbank
en ook
de redactie van TrosRadar???
vooral van de laatste vind ik dit bedenkelijk omdat ze wel precies weten
hoe anderen het behoren te doen.
niet klantvriendelijk bezig zijn.
Maar de afgelopen maanden heb ik per é-mail of via een bericht op de betreffende site andere bedrijven en instellingen iets gevraagd, maar nog nooit antwoord gekregen.
Het betreft hier:
Beiersdorf (van Hansa en Leukoplastpleisters)
Brabantia
Gemeente Purmerend
Sociale Verzekeringsbank
en ook
de redactie van TrosRadar???
vooral van de laatste vind ik dit bedenkelijk omdat ze wel precies weten
hoe anderen het behoren te doen.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Die ervaring heb ik ook en wel met Neckermann Reizen (2 vergeefse pogingen gedaan) en op een vraag aan Senseo heb ik ook nog steeds geen antwoord gekregen...
Niet bepaald netjes...
Niet bepaald netjes...
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Mijn moeder had nog een echt gasmasker uit de tweede wereldoorlog. Ik wilde het verkopen maar wist echt niet wat ik ervoor moest vragen. Dit heb ik zo'n 10 keer gemaild naar het Oorlogsmuseum, maar ondanks dat ik iedere keer een mailtje kreeg dat het gelezen was, heb ik nooit een reactie gekregen.
Ook de mensen van de Veronicagids reageren niet op mailtjes.
Ook de mensen van de Veronicagids reageren niet op mailtjes.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Daar zijn er nog te veel van
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Wellicht wilde het museum het masker liever zelf hebben,Bailey
Geplaatst op 09 Mrt 2006 20:31 door Bailey
Mijn moeder had nog een echt gasmasker uit de tweede wereldoorlog. Ik wilde het verkopen maar wist echt niet wat ik ervoor moest vragen
maar dat hadden ze dan ook kenbaar kunnen maken.
Ik neem aan dat u inmiddels wel een idee hebt, geeft u anders op Marktplaats een zoekaktie <gasmasker> daar staan er een rits,
ook met prijzen.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Heb het zelfs gevraagd of hun misschien interesse hadden, maar ook daar kreeg ik geen reactie op.
Inmiddels is het al verkocht via Marktplaats of Speurders.
Inmiddels is het al verkocht via Marktplaats of Speurders.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Het kan ook anders hoor.
Had een ipv tomatensoep, de ingredienten van groentesoep in het pakje. Mailtje naar Honig (op zondag) en meteen op maandag een net antwoord terug.
Ook met internet winkels heb ik goede ervaringen, reageren vaak dezelfde dag op een mailtje.
Ons energiebedrijf echter niet, maar ja..... wie verwacht dát tegenwoordig nog
Had een ipv tomatensoep, de ingredienten van groentesoep in het pakje. Mailtje naar Honig (op zondag) en meteen op maandag een net antwoord terug.
Ook met internet winkels heb ik goede ervaringen, reageren vaak dezelfde dag op een mailtje.
Ons energiebedrijf echter niet, maar ja..... wie verwacht dát tegenwoordig nog
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
We zijn al zo ver, dat we over klantvriendelijkeid, dat normaal zou moeten zijn, lovende woorden bezigen.brieziet
Begrijpelijk overigens, maar toch.
De eerste de beste gelegenheid om Nuon de rug toe te keren
heb ik aangegrepen.
Voor stroom werd het Evolta en die ging op in Oxxio en daar ging ik niet mee accoord.
Zit nu voor groene stroom en groen gas bij Greenchoice en die komen
netjes over.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Beste Bailey,Ook de mensen van de Veronicagids reageren niet op mailtjes.
Helaas vermeldt u er niet bij waar het om gaat, maar ik kan u wel melden dat u als u naar de AbonneeService mailt, altijd een reactie krijgt op uw e-mail. Sowieso krijgt u een automatische ontvangstbevestiging van de door u verzonden e-mail. Belangrijk is wel dat u uw adresgegevens vermeldt, zodat er ook correct gereageerd kan worden. Overigens is het niet altijd mogelijk om direct te antwoorden omdat er dagelijks een paar honderd e-mails binnenkomen. U krijgt echter altijd antwoord!!!!
Mijn advies: probeert u het nog eens en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Na 3 keer mailen ben ik maar gaan bellen en toen was alles direkt geregeld.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Dan heeft U gebofd. Ik mail omdat ik dat bellen waardeloosBailey
Na 3 keer mailen ben ik maar gaan bellen en toen was alles direkt geregeld.
vind.
Op jouw kosten krijg je eerst een 10 gangen menu, dan zijn alle medewerkers in gesprek en volgt er muziek (die kies ik liever zelf),
dan krijg je iemand, die het niet weet en je soms zelfs vraagt om een ander nummer te bellen.
Als mailen niet lukt, probeer ik het liever nog met een fax, eventueel
t.a.v. het management.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Het beste wat je kunt doen in dit geval is enorm gaan zeuren op dit forum.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Dat komt tenminste wel aan.
En men leest het hier tenminste nog.
Kun je van email niet altijd zeggen.
Op mijn werk ligt om de haverklap het netwerk plat zodat we geen mail kunnen ontvangen/verzenden.
Zou ook wel eens het probleem bij die andere bedrijven zijn.
En men leest het hier tenminste nog.
Kun je van email niet altijd zeggen.
Op mijn werk ligt om de haverklap het netwerk plat zodat we geen mail kunnen ontvangen/verzenden.
Zou ook wel eens het probleem bij die andere bedrijven zijn.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Het komt dus weer uit want "wie zeurt krijgt een beurt en wie niet wil wordt er opgesleurd!"HvdB
Het beste wat je kunt doen in dit geval is enorm gaan zeuren op dit forum.
Of om in stijl te blijven: "jij voelt je zeker in je kruis getast".
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Hier ook.
Campingaz gemaild betreffende een onderdeel voor mijn koelbox. Nooit geen antwoordt op gehad.
Thule gemaild i.v.m. een defect aan mijn dakkoffer. Nooit geen reactie meer ontvangen.
Campingaz gemaild betreffende een onderdeel voor mijn koelbox. Nooit geen antwoordt op gehad.
Thule gemaild i.v.m. een defect aan mijn dakkoffer. Nooit geen reactie meer ontvangen.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Ik meen, dat ik het nog niet zei, maar ik probeer zo veel mogelijk om bij dit soort bedrijven niets meer te kopen.Chima
Hier ook.
Heb ik toch het idee, dat ik er iets tegen doe.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Mailen jullie allemaal direct vanuit je eigen mailbox, of via een "contact-knopje" op de site van degene naar wie je mailt?
In dat laatste geval moet je namelijk duidelijk je eigen mail-adres in het bericht erbij typen, anders ziet de ontvanger meestal geen reply-adres en kan dus helemaal niet antwoorden.
Je schrijft dus als het ware een brief zonder afzender.
Even nadenken voordat je de andere kant klakkeloos de schuld geeft en elkaar hier loopt op te naaien.
In dat laatste geval moet je namelijk duidelijk je eigen mail-adres in het bericht erbij typen, anders ziet de ontvanger meestal geen reply-adres en kan dus helemaal niet antwoorden.
Je schrijft dus als het ware een brief zonder afzender.
Even nadenken voordat je de andere kant klakkeloos de schuld geeft en elkaar hier loopt op te naaien.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Ja en jij bent de uitvinder van het zwarte garen.santygo
Even nadenken voordat je de andere kant klakkeloos de schuld geeft en elkaar hier loopt op te naaien.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Ik begrijp die opmerking niet zo goed, ik probeer alleen maar aan te geven waarom het in veel gevallen fout gaat en dat de schuld dan niet meteen aan de andere kant gelegd moet worden.
Maarja, het is altijd de kwast die het gedaan heeft, nooit de schilder.
Maarja, het is altijd de kwast die het gedaan heeft, nooit de schilder.
Re: Mailen maar geen antwoord krijgen.
Iets aangeven ok, maar dit is beledigend.santygo
Even nadenken voordat je de andere kant klakkeloos de schuld geeft en elkaar hier loopt op te naaien.
Jij hebt overigens kennelijk nooit iets te melden.
Want dan kun je weten dat het ook invullen van een é-mail adres
verplicht is, want zonder, kom je niet verder op die
site.
Maar een klantvriendelijk bedrijf vermeld een gewoon é-mailadres
en stuurt veelal een mailtje terug van binnen X dagen kunt u
antwoord verwachten.