LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vallies
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2006 10:14

Re: maria duval

Ongelezen bericht door vallies »

Ik ben blij met jullie reaktie's .
Weet je wat ik een smerig vind.....dat ze de adressen doorverkopen naar bedrijven die dan hun artikelen aanbieden met vermelding dat als je snel besteld je een geld prijs kan winnen ook deze bedrijven spelen een vies spelletje mee wees dan zo eerlijk en bied iedereen in nederland een kado artikelen boekje aan dan heeft iedereen gelijke kansen ahum geen kans dus want een grote geld prijs winnen zit er niet in

angel21benij
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2007 10:04

Re: maria duval

Ongelezen bericht door angel21benij »

hoi ik ben angel
en ben 21 jaar oud ik dacht het gaat zo slecht met me dus laat ik eens een brief schijven naar maria maar toen ik die schreef en op de bus dee kreeg ik er een terug met daarin ik kan jou helpen het kost je wel 60 euro er zat dan ook een klein briefje bij met een korting van 10 euro dus was ik 50 euro kwijt ik dacht laat ik het eens proberen stom echt stom maar ik geloofden haar het zou goed komen met mij maar ik ben nog steds ziek en nog steeds niet rijk om het zo tezeggen ik vroeg haar of ze me kon helpen ik heb al een paarjaar pijn in mij buik en de dokters kunnen het niet vinden vlinken steken en ik wist er geen raat mee dus dacht ik ik ga een brief schijven met de vraag word ik nog beter en gelukkig in me leven schijft ze terug angel ik wil jou wel helpen met geld tewinnen nou dat was mij vraag niet eens maar ja ik had dus betaald en kreeg post binnen van haar een geel boekje met de lotto getallen er in ik zou een rijken toekomst krijgen maar ik heb nu al wekken mee gedaan en nog steeds niks gezien ik geloof er niet meer in en nu ik dit lees alhelen maal niet meer ik wil jullie bedanken voor de waarschuwingen gr angel meer weten vraag het maar

angel21benij
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2007 10:04

Re: maria duval

Ongelezen bericht door angel21benij »

hoi met angel weer

ik heb net post weer gekregen van haar maria duval
er staat in dat ze me wilt helpen maar ik moet er wel weer voor betalen ik begin er niet meer aan er staat ook in dat ik een rot verleden heb gehad hoekan zij nou weten wat ik heb mee gemaakt en dat ik niet geld kan winnen om dat er verkeerden in vloeden zijn ik vind het maar vaag ik snap het niet ik ben toch duidelijk geweest dat ik allen mij toekomst wou weten en niet iets anders en dat ik beter wil worden maar ja goed ik ga het bij de rest van de brieven leggen en ga er meschien wel werk van maken enr is nu een mooi progama van oplichters op tv dus wie weet kom ik er nog tussen kom zeg mensen zo erg teleur stellen tewel ze het al niet zo breet hebben dat is pas erg gr angel :evil:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Hoe zij kan weten dat jij een rot verleden hebt gehad? Ze schrijven hun brieven zo, dat er altijd wel IETS op jou van toepassing is. En vaak heb je het zelf in zekere zin al aangegeven.

Ze vragen toch wat je grootste wensen zijn? Wanneer mensen dan antwoorden: een goede gezondheid, dan wordt de trucendoos met gezondheids-adviezen opengetrokken, Wanneer je aangeeft geldzorgen te hebben, dan worden je allerlei nutteloze tips aan de hand gedaan om dan en dan, daar en daar een lot te kopen. Maria voelt aan dat je 90 procent kans in de prijzen valt.......

Neem nou maar gewoon aan dat Maria Duval, en Chris en hoe ze zich ook plegen te noemen, gewoon handige zakenlieden zijn, die ergens een foto van het internet hebben geplukt, die ze gebruiken om het medium een ''gezicht'' te geven.

precious2be
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2007 15:47

Re: maria duval

Ongelezen bericht door precious2be »

:D ik ben blij dat ik ook even google hebt aangeklikt om even te controleren of het allemaal wel zo is wat zij in de mooie brieven neerzet
ze gaan bij mij mooi bij de oude kranten en folders.Het schandaligste van de brief is dat ze zelfs schrijft dat ze bijna2400x op tv was 8400x op de radio en meer dan 700 krantenartikelen zijn geschreven over haar.plus dat ze zelfs met doktoren en politie regelmatig samenwerkt,op zoek naar vermiste personen.Waar zijn die bewijzen? :?: :evil: aanpakken die mensen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze kan best (wereldwijd) 2400 keer op televisie zijn gewwest. Maar dan wel in consumentenprogramma's, waarin voor haar en voor haar alter ego ''chris'' gewaarschuwd wordt.

Of natuurlijk als tineke haar gaven heeft aangeprezen. Bij Tell Sell, ofzo.

precious2be
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 mei 2007 15:47

Re: maria duval

Ongelezen bericht door precious2be »

:wink: wat jij zegt ja.heb je gelijk in het zal idd met al die z.g. aanbiedingen te maken hebben en de grote geldprijzen die te winnen zijn. :?: :roll:
grtjs

Thon
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2007 19:34

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Thon »

Jullie zitten hier ongetwijfeld niet erg op te wachten, maar toch...
Het bedrijf Duval moet absoluut worden aangepakt. Misschien kan e.e.a. worden bekostigd uit boetes, opgelegd aan mensen die in deze onzin trappen. :roll:

Butterdoesntfly
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 mei 2007 12:03

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Butterdoesntfly »

Lieve angel21benij,

Hoe kun je zo naïef zijn (en overigens: hoe kun je op je 21e zo beroerd Nederlands?) om te denken dat je de juiste lottogetallen krijgt opgestuurd? Iemand die deze getallen kent, zal ze zelf gebruiken om rijk te worden, denk je niet? Als je een brief krijgt waarin mensen je vragen geld over te maken zodat ze jou nog meer geld kunnen geven, heb je al door dat er iets mis is (normaal gesproken). Want waarom zouden ze genoegen nemen met een miezerige vijftig euro als ze zelf duizenden euro's rijker kunnen worden door de lottogetallen voor zichzelf te houden?

Echt, ik kan me maar moeilijk voorstellen dat mensen hier écht voor vallen.

Waar ik me ook over verbaas, is het feit dat mensen blijkbaar eerst op internet bevestigd moeten zien dat die vrouw een bedriegster is, of zelfs dat ze niet bestaat. Denk alsjeblieft zelf wat beter na!

Hier kan ik echt met mijn hoofd niet bij.

Verder ben ik het van harte met bodejosm43 eens. Dat is de enige manier waarop zij op tv kan zijn geweest. 'Zij' in niet zo letterlijke zin, want haar hele mediumpersoontje bestaat niet.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Beter gezegd: achter de naam Maria Duval zowel als achter de naam Chris vermoed ik dezelfde oplichter.

Beide identiteiten zijn verzonnen, en jammergenoeg trappen er wereldwijd nog steeds honderdduizenden in. Al zal Maria Duval in Zuid-Korea een andere naam hebben en niet kunstmatig blond zijn. Het team van Radar is eens achter de persoon achter Chris aan gegaan, en raar maar waar: men heeft hem niet kunnen traceren, terwijl ik er toch vanuit ga, dat men een professionele zoektocht op touw heeft gezet. Dat mag toch wel genoeg zeggen, neem ik aan.

Gewoon een ingebouwde ''argwaan-antenne'' gebruiken, dat heeft voor mij persoonlijk nog altijd het beste geholpen.

MJ47
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2007 13:15

Re: maria duval

Ongelezen bericht door MJ47 »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ik heb al eens een brief gestuurd naar Paul Ritter,dat ik die flauwe cul
niet meer wil hebben maar er word gewoon niet erop gereageerd,
bij mij beland het elke keer in de vuilnisbak
kreeg vandaag weer zo'n brief had iets van 8.500,00 gewonnen maar moest eerst 40,00 betalen en daar begin ik echt niet aan.
en ook van die andere gooi in de vuilnisbak. heb het zelfs al eens terug gestuurd.
ik begrijp niet als je iets niet wil hebben dat ze het toch aan je opsturen die reclame.
:evil: :evil: :evil: :evil:
[/b]

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: maria duval

Ongelezen bericht door flepp »

je wordt beduvald geloof niet in die onzin

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Hier is zeker al vanaf 2006 geen Mod.
meer geweest ...... :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Die mod zal toch niet ervandoor zijn met het door die blonde nep-godin beloofde lotto-geld?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

:evil: marietje duivel :twisted:

bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
op die foto's kijken ze ook allemaal zo wazig :lol:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Toen ik nog "post" rondbracht voor sandd ben ik weleens
aangesproken door een huilende vrouw die was belazerd
door een dergelijke oplichter ... Ik heb vanaf die dag de
poststukken van de betreffende afzenders bij het ( voor )
sorteren alvast voor iedereen in de vuilnisbak gegooid !!!
Waren ze bij sandd niet zo blij mee , maar ik handelde uit
principieele overwegingen ... en ik zou t zo weer doen !!!

>cybertomaat< :x

bijdehante mama
Berichten: 31
Lid geworden op: 14 jun 2007 16:07

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bijdehante mama »

dat verdient een bloemetje!!!!!! :D

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

daar dacht mijn EX baas helaas (voor hem) anders over ......
U begrijpt dat dat een van de redenen is dat ik er niet meer
werk ( naast het belachelijk lage loontje ... )

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is bij mij op het werk eens in een vergadering aan de orde geweest:

Mag je als postbode weigeren om poststukken te verspreiden van bijvoorbeeld de pvv, of het vlaams belang, of wat voor politieke onbenullen-partij dan ook?

De werkleiding had het er moeilijk mee. Ik bezorg wel post van het cda of vvd, maar de eerder genoemde partijen, daar zou ik toch met grote tegenzin aan meewerken.

Pas hadden we poststukken erbij van de scientology-bende........

Gesloten