LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ josm43 ......
Waren ze weer reclame aan t maken voor die
DIANETICS methode ???
Ik vertrouw die scientology ook niet zo ...
maar dat boek van die Hubbard is best interesant ...

Alle "geloven" en /of culturen hebben hun eigen
handigheidjes die ik als "ietsist" gewoon allemaal
kan gebruiken zonder me verder aan allerlei
"onzin" regeltjes te hoeven houden ... :wink:

>cybertomaat<

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Nita »

Nou cijbermaat,nu kom ik eens even bij jou terug.Wat is een "ietsist" nooit van gehoord.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Om het kort te zeggen Nita ......
Iemand die gelooft dat er IETS (meer) is
maar zich in geen enkel geloof (helemaal)
kan vinden/ op zn plaats voeld ......

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

@nita en @space-tomato:

ik heb een gruwelijke hekel aan figuren die met de grootst mogelijke stelligheid beweren dat ze de wijsheid in pacht hebben, mensen een worst voorhouden, maar verhullen dat ze om diezelfde reden geen vrienden meer over hebben. En toch anderen proberen over te halen dezelfde fouten te maken die ze zelf hebben begaan.

Met het enige doel om er zelf beter van te worden, ten koste van anderen.

Maar dan trap je sommige mensen op hun ziel, als je dat hardop zegt.

Waarom zou ik niet gelukkig kunnen zijn ZONDER die lottowinst, ZONDER die materiele rijkdom? Wanneer je goed kijkt naar de foto van bijvoorbeeld marie de duivelin (copyright ligt bij de space-tomato...), zie je dat die foto gewoon fake is.

Ik zag weer een advertentie van haar in een regionaal huis aan huisblad. Ze ziet er met haar stijfselkop al 15 jaar hetzelfde uit. Dan moet je toch wel erg labiel zijn om daar in te trappen.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Nita »

Om te geloven hoef je niet perse een religie aan te hangen.Geloof zit in jezelf.Jij geloofd dat er IETS is.Maak voor jezelf uit wat dat IETS voor jou kan betekenen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Waren ze weer reclame aan t maken voor die
DIANETICS methode ???
Ik vertrouw die scientology ook niet zo ...
maar dat boek van die Hubbard is best interesant ...
Ze hebben in venlo naast het stadhuis al jaren een kraampje met in het midden tussen de foldertjes en de boeken van ron hubbard de onvermijdelijke leugendetector.

Ik heb op het punt gestaan om ens een keer in die stoel ertegenover te gaan zitten, maar deed het uiteindelijk toch maar niet. Ik zou me absoluut niet hebben laten ompraten.

Hier in de flat woont iemand, die is helaas in hun praatjes getrapt. Haar flat staat plotseling te koop. De sekte zal zeggen dat het een niets met het ander te maken heeft, maar de zoon van de bewoonster heeft het me verteld.

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ JosM43 ......
ik heb een gruwelijke hekel aan figuren die met de grootst mogelijke stelligheid beweren dat ze de wijsheid in pacht hebben, mensen een worst voorhouden, maar verhullen dat ze om diezelfde reden geen vrienden meer over hebben. En toch anderen proberen over te halen dezelfde fouten te maken die ze zelf hebben begaan.
Jos ... ik had t niet beter kunnen zeggen ......
en ik had t echt alleen over dat boek
verder heb ik er echt NIKS mee ... gelukkig !!!
Waarom zou ik niet gelukkig kunnen zijn ZONDER die lottowinst, ZONDER die materiele rijkdom?
Ik kan hier uit ervaring spreken : ik ben nog nooit en ook nooit meer
ZO GELUKKIG geweest als toen ik sliep waar ik wilde en genoeg te
eten ,te drinken ,te roken had en bovenal geen post kreeg . :wink:
vrijheid is blijheid was voor mij geen uitdrukking ...
maar een feit .

@ Nita ......
[
Maak voor jezelf uit wat dat IETS voor jou kan betekenen.
Als je met dat IETS een god of godin bedoeld ......
Mijn Godin heet Gaia (of moeder Aarde) en ik
heb zo'n innige band met haar dat ik niet meer
verder "op zoek" ben naar een religie
(ik heb verder niks tegen gelovige mensen ...
ik vertrouw de instituten (kerken e.d.) niet)
Maar dat neemt niet weg dat ik uit de div. geloven en / of
culturen die dingen waar ik IETS mee kan en / of een
goed gevoel over heb op mijzelf en mijn omgeving toe kan
passen ... snap je wat ik bedoel ... ??? ......

>Rob S. Minister van Emotionele Zaken
(en nog wat , maar als ik dat allemaal ook in moet tikken
staat er zoveel tekst tussen deze pijltjes dus ................
laat ik dat maar niet doen he ???<

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik lag gisteren opnieuw in een deuk. Maria Duivelin had een ingeving gekregen:

alle mensen, geboren tussen een bepaalde datum in het jaar 1932 en het jaar 1969 zouden mogelijk weleens kans kunnen maken op een grote prijs.

Veel vager kun je het niet omschrijven. Alle anderen, van voor 1932 en na 1969, zouden weleens pech kunnen hebben.

Heel simpel, wanneer je deze vaagheden bij elkaar optelt, zou iedereen weleens kans kunnen maken op een grote prijs, of misschien wel net ernaast grijpen.

Het lijken die miepen van de belspelletjes wel. Alleen heeft deze een geplamuurd gezicht.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ja inderdaad, vager kan het niet. Het doel is dan uitsluitend ook goedgelovige mensen wat aan te smeren of wijs te maken. Het enige waar die briefjes van Maria Duval goed voor zijn is om de open haard mee aan te maken :lol:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Hoe vind je deze Jos ......

Iedere (ex) postbezorger die zijn werk serieus neemt (nam)
zou weleens kans kunnen maken op een salarisverhoging ...

Helaas is dit nog vager en onwaarschijnlijker als wat Marietje
Duivel ons wil doen geloven ...... :(

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik zit er serieus over te denken om Marietje eens te gaan bestoken met post, op dezelfde manier als het muntkantoor in Echt belachelijk is gemaakt.

Maar ja, hoe plaats je hier een antwoordnummer, als je geen adressen mag plaatsen?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ JosM43 ......
Je mag wel een link plaatsen naar een andere site...
zet je daar alles neer ... :wink:
mijn steun heb je !!!

> Rob S. <

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik zet het hier gewoon neer. Het kon ook met die muntpost. En het is immers voor het goede doel?

Zorg ervoor dat het totaalgewicht van je pakketje onder de 5 kilo blijft, anders betaal je het toch zelf.

Maria Duval.
Antwoordnummer 13104
4715 VG RUCPHEN


Kom ik toch tot de verbijsterende ontdekking dat dat adres verdacht veel lijkt op het adres van die sokken- en ondergoedfirma. Of was dat Zundert, of Zwijndrecht?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

He Jos ......
Het word toch op adres bezorgd he ???
Dus als ik Marietje Duivel op t pakje zet,
komt ie dan aan ??? :wink:

Afbeelding

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dus als ik Marietje Duivel op t pakje zet,
komt ie dan aan ???
jawel, het komt aan. Alleen, als er dat teveel gaan doen, komen ze op het trosforum uit. En dat hoeft nou ook weer niet.......

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

2-1 voor jou Jos ... hahahaha :wink:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Voor degenen die nog steeds denken dat ze echt bestaat, hieronder een link.

http://www.stelling.nl/simpos/maria_duval.htm

Oh ja, ze heet soms ook Chris. Radar is eens een keer achter Chris aangegaan, tot in Zwitserland aan toe, neem maar rustig aan dat Chris dezelfde oplichtersbende is als de bende die achter de naam Maria Duval zit.

Ten overvloede: er staat dat ze talloze boeken geschreven heeft over astrologie. Als het dan de grote astrologe is die ze beweert, hoe is het dan mogelijk dat via geen enkele zoekmachine (probeer het maar rustig eens uit) ook maar 1 boek van haar hand te vinden is?

Het enige dat je krijgt, zijn verwijzingen naar consumentensites, waarin de handelwijze van deze oplichtersbende aan de kaak wordt gesteld. En ja, ze wordt vaak genoemd, er wordt vaak over haar geschreven. Maar niet op de manier die zij iedereen voorspiegelt.

Om IETS tegen deze bende te doen, jammergenoeg is een van hun standaard-reacties dat ze bij tegenwind tijdelijk hun biezen pakken en ergens anders de boel gaan belazeren, om iets te doen: ik heb de antwoordnummer-actie al genoemd, maar die zal dus alleen als effect hebben dat ze tijdelijk hun tenten elders opslaan, maar het kan nooit kwaad hen op kosten te jagen.

IEMAND moet ze toch ooit kunnen stoppen?

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: maria duval

Ongelezen bericht door cybertomaat »

@ bodejosm43 ......

Het masker is al klaar,
mijn vrouw is met de cape bezig ......
nu alleen nog een woonadres van
Maria /cris/ Marcos von Ring...enz...enz...
Want ......
dit is een klus voor :

>cybertomaat<

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Super-tomaat, zul je bedoelen.

Het wrange is, dat deze firma wereldwijd opereert, en als je de ene puist uitknijpt, ontstaat er op een andere plek weer een nieuwe.

Ofwel: als ze het ergens even te heet onder de voeten wordt, richten ze zich tijdelijk op een andere regio, om het na een jaar ofzo opnieuw hier te proberen.

margreet-22585
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2007 13:36

Re: maria duval

Ongelezen bericht door margreet-22585 »

Ja,ik ben er ook in getrapt helaas!
Er werd rijkdom beloofd maar ik ben er alleen maar armer van geworden. Ik heb schulden gehad en niet eens door mijn eigen schuld, en nu zit ik dus bij de kredietbank en krijg ik 80 euro per week leefgeld
en toen zag ik een keer een advertentie van MARIA DUVAL en dan kon zij je 7 diepste wensen gratis laten uitkomen. Je kon 7 opties aankruisen en je kreeg er ook een gratis talisman bij.
Het leek zo mooi allemaal wat er werd beloofd en alles lijkt zo echt omdat ze het heeft over dingen waar jij echt mee zit.
En ik geloof wel in het paranormale dus in ging er helemaal in mee. Dat koste mij dus 50 of soms 60 euro per keer en dan had je volgens haar al een flinke korting. En dan hield ik dus maar 30 euro over die week.
Maar alles zou beter worden hield ik mezelf voor en deed dus ook aan bijna alle lotto's en andere kansspellen mee vooral op mijn "geluksdagen". En dan heb je nog die thuiswinkel boekjes van "Garant-o-matic". Dan maak je ook kans op geldprijzen maar je moet eerst iets voor 35 euro bestellen. dat doe je dan 1keer denk je.En dan moet je nog een keer bestellen om door te gaan naar de volgende fase. en dan krijg je nog post uit Australie en Amerika-kansas city en dat gaat maar door. Ik heb bij elkaar opgeteld mischien al wel 1000 euro of meer aan al die onzin uitgegeven. wordt vervolgd

Gesloten