LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meer mensen problemen met website Mountigo?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Melissa Meijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2020 14:01

Meer mensen problemen met website Mountigo?

Ongelezen bericht door Melissa Meijer »

Via Facebook kwam ik een advertentie tegen van de site Mountigo. Gave jas nu van 100 euro naar 49,95 euro. Ik toch besteld terwijl ik nog nooit online had besteld. Kreeg bericht na betaling. Jas werd verstuurd vanuit China. Ik hield toen al mijn hart vast. Na 6 weken kwam de jas door de brievenbus thuis bezorgd. Bleek meer een blouse te zijn. Tussendoor via email al geprobeerd te annuleren. Kreeg mail terug dat dit niet kon alleen retourneren. Dit uiteindelijk gedaan op 31 okt. Moest op eigen kosten voor 9 euro naar adres is Duitsland. Tot op heden nog niks gehoord op de emails en nog geen geld retour. Ik hoop dat iemand iets over kan zeggen of tips heeft. Gr Melissa

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Meer mensen problemen met website Mountigo?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nog een beter advies is om nooit via een facebook advertentie te kopen. Dit zijn voor 99,99999% dropshitters

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Meer mensen problemen met website Mountigo?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit is dezelfde site als Elvandos. Het is een dropshipper die met zo weinig mogelijk inzet de hoogste rendement probeert te halen. En dat tegen diverse regelgeving in.
U hebt niet ontvangen wat u had kunnen verwachten en daarom zou u kunnen ontbinden. Echter zal dat niet zonder slag of stoot gaan aangezien elke reclamerende klant al teveel werk is voor dergelijke verkopers. Recht hebben is iets anders dan recht krijgen.

Heeft u de track en trace nog en staat daar op dat het afgeleverd is? En stond op het retourformulier ook hetzelfde adres?
Als ik kijk naar beide namen, dan zouden die vallen onder SH commerce. Echter is dat een verkoper in Rosmalen en is in Duitsland er niets over te vinden. Heel verrassend zit SH commerce in een woonhuis. Via de KVK van SH commerce kom je uit bij S Sales die weer in een flat in Den Bosch zit. Geen idee of die er iets mee te maken hebben.

Buiten dat u nog naar Duitsland toe zou kunnen rijden hoe de vork in de steel zit, lijkt het mij dat de verkoper bewust probeert uit schot te blijven. Wellicht hebt u een rekeningnummer waar eventueel een persoon aan te linken is. Vooralsnog loopt alles dood.

Mocht u vaker online gaan bestellen, kijk altijd naar wie de verkoper is. KVK nummer, naw gegeven en check deze bij onbekende websites. En via Facebook sowieso nooit gaan kopen, al meer dan 150 mensen gingen u voor met topics over dergelijke sites.

Gesloten