LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mio Cyclo 210 verbindt niet met laptop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
avanderwaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2019 20:37

Mio Cyclo 210 verbindt niet met laptop

Ongelezen bericht door avanderwaal »

Mijn oude Cyclo 200 wilde niet meer verbinden met mijn laptop, gebeld met Mio en volgens hen was het geheugen onvoldoende en als ik een Cyclo 210 bestelde beschikte ik weer over voldoende geheugen. Kreeg 50% korting waardoor deze eur 100,-- kostte. Vandaag kreeg ik mijn nieuwe navigatie en nadat ik deze met de laptop wilde verbinden kreeg ik dezelfde melding, teleurgesteld belde ik met Mio in Amsterdam. Omdat het nogal druk was kreeg ik via de mail een standaard mail met daarin eventuele oplossingen. Ik heb alles geprobeerd, zelfs nog een bijdehand neefje gebeld maar de laptop herkend de Cyclo210 gewoon niet. Hierop heb ik Mio gevraagd mij een retourformulier te zenden zodat ik het apparaat kan retourneren en mijn geld terug kan ontvangen. Hierop kreeg ik een mail dat het een nieuw toestel betreft en dat deze eerst voor onderzoek aangetekend naar Engeland gestuurd moet worden, dat ze daarna contact met me opnemen en dan ook besluiten of ik mijn geld terug krijg danwel een ander toestel (en de verzendkosten mg ik voorschieten en rijg ik na beoordeling eventueel terug). Dit gaat mij echter een stap te ver, heb het toestel via internet gekocht en Mio is volgens mij verplicht de retour terug te nemen en het geld te retourneren. Wie heeft hier ervaring mee en wat kan ik doen?

Mvg,
Diana

BL2
Berichten: 4829
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Mio Cyclo 210 verbindt niet met laptop

Ongelezen bericht door BL2 »

Op de site van de consumentenbond kun je precies zien wanneer en hoelang de bedenktijd is bij internetaankopen.
Let hierbij goed op de regels rond bijvoorbeeld software.

jhogaarts
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 aug 2008 16:32

Re: Mio Cyclo 210 verbindt niet met laptop

Ongelezen bericht door jhogaarts »

Dit is één van de mindere dingen als je via internet besteld. Koop je het in de winkel dan kun je er mee terug gaan en evt diegene die achter de balie staat er overheen trekken. (grapje)

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Mio Cyclo 210 verbindt niet met laptop

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Had voor Huismerk Navigatie van bekende andere Winkel zelfde probleem.

Bleek na controle de poort Laptop stuk te zijn.
Verder was kabeltje ook nog mogelijk dus lang zoeken..... gat ernaast genomen.....
Zorg voor zekerheid dat het niet de laptop of kabel was.....

Gesloten