LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse loterijen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

Beste Radar,

Ik heb een klein bedrag gewonnen, en dit bedrag wil ik zsm storten op mijn rekening.
Deze organisatie maak het onmogelijk. Ze werken met een leeftijd verificatie.
Dat moet je eerst doorlopen als je het gewonnen bedrag naar je rekening wilt overmaken. Klink logisch, maar dan moet het wel werken.
Deze IDIN dienst, werk niet bij Nederlandse lotterijen, ze lossen deze langdurige storing niet op.
Waarschijnlijk hebben ze dit bewust gedaan. Zo werkt het meestal met dit soort organisaties.
Een beetje zoals OVchip werkt, maakt het de klant zo moeilijk mogelijk. Zo niet onmogelijk, om hun geld te krijgen.
De klanten service wimpelde mij af, door te vragen naar de kopie van me bankpas en mijn legitimatie.
Dat doen ze om fraude te voorkomen, goed idee om fraude te voorkomen moet je vooral vragen om een kopie van een legitimatie.
Er zijn geen andere opties natuurlijk. Zoals via sms code ofzo, maar goed ik heb alles verstuurd.
Een kopie van een legitimatie etc waar juist veel fraude mee gepleegd kan worden.
Maar je raad het al, nog steeds niets op mijn rekening. weken later werk de IDIN nog steeds niet. Een kennis van mij heeft dit jaren geleden last van gehad. Een grove schande dat zo'n een grote organisatie, diensten levert die niet werken.
Fraude in de hand werkt, en het onmogelijk maakt om de gewonnen bedrag te incasseren.
Dit verhaal staat niet op zich zelf, iedereen die ik ken die lid is van de Nederlandse lotterijen, heeft het zelfde ervaren.
In mijn ogen mag hier best een uitzending overgemaakt worden.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Mag ik dan bevriend met u worden. Als iedereen die u kent gewonnen heeft in de loterijen wil ik dat ook wel.

U doet harde uitspraken dat u bewust tegengewerkt wordt. De enige manier om te zien wie u bent is middels een legitimatie. Er zijn zat tips te vinden wat u moet doen voordat u gewoon een kopie legitimatie kan opsturen. Maar in plaats van kijken naar de oplossing zoekt u het liever in het klagen.

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

Ik heb alle stappen doorlopen, een kopie gestuurd van mijn legitimatie bank pas etc.
Mailen, appe met de klanten service, dat spreek allemaal vanzelf. Ik heb ook vaak genoeg met de klanten service gebeld.
Die tips ken ik heus wel, daar gaat het niet om. Waar het om gaat is het volgende. Ik heb alles gedaan wat ze van me hebben gevraagd.
En ik heb mijn geld nog steeds niet, iedere persoon met een gezond verstand weet dat OVchip en dit soort bedrijven het je niet makkelijk maken om je geld terug te krijgen. Dit zijn geen harde uitspraken, dit zijn gewoon harde feiten als je consumenten programma's volgt. Of een gezond verstand hebt.
Iedere persoon met een gezond verstand weet dit, dat zulke bedrijven opeens met negatieve publiciteit wel over de brug willen komen.
Je moet onder een steen hebben geleefd, als je dit soort feiten niet snap.

stofzuigertje

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Welke loterij?

Loterijen , die ken ik niet of is het geen Staatloterij of Postcode?
Een illegale aanbieder met foute naam misschien....

Graag link naar loterij en we kunnen zelf proberen en kijken waarom het fout gaat.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Regillio schreef:Beste Radar,

IWaarschijnlijk hebben ze dit bewust gedaan. Zo werkt het meestal met dit soort organisaties.
Een beetje zoals OVchip werkt, maakt het de klant zo moeilijk mogelijk. Zo niet onmogelijk, om hun geld te krijgen.
Een grove schande dat zo'n een grote organisatie, diensten levert die niet werken.
Fraude in de hand werkt, en het onmogelijk maakt om de gewonnen bedrag te incasseren.
Dit verhaal staat niet op zich zelf, iedereen die ik ken die lid is van de Nederlandse lotterijen, heeft het zelfde ervaren.
In mijn ogen mag hier best een uitzending overgemaakt worden.
Sorry maar wat een BS,

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Nederlandse loterijen met een OVchip? Misschien heb ik ook wel onder een steen geleefd. Ik snap er niks van.

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

stofzuigertje schreef:Welke loterij?

Loterijen , die ken ik niet of is het geen Staatloterij of Postcode?
Een illegale aanbieder met foute naam misschien....

Graag link naar loterij en we kunnen zelf proberen en kijken waarom het fout gaat.

https://www.nederlandseloterij.nl/

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

juliomariner schreef:
Regillio schreef:Beste Radar,

IWaarschijnlijk hebben ze dit bewust gedaan. Zo werkt het meestal met dit soort organisaties.
Een beetje zoals OVchip werkt, maakt het de klant zo moeilijk mogelijk. Zo niet onmogelijk, om hun geld te krijgen.
Een grove schande dat zo'n een grote organisatie, diensten levert die niet werken.
Fraude in de hand werkt, en het onmogelijk maakt om de gewonnen bedrag te incasseren.
Dit verhaal staat niet op zich zelf, iedereen die ik ken die lid is van de Nederlandse lotterijen, heeft het zelfde ervaren.
In mijn ogen mag hier best een uitzending overgemaakt worden.
Sorry maar wat een BS,
Waarom denk je dat een programma zoals radar bestaat. Zeker omdat alle bedrijven zich keurig aan de regels houden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan laat me maar onder die steen. Daar hoef ik niks mee.

juliomariner
Berichten: 4760
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door juliomariner »

Regillio schreef:


Waarom denk je dat een programma zoals radar bestaat. Zeker omdat alle bedrijven zich keurig aan de regels houden.
Nee maar bewust extra moeilijk maken om een uitbetaling aan te vragen en bewust bepaalde mogelijkheden on gerepareerd te houden, dat soort complotten gelooft u zelf toch niet?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Regillio schreef:Waarschijnlijk hebben ze dit bewust gedaan. Zo werkt het meestal met dit soort organisaties.
Regillio schreef:iedereen die ik ken die lid is van de Nederlandse lotterijen, heeft het zelfde ervaren.
Regillio schreef:iedere persoon met een gezond verstand weet...
Regillio schreef:...dit zijn gewoon harde feiten als je consumenten programma's volgt. Of een gezond verstand hebt.
Regillio schreef:Iedere persoon met een gezond verstand weet dit, dat zulke bedrijven opeens met negatieve publiciteit wel over de brug willen komen.
Regillio schreef:Je moet onder een steen hebben geleefd, als je dit soort feiten niet snap.
Ik heb even snel wat van de door jou gebruikte non-argumenten op een rijtje gezet. Weinig steekhoudend.

Daarom maar even de vraag: welk doel heb je met het openen van dit topic? Wat wil je bereiken?

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

Goed lezen en je heb antwoord op al je vragen.

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

Moet ik echt gaan uitleggen wat de doel van radar is.
Iemand die het over non argumenten heeft.
Laatst gewijzigd door Regillio op 14 aug 2018 16:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Regillio schreef:Goed lezen en je heb antwoord op al je vragen.
Je antwoord is al net zo vaag als je argumenten. Succes ermee.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Als de moderatie nou eens dit soort topics verwijdert, wordt de wereld een stukje leuker door.

stofzuigertje

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

https://www.nederlandseloterij.nl/klantenservice

Volgens mij gewoon bereikbaar maar ik zie niet welke loterij van de vele je iets zou hebben gewonnen.
Per loterij kunnen er andere voorwaarden zijn.

Ja en ik het ook gekozen, doe de Ferratum Loterij wel! :mrgreen:

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

Moneyman schreef:
Regillio schreef:Goed lezen en je heb antwoord op al je vragen.
Je antwoord is al net zo vaag als je argumenten. Succes ermee.
Mij doel is het onder de aandacht brengen. Logisch als je iets op een forum plaatst.
non argument is een term, die je gebruik. Als je je kop in het zand wilt steken in dit geval, of weinig steekhoudend.
Slaat in dit geval echt nergens op. Feit is gewoon dat je als consument van het kastje naar de muur word gestuurd.
Dat is in veel uitzendingen van radar duidelijk te zien. Dat zulke organisatie dat doen.
We kunnen onze kop in het zand steken en doen als of alle gedupeerde non argumenten gebruiken of bestempelen als weinig steek houdend etc.
Maar zo komen zulke bedrijven overal mee weg. Het moet onder de aandacht gebracht worden. En bespreekbaar blijven.
Daarom bestaan er organisatie zoals radar waar ik gebruik van maak. Noem het hoe je wilt, maar het zijn gewoon feiten wat ik je geef.

ManchesterU15
Berichten: 330
Lid geworden op: 20 jan 2017 15:50

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Als je op dezelfde manier waarop je hier je verhaal doet contact hebt met de klantenservice, snap ik wel dat het nog niet opgelost is.

Regillio
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 aug 2018 13:29

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door Regillio »

stofzuigertje schreef:https://www.nederlandseloterij.nl/klantenservice

Volgens mij gewoon bereikbaar maar ik zie niet welke loterij van de vele je iets zou hebben gewonnen.
Per loterij kunnen er andere voorwaarden zijn.

Ja en ik het ook gekozen, doe de Ferratum Loterij wel! :mrgreen:
Ik heb nooit gezegd dat ze niet bereikbaar zijn, ik zei na alles te hebben gegeven.
Zoals kopie van mij legitimatie etc heb ik nog steeds mij geld niet. Het duurt te lang en het word je niet makkelijk gemaakt.
Dat is pure ongemak voor de consument. Iets waar jij vroeg of laat ook mee te maken gaat krijgen. :mrgreen: tabe

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nederlandse loterijen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Regillio schreef:Moet ik echt gaan uitleggen wat de doel van radar is.
Radar is een televisieprogramma. Geen helpdesk, klaagmuur of organisatie die op commando van iemand aan de slag gaat. En als alle bedrijven zo moeilijk doen, en in het bijzonder uw genoemde bedrijven, zou de overheid dan niet al lang ingesprongen zijn? Zeker in het geval van het OV.
U roept een hoop, maar onderbouwd niets. Ik volg Radar, maar ik zie echt niet elke week uw genoemde problemen voorbij komen. Ik ken dan ook weer een hoop mensen en die herkennen zich ook niet in de problemen waar u tegenaan loopt.

Gesloten