LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik hoef die advertentie niet door te lezen, want ik ben niet van plan daar iets te bestellen.

En die persoonlijke aanvallen slaan ook nergens op.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Ongelezen bericht door Costnix »

Zulke pillen zijn of complete onzin of gevaarlijk boor de gezondheid.

Rien de Vries
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mar 2008 18:55

Re: Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Ongelezen bericht door Rien de Vries »

Ook hier een flesje cbd olie binnen gekregen. Advertenties komen altijd in de spam binnen. Wel eens op geklikt maar nooit iets besteld.
Vervolgens komt er een pakketje met 1 flesje CBD olie. Nog niets aan de hand. Dan na 14 dagen (de bedenktijd waar ook niets van bekend is) komt er ineens een rekening op de mail om deze vervolgens binnen 2 weken te betalen. Niet gedaan en ook via consumentenbond deze klacht bij deze firma neergelegd. Geeft aan dat je dan binnen 2 weken had terug moeten sturen. Ook dat heeft niet bij de verpakking gezeten dat dit zou moeten. Ondertussen 2 weken verder en is de factuur met 9.50 verhoogd en zal zo om de 2 weken verder gaan.
Een ding van mij krijgen ze niets, maar wil iedereen even waarschuwen voor de werkwijze van dit bedrijf. Ik laat het er op aankomen.
Wees gewaarschuwd!!!!

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ergens moet u toch een keer een adres ingevuld hebben, want zo’n flesje komt niet in de spambox terecht. 😀

caroline.van-der-plaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2020 13:22

Re: Niets besteld, wel een rekening van StayHealthy shop

Ongelezen bericht door caroline.van-der-plaat »

Mijn vader heeft op zijn adres een laatste herinnering ontvangen voor inmiddels een totaalbedrag van €104.
Nooit iets besteld nog ontvangen van dit bedrijf, ook nog nooit van gehoord. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar dus heb een email gestuurd met de vermelding dat er nooit iets besteld nog ontvangen is en nooit eerdere post van hen ontvangen is. Heb ze 7 dagen de tijd gegeven om dit uit te leggen, anders wordt er melding gemaakt bij de politie van oplichting. Ben benieuwd. Heeft iemand hier ook al ervaring mee gehad?

Gesloten