LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] obin de laste jaren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jamessteffen
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2019 14:00

obin de laste jaren

Ongelezen bericht door jamessteffen »

ik bent al drie jaar bij obin de laste jaren maken ze heel veel fouten rekening niet betalen of te laat betalen en ook dubbel betalen als je zeg zoals vattanval uw heeft betaalt voor november waarom betaalt je dubbel ik krijg een antwoord we betalen nu ik zeg die krijg je terug ze zeg dat zie we wel.

ik vind dat obin een slechte service geeft.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: obin de laste jaren

Ongelezen bericht door BL2 »

Ik vind dat je een slecht bericht plaatst, hier snapt niemand wat van.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: obin de laste jaren

Ongelezen bericht door moederslink »

In juni had je deze klacht al.
Als je van deze bewindvoering écht af wil stuur dan een brief met klachten over deze bewindvoerder en vraag schriftelijk ontslag van hem bij de kantonrechter.
Zorg dat je alles goed helder op een rijtje zet en op papier zet en copieer de brief die je stuurt.
Misschien kan iemand je erbij helpen?

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: obin de laste jaren

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Ts is niet tevreden over Obin, zijn bewindvoerder.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: obin de laste jaren

Ongelezen bericht door Revoked »

Grappig. Maar waarom zou TS onder bewind staan dan? Niet omdat-ie het zelf zo goed voor elkaar heeft.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: obin de laste jaren

Ongelezen bericht door moederslink »

Daar kunnen zeer verschillende redenen aan ten grondslag liggen.

Mensen met een beperking of een psychiatrische stoornis , maar ook mensen die eenvoudig slecht met hun financiën omgaan of onbedoeld in een schuldenberg zijn beland, door scheiding , door ziekte , door ontslag of door onmacht om zelf goed te budgetteren en het ook nooit geleerd hebben .
Laaggeletterdheid óók bijvoorbeeld.

Gesloten