LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
harryklop
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:17

Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door harryklop »

Na de oudejaars trekking was er een storing op de site van de staatsloterij .
Ik had ook een lot gekocht en was benieuwd of ik wat gewonnen had toen ik keek op de website mijn staatsloterij kreeg ik de melding dat ik geen lot had dat meegedaan met desbetreffende trekking.
Ik keek op mijn bankrekening en zag dat ik toch wel degelijk betaald had en ook was mijn lotnummer voor de trekking al bekend gemaakt aan mij.
Ik heb toen gemaild naar de staatsloterij en heb in mijn optiek veel te lang moeten wachten op een antwoord op mijn mail.
Toen er eenmaal gereageerd werd stond opeens wel een lotnummer van de desbetreffende trekking op de site mijn staatsloterij waarop ik vervolgens reageerde dat ik het steilloos vond dat het antwoord zolang duurde en ik maar moest afwachten of ik hetzelfde lotnummer had gekregen als eerder .
De staatsloterij reageerde met het antwoord dat wat ik opperde technisch onmogelijk was en daar moest ik het meedoen.
Ik was het hier totaal niet mee eens en enige tijd later kreeg ik een brief dat ook ik in aanmerking kwam voor gratis staatsloten omdat ze in gebereke waren gebleven met het vermelden van dat niet verkochte loten ook mee trokken.
Ik nogmaals een mail geschreven dat ze niet alleen met dat in gebreke zijn maar ook in mijn optiek met bovenstaand verhaal waarvan ik het met hun afwikkeling totaal niet eens ben en tegelijkertijd melde ik dat ik in de genoemde jaren buiten mijn vaste lot om ook nog met een straatje mee speeld samen met collega,s wat ik trouwens nu al 25 jaar doet.
Deze mail heb ik inmiddells meer dan een maand geleden verstuurd en heb tussendoor ook nog telefonisch contact gehad maar in beide gevallen heeft dt niet bgeresulteerd tot wat voor antwoord dan ook.
Ik vind van de staatsloterij dat ze zo niet met andermans geld kunnen gaan en heb dit ook duidelijk gemaakt maar hier reageren ze helemaal niet meer op blijkbaar vinden ze zich zo een machtig orgaan wat een kleine smet zoals ik mij nu ziet blijkbaar kunnen leiden en wat mij betreft krijgen ze dan ook de koude douche.

BL2
Berichten: 4836
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door BL2 »

harryklop schreef:Na de oudejaars trekking was er een storing op de site van de staatsloterij .
Ik had ook een lot gekocht en was benieuwd of ik wat gewonnen had toen ik keek op de website mijn staatsloterij kreeg ik de melding dat ik geen lot had dat meegedaan met desbetreffende trekking.
Ik keek op mijn bankrekening en zag dat ik toch wel degelijk betaald had en ook was mijn lotnummer voor de trekking al bekend gemaakt aan mij.
Ik heb toen gemaild naar de staatsloterij en heb in mijn optiek veel te lang moeten wachten op een antwoord op mijn mail.
Toen er eenmaal gereageerd werd stond opeens wel een lotnummer van de desbetreffende trekking op de site mijn staatsloterij waarop ik vervolgens reageerde dat ik het steilloos vond dat het antwoord zolang duurde en ik maar moest afwachten of ik hetzelfde lotnummer had gekregen als eerder .
De staatsloterij reageerde met het antwoord dat wat ik opperde technisch onmogelijk was en daar moest ik het meedoen.
Ik was het hier totaal niet mee eens en enige tijd later kreeg ik een brief dat ook ik in aanmerking kwam voor gratis staatsloten omdat ze in gebereke waren gebleven met het vermelden van dat niet verkochte loten ook mee trokken.
Ik nogmaals een mail geschreven dat ze niet alleen met dat in gebreke zijn maar ook in mijn optiek met bovenstaand verhaal waarvan ik het met hun afwikkeling totaal niet eens ben en tegelijkertijd melde ik dat ik in de genoemde jaren buiten mijn vaste lot om ook nog met een straatje mee speeld samen met collega,s wat ik trouwens nu al 25 jaar doet.
Deze mail heb ik inmiddells meer dan een maand geleden verstuurd en heb tussendoor ook nog telefonisch contact gehad maar in beide gevallen heeft dt niet bgeresulteerd tot wat voor antwoord dan ook.
Ik vind van de staatsloterij dat ze zo niet met andermans geld kunnen gaan en heb dit ook duidelijk gemaakt maar hier reageren ze helemaal niet meer op blijkbaar vinden ze zich zo een machtig orgaan wat een kleine smet zoals ik mij nu ziet blijkbaar kunnen leiden en wat mij betreft krijgen ze dan ook de koude douche.
Opvallend in je wat warrige en lange verhaal: eerst schrijf je dat je voor de trekking je lotnummer al wist, later twijfel je er aan of het lotnummer in de mail wel hetzelfde is....
Dat kan je dan toch zien.

harryklop
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mei 2017 15:17

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door harryklop »

ik heb nooit getwijfeld of ik een lot had gekocht .
De staaatsloterij liet mij weten dat ik geen lot had wat mee deed met de trekking terwijl ik er wel degelijk één had aangescaft.
Dan moet je dat ook aan kunnen tonen als consument dus dat doe je dan via je afschrijving door de bank.
Toen ik dit mailde aan de staatsloterij had ik vlak voor ze reageerde wel opeens een lot .
Of dit hetzelfde lot was als wat kenbaar gemaakt werd voor de trekking en waar ik voor betaald had daar twijfel ik aan.

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De website van de Staatsloterij kampte in de eerste uren na de oudejaarstrekking met verschillende storingen. De bekendste hiervan was de prijzenchecker. Het systeem was schijnbaar zwaar overbelast, waardoor veel automatische systemen het waarschijnlijk niet deden, waaronder waarschijnlijk ook de Mijn Staatsloterij-functie.

Dit staat overigens los van de bijzondere loterij. Daar heeft iedereen die meegespeeld heeft (ook mensen die geen bewijs hebben) in die jaren recht op maximaal 4 loten, zonder bewijs heb je recht op 2 loten.

De vraag van BL2 heeft echter nog geen antwoord. Je hebt van tevoren een mail gekregen met het lotnummer zeg je. Hiermee kun je dus nakijken of het hetzelfde lotnummer is.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent al 5 maanden bezig met de storing van begin van dit jaar? Er zijn toendertijd al diverse vragen gesteld dat mensen twijfelde omdat er een verkeerde uitslag naar buiten gebracht is. Dit kan verklaren waarom uw lot niet zichtbaar was, er was gewoon een storing. Toen de storing opgelost is had u uw lotnummer kunnen zien en had u niet tijden hoeven te wachten.

Maar wat verwacht u nu nog van de Staatsloterij? Gezien de tijd dat u er aan besteed weet ik zeker dat een mogelijke opbrengst echt niet zal opwegen tegen de tijd die u kwijt bent.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door sylvesterb »

harryklop schreef:Na de oudejaars trekking was er een storing op de site van de staatsloterij .
Ik had ook een lot gekocht en was benieuwd of ik wat gewonnen had toen ik keek op de website mijn staatsloterij kreeg ik de melding dat ik geen lot had dat meegedaan met desbetreffende trekking. Ik keek op mijn bankrekening en zag dat ik toch wel degelijk betaald had en ook was mijn lotnummer voor de trekking al bekend gemaakt aan mij.
Dus je wist het lotnummer maar je was het kwijt?
harryklop schreef: Ik heb toen gemaild naar de staatsloterij en heb in mijn optiek veel te lang moeten wachten op een antwoord op mijn mail.
En wat is jouw optiek van lang wachten? 1 uur, 1 dag, 1 week, 1 maand?
harryklop schreef: Toen er eenmaal gereageerd werd stond opeens wel een lotnummer van de desbetreffende trekking op de site mijn staatsloterij waarop ik vervolgens reageerde dat ik het steilloos vond dat het antwoord zolang duurde en ik maar moest afwachten of ik hetzelfde lotnummer had gekregen als eerder .
Dat kun je toch simpel controleren, je had immers al het nummer.
harryklop schreef: De staatsloterij reageerde met het antwoord dat wat ik opperde technisch onmogelijk was en daar moest ik het meedoen.
Klopt technische is het onmogelijk voor de staatslotterij om achteraf een nieuw lotnummer te maken voor een trekking, dit antwoord is dus juist. U heeft schijnbaar, tenminste dat schrijft u nergens, niet tussen de vraag en antwoord gecontroleerd op de website of er iets stond.
harryklop schreef: Ik was het hier totaal niet mee eens en enige tijd later kreeg ik een brief dat ook ik in aanmerking kwam voor gratis staatsloten omdat ze in gebereke waren gebleven met het vermelden van dat niet verkochte loten ook mee trokken.
Relevantie?
harryklop schreef: Ik nogmaals een mail geschreven dat ze niet alleen met dat in gebreke zijn maar ook in mijn optiek met bovenstaand verhaal waarvan ik het met hun afwikkeling totaal niet eens ben.
Maar waar ben je het niet mee eens? Wijkt het eerder vermelde lotnummer af van degene die u nu ziet of denk u dit enkel?
harryklop schreef:En tegelijkertijd melde ik dat ik in de genoemde jaren buiten mijn vaste lot om ook nog met een straatje mee speeld samen met collega,s wat ik trouwens nu al 25 jaar doet.
Relevantie? Je hebt maximaal recht op 4 extra loten maar die hebben jouw collega's ook.
harryklop schreef: Deze mail heb ik inmiddells meer dan een maand geleden verstuurd en heb tussendoor ook nog telefonisch contact gehad maar in beide gevallen heeft dt niet bgeresulteerd tot wat voor antwoord dan ook.
Geen antwoord toen je belde? Maar welk antwoord wil je dan? Je hebt al een antwoord gehad "Het is technische onmogelijk".
harryklop schreef: Ik vind van de staatsloterij dat ze zo niet met andermans geld kunnen gaan en heb dit ook duidelijk gemaakt maar hier reageren ze helemaal niet meer op blijkbaar vinden ze zich zo een machtig orgaan wat een kleine smet zoals ik mij nu ziet blijkbaar kunnen leiden en wat mij betreft krijgen ze dan ook de koude douche.
Ze hebben je vraag toch al beantwoord? Snap de koude douche niet....

John van Drongelen
Berichten: 258
Lid geworden op: 15 sep 2014 21:27

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door John van Drongelen »

Zorg altijd voor een papieren lot.
Doe niets online met de Staatsloterij.

lies-oostveen
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 sep 2014 20:11

Re: Onbevredigende reactie op klacht over Staatsloterij

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

John van Drongelen schreef:Zorg altijd voor een papieren lot.
Doe niets online met de Staatsloterij.
Ik bestel altijd loten online dan voorkom je dit soort situaties zoals TS dit ervaarde en heb je altijd het lotnummer in je account staan. Bij een abo incasseren ze elke trekking ook als je niet wilt meespelen. Bij online bepaal je alles zelf.

Gesloten