LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jan Colijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2018 19:17

Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door Jan Colijn »

Vrienden van ons meenden ons recent een ontbijtje cadeau te doen. Maar toen er om 12 uur nog niemand was, vergeefs geprobeerd Ontbijtjethuis.nl te bereiken. Vergeefs. Pas dagen later lukte het. Toen was de reactie: volgens onze regels had u eerder moeten reageren. Regels die deze club zelf heeft opgesteld...
Eigenaar [naam verwijderd door moderatie] is ook degene die schuil gaat achter Beschuitje.nl. Over beide clubs de nodige klachten op internet.
Kater dus ipv een ontbijtje.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jun 2018 10:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast, naam verwijderd

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door BL2 »

Vervelend, maar je vrienden hebben het contract afgesloten met dit bedrijfje.
Wil je er iets mee, dan zullen je vrienden actie moeten ondernemen.

ayhan82
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 11:34

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door ayhan82 »

Goedemorgen,

Ik had gisteren een bestelling geplaatst op ontbijtjethuis.nl voor vandaag. Niemand die vandaag wat heeft bezorgd. Ze hebben geen tel.nr waarop ze te bereiken zijn..ik heb al een aantal mailtjes verzonden. Geen reactie. Ik las op andere websites dat ze oplichters bleken te zijn. Wat kunt u mij adviseren om te

Gr
Ayhan

Janice1539
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2020 06:42

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door Janice1539 »

20 januari 2020 feestontbijt besteld, niets geleverd. Men geeft aan dat ze zijn geweest en hebben gebeld, maar mooi NIET. Telefonisch niet te bereiken en als ze terugbellen doen ze dat met een ander nummer. Allebeide nummers staan geregisteerd als mogelijk fraude dus ja.
Mij chanteren met het feit dat ik alsnog het ontbijtje krijg als ik al mijn negatieve reacties van internet haal, mooi niet want jullie zijn oplichters. Internet staat vol van negatieve reacties dus NOOIT DOEN

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door berndv »

Of het oplichters zijn weet ik niet. Topic is bijna 2 jaar oud en er zijn hier 3 klachten te vinden. Er zijn bedrijven die erger doen. Dat een telefoonnummer als fraude aangemerkt staat kan gebeuren door iemand die het bedrijf een hak wil zetten. Op klachtenkompas vind ik 12 klachten over de afgelopen 12 maand, waarvan er meerdere dubbel zijn, dus zo'n 10 klachten. Heb alleen geen idee hoeveel het bedrijf gemiddeld levert, dus hoe groot het percentage klagende klanten is, kan ik niet beoordelen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Nog erger, na 3 jaren nog steeds nergens de site; www.katerthuis.nl gevonden! :mrgreen:

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Ontbijtjethuis.nl: Kater in plaats van ontbijt

Ongelezen bericht door stfwlk »

ontbijtjethuis.nl = beschuitje.nl

Van dat laatste bedrijf zijn er heel wat meer klachten te vinden + een uitzending van Kassa (november 2018).

Gesloten