Dacht eigenlijk ,er staat iets???wat weet ik niet

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Brenda is net zoals ik en anderen ook een oude bekende in een nieuw jasjevogels schreef:Is zeker geen verbetering als jij gaat lopen schreeuwen!tenormin schreef:Conclusie dus over het algemeen: iedere verandering behoeft geen verbetering te betekenen. Suggestie aan Witte Angora: Maak weer eens een enquette!.
Dat was op de oude site ook al.nevermind schreef:Het mooie aan deze nieuwe website is, dat er eindelijk het moderator team is met namen genoemd, dus nu de gelegenheid, daar het contact mee op te nemen.
Tot nu toe ben ik die nog maar op 1 plek tegengekomen.witte angora schreef:Ik kan die ledenlijst anders niet vinden, de lijst met moderators ook niet.
De ledenlijst is een beetje ingewikkeld te vinden.witte angora schreef:Ik kan die ledenlijst anders niet vinden, de lijst met moderators ook niet.
Ik vind het ook een verbetering alleen zou voor mijEmmy75 schreef:Nu een dag later moet ik zeggen dat ik aardig gewend ben en ik het toch een hele verbetering vind.
rozemarijntje schreef:ik heb nu babyblauw...zoiets?