Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
iambvr
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2022 23:07

Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door iambvr »

hallo, ik ben op 16 mei om 17:00 naar Doctor Strange in the Multiverse of Madness in Scheveningen geweest met mijn vriend als onze eerste date, ik dacht zou erg romantisch en gezellig worden, dus niet, de stoelen waren heel smerig er werd luid gepraat door de zaal en bovenop alles: de zaal rook naar KOTS! en ook niet een beetje… het was echt niet uit te houden, vervolgens vind mijn vriend de popcornbak vol met kots en gooit het weg, hij ging ook op zoek naar een medewerker tevergeefs er was NIEMAND te bekennen, ik vind dit zeer jammer omdat ik veel geld heb besteed voor een gore zaal, en omdat mijn date geruïneerd was, ik zou het fijn vinden als ik gecomponseerd zou kunnen worden

met vriendelijke groeten Amber

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Lowieze »

Wat was de reactie van Pathé na het indienen van uw klacht?

“Heb je een klacht? Neem dan contact op met een van onze collega's via de Pathé Live Chat, dagelijks bereikbaar van 9.00 uur tot 21.00 uur, op vrijdag en zaterdag zelfs tot 23.00 uur (we doen ons best om je binnen 30 minuten te helpen).

Mocht je een schriftelijke klacht willen indienen, dan is dat ook mogelijk via ons contactformulier (we doen ons best om binnen 48 uur reactie te geven).
Of per post op;
Pathé Theaters B.V.
t.a.v. klantenservice
Postbus 75948
1070 AX Amsterdam

Bespreek je liever telefonisch je klacht? Laat je telefoonnummer dan achter in het contactformulier.”

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dan krijg je een dergelijke reactie:
Heel erg jammer dat u niet tevreden bent over faciliteiten in onze mooie theaters. Ter compensatie bieden wij u een kortingsbon aan voor een gratis drankje tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, klantenservice Pathe
Of je hoort helemaal niets

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Moneyman »

iambvr schreef:
16 mei 2022 23:10
Ik zou het fijn vinden als ik gecomponseerd zou kunnen worden
Het is uiteraard balen als je eerste date teleurstellend is, maar... hoe moeten ze dat compenseren?

Als de date met de juiste persoon was, moet je er gewoon samen om lachen - en doorgaan met het maken van de volgende herinnering. Get over it.

Lowieze
Berichten: 6497
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Lowieze »

J. Deltoer schreef:
17 mei 2022 09:39
Dan krijg je een dergelijke reactie:
Heel erg jammer dat u niet tevreden bent over faciliteiten in onze mooie theaters. Ter compensatie bieden wij u een kortingsbon aan voor een gratis drankje tijdens uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, klantenservice Pathe
Of je hoort helemaal niets
Dat weet ik niet hoe Pathé zal reageren. Ik denk dat je hoogstens 2 nieuwe tickets kunt verwachten, geen rode loper en een fles champagne :D

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Ik moest al hard lachen toen je schreef dat je voor een romantisch avondje naar Dr. Strange ging. Je kunt daar van alles over zeggen en vinden maar romantisch is toch niet het eerste wat bij me opkomt bij zo'n film.

Kokka1
Berichten: 397
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Kokka1 »

Ik denk dat TS hooguit kans had gemaakt op geld terug of een nieuwe kaartjes als ze vanwege de stank en de bak met kots de zaal had verlaten.
Als je vervolgens de film uitkijkt maak je weinig kans denk ik.

Dat andere mensen hard praten kan je de bioscoop niet kwalijk nemen.

ik sluit me aan bij bovenstaand commentaar, neem gewoon contact op met Pathe en leg uit wat er gebeurd is.

Methusalah
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Methusalah »

Kokka1 schreef:
17 mei 2022 12:13
Dat andere mensen hard praten kan je de bioscoop niet kwalijk nemen.

Daar ben ik het niet mee eens. Je moet stil zijn in de bioscoop en het is aan de bioscoop om dat te handhaven. Praten door een film heen is ongelooflijk asociaal en daar mag je van mij gewoon voor verbannen worden.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je mag m.i. verwachten dat het in de bios stil en schoon is. Met betrekking tot het geluid kun je de mensen aanspreken en als dat niet werkt de bios. Compensatie is alleen aan de orde als je dit allemaal hebt gedaan en vervolgens de bios uit bent gegaan. De compensatie is dan in de vorm van nieuwe kaartjes.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Methusalah schreef:
17 mei 2022 12:52
Kokka1 schreef:
17 mei 2022 12:13
Dat andere mensen hard praten kan je de bioscoop niet kwalijk nemen.

Daar ben ik het niet mee eens. Je moet stil zijn in de bioscoop en het is aan de bioscoop om dat te handhaven. Praten door een film heen is ongelooflijk asociaal en daar mag je van mij gewoon voor verbannen worden.
Maar dan moet je de overlast wel laten weten aan de bioscoop. Voor de film wordt dat altjjd aangegeven.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Kokka1 schreef:
17 mei 2022 12:13
Ik denk dat TS hooguit kans had gemaakt op geld terug of een nieuwe kaartjes als ze vanwege de stank en de bak met kots de zaal had verlaten.
Als je vervolgens de film uitkijkt maak je weinig kans denk ik.

Dat andere mensen hard praten kan je de bioscoop niet kwalijk nemen.

ik sluit me aan bij bovenstaand commentaar, neem gewoon contact op met Pathe en leg uit wat er gebeurd is.
Helemaal mee eens. Dat er geen medewerkers aanwezig waren betwijfel ik. Iemand moet de popcorn verkopen en toegangskaarten verkopen en controleren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door moederslink »

Als het zo smerig was en de stank niet te harden was, was ik stante pede opgestapt en had ik iemand opgezocht. Dan blijf je niet zitten en je rot ergeren.
Dit is zeker niet mijn idee van een romantische date met mn vriendje. :D

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik had 112 gebeld omdat er een vreemde, chemische geur hangt...

Leeuwtje15
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 mei 2022 15:51

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Leeuwtje15 »

Schandalig! Ze hadden direct nieuwe tickets horen aan te bieden.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Pathé Scheveningen: vieze kotsgeur en kots in een bakje

Ongelezen bericht door Moneyman »

Leeuwtje15 schreef:
19 mei 2022 17:13
Schandalig! Ze hadden direct nieuwe tickets horen aan te bieden.
Dan had TS om te beginnen óók direct moeten acteren…

Plaats reactie