LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pop up vensters van Scarlet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hans, Hengelo
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:58

Pop up vensters van Scarlet

Ongelezen bericht door Hans, Hengelo »

Tijdens het surfen op internet wordt ik regelmatig geconfronteerd met irritante popupvensters van Scarlet. Spam is inmiddels door de overheid verboden. Het zou goed zij ook degelijke (pop-ups) te verbieden.
Ik roep iedereen op die eenzelfde ervaring heeft producten van de betreffende adventeerder te boycotten. Nooit en te nimmer zal ik een prudoct van Scarlet afnemen zolang ze op deze wijze zich presenteren.

Wheeler
Berichten: 148
Lid geworden op: 25 aug 2005 01:20

Re: Pop up vensters van Scarlet

Ongelezen bericht door Wheeler »

Hallo Hans,

Gewoon een goede popupkiller installeren :!:

Of je neemt Norton Internet Security, daar zit er al 1 in, ben je gelijk goed beschermd tegen virussen en ook ben je van die vervelende popups af :idea:

Succes.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Pop up vensters van Scarlet

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik roep iedereen op die eenzelfde ervaring heeft producten van de betreffende adventeerder te boycotten. Nooit en te nimmer zal ik een prudoct van Scarlet afnemen zolang ze op deze wijze zich presenteren.
Neem Firefox, daar zit standaard een pop up killer in. Maar als je iedereen die zich zo presenteert moet negeren blijft er weinig over. Welkom op de wondere wereld die Internet heet.

Boberius
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:57

Re: Pop up vensters van Scarlet

Ongelezen bericht door Boberius »

Quote:
Ik roep iedereen op die eenzelfde ervaring heeft producten van de betreffende adventeerder te boycotten. Nooit en te nimmer zal ik een prudoct van Scarlet afnemen zolang ze op deze wijze zich presenteren.


Neem Firefox, daar zit standaard een pop up killer in. Maar als je iedereen die zich zo presenteert moet negeren blijft er weinig over. Welkom op de wondere wereld die Internet heet.
Hoewel ik alleen nog maar Firefox gebruik en diverse Pop-up blokkers, ontkom ik ook niet aan de irritante spam van Scarlet. Telkens weer die pop-ups, of andere irritante build-in reclame :roll:

-margriet-
Berichten: 166
Lid geworden op: 25 okt 2005 14:39

Re: Pop up vensters van Scarlet

Ongelezen bericht door -margriet- »

het is niet van Scarlet zelf.........althans, het is Ilead :) (met diverse reclames).

Voor zover ik weet zit die vaak gekoppeld aan een "gratis teller" op websites... het is het één óf het ander he?

(de aanbieder van de website wil graag weten hoeveel mensen er op de site komen, en doet dat door de gratis teller... vervolgens zit er dan wél reclame bij). Bedrijven zoals Scarlet kunnen dus "intekenen" op die reclames :(

Gesloten