LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post.nl - bezorgmoment zinloos...

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Post.nl - bezorgmoment zinloos...

Ongelezen bericht door witte angora »

Die pizzeria ken ik denk ik wel, al kan het ook een ander filiaal zijn. Aan de bezorger heb ik niet zoveel trouwens. Ik kan hem wel meenemen in de auto om hem de pizza bij mij thuis te laten bezorgen, maar dan moet ik hem ook weer terug brengen. De bezorger dan, niet de pizza.

Maar dat is niet de vraag van de TS denk ik.

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Post.nl - bezorgmoment zinloos...

Ongelezen bericht door Dirkie »

Aakje schreef:
01 okt 2019 10:49
Waarom track & trace aanbieden met een bezorgmoment van 08:00 - 18:00 ?
Welk voordeel moet een klant hier nog uithalen? Geef dan gewoon aan dat het de volgende dag komt oid.

Een aantal jaar geleden kregen je nog een dagdeel te zien, maar tegenwoordig is het gewoon de hele dag.
Ik snap de bedrijven niet die met Post.nl in zee gaan. Zijn er dan geen enkele alternatieven meer?
Allereerst heeft track & trace niets met het bezorg moment te maken volgens mij.
Maar bij ons komt de pakket bezorger bijna altijd rond dezelfde tijd. Kijk daarom zelden naar het bezorgmoment. En gelukkig hebben wij buren. Wij pakken elkaars pakketten aan als er iemand niet thuis is. En het mooie is dat de pakket bezorger dat ook weet :mrgreen:

Gesloten