LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Nu heb ik eens wat:
Van de week een dame van Postnl aan de deur ivm gemaakte klacht.

Ik denken en denken maar kon zo geen klacht van Postnl bedenken. Zei nog wel gekscherend dat ik wel diverse topics op diverse fora kan aanleveren :)

Maar ineens schoot mij te binnen dat ik een week of 2 geleden een zending verwachtte en dat deze reeds verlaat was van de middag naar de avond. Opzich geen probleem wil het niet dat einde middag de zending ineens stond als afgeleverd ??
Ik gebeld met bol en gezegd dat absoluut niet geleverd was.
Bol gaat onderzoek starten.

Bijna 1 uur later staat de postbode voor de deur ( ander persoon als regulier ) en geeft pakje af. Ik vroeg nog, moet ik niet tekenen voor ontvangst ? geen antwoord en weg was de postbode.

Meteen weer naar bol gebeld om te melden dat zending toch was geleverd. Bol verklaard dat veel postbodes aan einde werkdag de zending zelf markeren als geleverd en dan de volgende werkdag pas leveren.

Ik merk op dat dat overkomt als de boel besodemieteren en dat o.a. daardoor heel veel klachten zijn. Bol neem mee zeggen ze in hun komende gesprek met Postnl.


Nu dus paar weken later komt Postnl aan de deur met de vraag nav deze klacht. Opzich goed zij het niet dat reeds was opgelost.
Is dit de nieuwe werkwijze van Postnl ? Niets over gelezen of gehoord.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 06 sep 2018 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Teunbosseman schreef:
06 sep 2018 13:42
Nu heb ik eens wat:
Van de week een dame van Postnl aan de deur ivm gemaakte klacht.

Ik denken en denken maar kon zo geen klacht van Postnl bedenken. Zij nog wel gekscherend dat ik wel diverse topics op diverse fora kan aanleveren :)

De combinatie 'dame aan de deur' en 'zij' zette mij volledig op het verkeerde been :wink: . Maar er even 'zei' van, dan is het verhaal duidelijk.
Ik heb ergens vorig jaar een pakje door de bus geramd gekregen dat de bus stuk was. Klacht ingediend. Na enkele dagen meneer van de Post aan de deur... met vergoeding, excuses en bloemen. Dus wie weet, zijn ze hun aanpak aan het verbeteren. Nu nog de bezorging. :roll:

juliomariner
Berichten: 4816
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vind het een erg vreemd verhaal. Kon ze zich legitimeren als medewerker van PostNL?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

juliomariner schreef:
06 sep 2018 14:30
Vind het een erg vreemd verhaal. Kon ze zich legitimeren als medewerker van PostNL?
Ze had een id om haar nek hangen maar niet in detail naar gekeken. Ze liep in postnl kleding en reed in bus met postnl reclame.
Ook had ze zon scanner in dr handen waarmee je je handtekening digitaal kan zetten.

In de bus zag ik haar een en ander intoesten op een groter scherm ( wellicht een tablet ) en daarna reeds ze verder en einde straat weer uitstappen en bij die buren aanbellen.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

fonsflons schreef:
06 sep 2018 14:56
Klinkt als een onderzoek naar een bepaalde bezorger waar veel klachten over zijn. Dat gebeurt vaker, maar hoor je als verzender natuurlijk niets over.

Er zullen dus meer mensen uit de buurt geklaagd hebben.
Zou dan nav deze invaller moeten zijn oid, want onze reguliere postbode is nog op vakantie. Maar klinkt aannemelijk.

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Indien je een klacht indient bij Post.nl komt er inderdaad een medewerk(st)er van Post.nl langs. Deze medewerk(st)er, dient zicht te legitimeren. Indien je niet thuis bent, nemen ze telefonisch contact met je op omtrent de klacht.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door renewouters »

Miepje1 schreef:
06 sep 2018 14:28
Nu nog de bezorging. :roll:
Wat zijn de recente cijfers over de kwaliteit van de bezorging?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Beertje1975 schreef:
07 sep 2018 10:26
Indien je een klacht indient bij Post.nl komt er inderdaad een medewerk(st)er van Post.nl langs. Deze medewerk(st)er, dient zicht te legitimeren. Indien je niet thuis bent, nemen ze telefonisch contact met je op omtrent de klacht.
Ik had de "klacht" ingediend bij Bol, niet bij Postnl.

Gesloten