LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
-
- Berichten: 4369
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Nu heb ik eens wat:
Van de week een dame van Postnl aan de deur ivm gemaakte klacht.
Ik denken en denken maar kon zo geen klacht van Postnl bedenken. Zei nog wel gekscherend dat ik wel diverse topics op diverse fora kan aanleveren
Maar ineens schoot mij te binnen dat ik een week of 2 geleden een zending verwachtte en dat deze reeds verlaat was van de middag naar de avond. Opzich geen probleem wil het niet dat einde middag de zending ineens stond als afgeleverd ??
Ik gebeld met bol en gezegd dat absoluut niet geleverd was.
Bol gaat onderzoek starten.
Bijna 1 uur later staat de postbode voor de deur ( ander persoon als regulier ) en geeft pakje af. Ik vroeg nog, moet ik niet tekenen voor ontvangst ? geen antwoord en weg was de postbode.
Meteen weer naar bol gebeld om te melden dat zending toch was geleverd. Bol verklaard dat veel postbodes aan einde werkdag de zending zelf markeren als geleverd en dan de volgende werkdag pas leveren.
Ik merk op dat dat overkomt als de boel besodemieteren en dat o.a. daardoor heel veel klachten zijn. Bol neem mee zeggen ze in hun komende gesprek met Postnl.
Nu dus paar weken later komt Postnl aan de deur met de vraag nav deze klacht. Opzich goed zij het niet dat reeds was opgelost.
Is dit de nieuwe werkwijze van Postnl ? Niets over gelezen of gehoord.
Van de week een dame van Postnl aan de deur ivm gemaakte klacht.
Ik denken en denken maar kon zo geen klacht van Postnl bedenken. Zei nog wel gekscherend dat ik wel diverse topics op diverse fora kan aanleveren
Maar ineens schoot mij te binnen dat ik een week of 2 geleden een zending verwachtte en dat deze reeds verlaat was van de middag naar de avond. Opzich geen probleem wil het niet dat einde middag de zending ineens stond als afgeleverd ??
Ik gebeld met bol en gezegd dat absoluut niet geleverd was.
Bol gaat onderzoek starten.
Bijna 1 uur later staat de postbode voor de deur ( ander persoon als regulier ) en geeft pakje af. Ik vroeg nog, moet ik niet tekenen voor ontvangst ? geen antwoord en weg was de postbode.
Meteen weer naar bol gebeld om te melden dat zending toch was geleverd. Bol verklaard dat veel postbodes aan einde werkdag de zending zelf markeren als geleverd en dan de volgende werkdag pas leveren.
Ik merk op dat dat overkomt als de boel besodemieteren en dat o.a. daardoor heel veel klachten zijn. Bol neem mee zeggen ze in hun komende gesprek met Postnl.
Nu dus paar weken later komt Postnl aan de deur met de vraag nav deze klacht. Opzich goed zij het niet dat reeds was opgelost.
Is dit de nieuwe werkwijze van Postnl ? Niets over gelezen of gehoord.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 06 sep 2018 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
De combinatie 'dame aan de deur' en 'zij' zette mij volledig op het verkeerde been . Maar er even 'zei' van, dan is het verhaal duidelijk.Teunbosseman schreef: ↑06 sep 2018 13:42Nu heb ik eens wat:
Van de week een dame van Postnl aan de deur ivm gemaakte klacht.
Ik denken en denken maar kon zo geen klacht van Postnl bedenken. Zij nog wel gekscherend dat ik wel diverse topics op diverse fora kan aanleveren
Ik heb ergens vorig jaar een pakje door de bus geramd gekregen dat de bus stuk was. Klacht ingediend. Na enkele dagen meneer van de Post aan de deur... met vergoeding, excuses en bloemen. Dus wie weet, zijn ze hun aanpak aan het verbeteren. Nu nog de bezorging.
-
- Berichten: 4816
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Vind het een erg vreemd verhaal. Kon ze zich legitimeren als medewerker van PostNL?
-
- Berichten: 4369
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Ze had een id om haar nek hangen maar niet in detail naar gekeken. Ze liep in postnl kleding en reed in bus met postnl reclame.juliomariner schreef: ↑06 sep 2018 14:30Vind het een erg vreemd verhaal. Kon ze zich legitimeren als medewerker van PostNL?
Ook had ze zon scanner in dr handen waarmee je je handtekening digitaal kan zetten.
In de bus zag ik haar een en ander intoesten op een groter scherm ( wellicht een tablet ) en daarna reeds ze verder en einde straat weer uitstappen en bij die buren aanbellen.
-
- Berichten: 4369
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Zou dan nav deze invaller moeten zijn oid, want onze reguliere postbode is nog op vakantie. Maar klinkt aannemelijk.
-
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Indien je een klacht indient bij Post.nl komt er inderdaad een medewerk(st)er van Post.nl langs. Deze medewerk(st)er, dient zicht te legitimeren. Indien je niet thuis bent, nemen ze telefonisch contact met je op omtrent de klacht.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
-
- Berichten: 4369
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: PostNL aan de deur voor onderzoek klacht ?
Ik had de "klacht" ingediend bij Bol, niet bij Postnl.Beertje1975 schreef: ↑07 sep 2018 10:26Indien je een klacht indient bij Post.nl komt er inderdaad een medewerk(st)er van Post.nl langs. Deze medewerk(st)er, dient zicht te legitimeren. Indien je niet thuis bent, nemen ze telefonisch contact met je op omtrent de klacht.