Postnl altijd te laat

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De Condoleance kaarten, hand geschreven en ik weet dat een 1 en 7 op elkaar lijken....
Net als 0, 6 en 9 als je slordig schreef.

Probeer het maar eens iets tussen 1 en 7 in...
Of van 6 via 0 naar 9... en dan zowel de p0stc0de als huisnummer!

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Berteman »

Vandaag ontving ik twee maal post: vanmorgen ergens tussen 10:15 en 12:00 uur (Sand) en om 19:45 uur van PostNL. Ik vermoed dat de PostNL postbode er nog een baan(tje) naast heeft: die komt tegenwoordig altijd in de avond.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door berndv »

Theotrucker schreef:
29 nov 2019 17:55
Dan is er iets mis met jouw postbezorger. Hier is niets zo punctueel als de post!
Maar ts geeft aan dat het zowel met de reguliere poststukken als met de pakketten zo gaat, dan vind ik dan wel weer vreemd. Een "foute" postbode kan een deel verklaren, maar dat verklaart de vertraging met pakketten dan weer niet.

MaaikeM
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:07

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door MaaikeM »

Berteman schreef:
30 nov 2019 21:58
Vandaag ontving ik twee maal post: vanmorgen ergens tussen 10:15 en 12:00 uur (Sand) en om 19:45 uur van PostNL. Ik vermoed dat de PostNL postbode er nog een baan(tje) naast heeft: die komt tegenwoordig altijd in de avond.
Of het is er eentje die erg grote diensten krijgt ivm te krappe bezetting. Doet een collega van mij soms ook, laatst nog een keer 1 route van minimaal 3 uur en 2 van minimaal 2 uur, en dan op zijn vroegst om 12 uur kunnen starten. Die gaat dan tussendoor ook naar huis om te eten. Heeft natuurlijk niet de voorkeur, officieel hoort het er om 18.00 te zijn uiterlijk. Maar soms wil het niet anders, en op sommige plekken zijn de bezettingsproblemen structureel helaas.

De app zit er ook nog wel eens naast. Ik word regelmatig aangesproken door mensen die iets in de app zien staan dat ik dan niet bezorgd heb. Dan heb ik ook geen idee waar het is. Gaat waarschijnlijk inderdaad al fout in de sortering en dan komen ze bij de verkeerde bezorger in de route terecht. Heb er zelf regelmatig post voor compleet andere plaatsen tussen zitten (en dat ging niet om verhuizingen oid). Kreeg zelf laatst een buspakje dat verkeerd gesorteerd was 2 dagen later pas.

Berteman
Berichten: 476
Lid geworden op: 24 mei 2017 18:05

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Berteman »

Met het sorteren/bezorgen ging het hier ook regelmatig mis.

Nu ik de PostNL post 's avonds ontvang, gaat het goed.
Ik woon in een straat die genoemd is naar een eiland in de Indonesische archipel, en hier niet ver vandaan heet een straat naar een land in Zuid Amerika, waar Nederland destijds ook warme banden mee had. De begin- en de opvolgende letter zijn gelijk en beide eindigen op 'straat' maar verder houdt elke vergelijking op

Heel vaak kreeg ik briefpost voor die straat. Ik gooide dat meestal in de brievenbus, met 'verkeerd bezorgd' erop geschreven. Soms lag het een dag later wéér hier op de deurmat ... Of de postbode in kwestie was analfabeet, ernstig dyslectisch of weet niet waar hij is...

Roku
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2020 19:13

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Roku »

Wat een frustrerend en ontzettend eigenwijs bedrijf. Vandaag zou mijn pakket echt binnenkomen tussen 0800-1800u. Ik hoefde niet thuis te blijven, paste immers door de brievenbus. Nu is het pakket niet eens geleverd. Doodleuk staat bezorging op track snd trace morgen op hetzelfde tijdvak??

En dit is niet eerste keer. Ik betaal vaak bij Greetz voor bezorging van kaarten. 98% zou op tijd aankomen. Bij mij 1 op de 10 kaarten komt op tijd... en dat kan zo maar, je betaald 91 cent en krijgt? Frustratie, teleurgestelde ontvangers...

Wat valt hier nou mee te doen. PostNL antwoord alleen maar over procedures als ik er over bel..

Ger1969
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2019 14:00

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Ger1969 »

Ze zijn zo stom die PostNL. krijg ik eerst bij Track en Tracé een melding 'bezorger is onderweg' en een uur later krijg ik een melding bij Track en tracé 'Sorry bezorgmoment is bijgewerkt' en komen ze morgen mijn briefpost bezorgen. ze zijn te beroert om normaal de post te bezorgen. echt schandalig gewoon!!!

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Jablan »

Ondertiteling: Je verwacht een (brievenbus)pakje en dat zou de bezorger vandaag meekrijgen, maar dat is niet gebeurd en daarom wordt het morgen of overmorgen.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ger1969 schreef:
14 sep 2021 13:59
Ze zijn zo stom die PostNL. krijg ik eerst bij Track en Tracé een melding 'bezorger is onderweg' en een uur later krijg ik een melding bij Track en tracé 'Sorry bezorgmoment is bijgewerkt' en komen ze morgen mijn briefpost bezorgen. ze zijn te beroert om normaal de post te bezorgen. echt schandalig gewoon!!!
Of ze hadden het pakje nog niet ontvangen, of de chauffeur is ziek geworden, het pakje in op een verkeerde band terecht gekomen, enz. Gelukkig maar dat u foutloos bent en zo kan en mag reageren op anderen die een fout maken.

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Postnl altijd te laat

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ger1969 schreef:
14 sep 2021 13:59
Ze zijn zo stom die PostNL. krijg ik eerst bij Track en Tracé een melding 'bezorger is onderweg' en een uur later krijg ik een melding bij Track en tracé 'Sorry bezorgmoment is bijgewerkt' en komen ze morgen mijn briefpost bezorgen. ze zijn te beroert om normaal de post te bezorgen. echt schandalig gewoon!!!
Vraag morgen eens vriendelijk aan de bezorger wat de oorzaak was als hij daarvoor tijd heeft tenminste omdat ook hij met grote zekerheid de benen uit zijn lijf loopt onder soms barre weersomstandigheden voor een paar centen per bezorgd pakket. Misschien dat U dat begrip heeft voor de situatie van de postbezorger. Maar iedereen denkt dat dit allemaal normaal is en gaat al klagen als post 1 dag later komt. Er zijn ergere zaken om je druk over te maken.

Gesloten