PostNL maakt me woest

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lady1234

Re: PostNL maakt me woest

Ongelezen bericht door Lady1234 » 29 jan 2019 19:47

Maar ja, ik kan om mij heen toch zeker meer dan tien mensen aanwijzen waarvan ik zeker weet dat de bezorging, door welke bezorgdienst dan ook, nooit fout loopt.

Dus voor mij hoeft er zeker geen onderzoek, noch officieel, noch onafhankelijk, gedaan te worden.

Maar ja, misschien bestellen wij zaken die het stelen niet waard zijn.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax » 29 jan 2019 20:28

Het is voor mij geen uitgemaakte zaak dat het aan PostNL ligt dat het bij die bumpers is misgegaan.

De ACM houdt toezicht op de postmarkt en dus ook op PostNL. Heeft u daar uw vermoedens van grootschalige diefstal al gemeld?

Ik kan me van de afgelopen dertien jaar precies één geval herinneren dat ik een pakketje niet heb ontvangen (uit het VK). In de vele, vele tientallen andere gevallen is het pakketje altijd bij mij afgeleverd en is er nooit iets uit gestolen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 29 jan 2019 20:40

MadmanCreatives schreef:
26 jan 2019 15:32
Al een week geleden iets besteld wat ik dit weekend nodig had. Zonder aankondiging in de app blijkt postnl vandaag te zijn geweest toen ik net even weg was. Buren waren gewoon thuis, maar daar is het niet afgegeven: nu komen ze ná het weekend pas.

Normaal gesproken klaag ik niet snel, maar dit is de zoveelste kl.testreek van postnl: van pakketten in de kliko doen tot wel bij buren afgeven, maar geen briefje in de brievenbus achterlaten en dus van niets weet.

Kwaliteit van postnl keldert achteruit. Ik zou iedere online winkel willen oproepen om niets meer te versturen via postnl en te kiezen voor een andere pakketdienst.
En, Madman....nog steeds mad? En is het pakje nu idd gisteren of vandaag bezorgd?
Het zou fijn zijn wanneer u even mee discussieert en het e.e.a terugkoppelt .

Plaats reactie