LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL niet bepaald klantgericht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: PostNL niet bepaald klantgericht

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wordt het niet eens tijd dat PostNL een loterij vergunning gaat aanvragen?
Je doet de post in de brievenbus en dan is het maar een gok wat ze er mee gaan doen.
Gooien ze de post van meerdere personen in 1 brievenbus?
Gooien ze het in de sloot?
Stelen de bezorgers de post om vervolgens zelf rijker van te worden
Worden pakketten gewoon bezorgd of raken ze 'kwijt'

Of wordt de post gewoon bezorgd :mrgreen:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: PostNL niet bepaald klantgericht

Ongelezen bericht door Guardian72 »

WarZir schreef:
@Post.nl: neem de klachten van klanten aub eens serieus, en neem klachten gewoon in behandeling, ongeacht of de klager al jullie vragen kan beantwoorden of niet. Ik heb geen moeite met vragen beantwoorden, wél als deze bewust zó worden gesteld dat je ze uberhaupt niet kunt beantwoorden.
De post.nl klantenservice de klanten serieus nemen?
Daar zou ik niet op wachten..

Dirkie
Berichten: 2932
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: PostNL niet bepaald klantgericht

Ongelezen bericht door Dirkie »

Guardian72 schreef:
WarZir schreef:
@Post.nl: neem de klachten van klanten aub eens serieus, en neem klachten gewoon in behandeling, ongeacht of de klager al jullie vragen kan beantwoorden of niet. Ik heb geen moeite met vragen beantwoorden, wél als deze bewust zó worden gesteld dat je ze uberhaupt niet kunt beantwoorden.
De post.nl klantenservice de klanten serieus nemen?
Daar zou ik niet op wachten..
Inderdaad dat heeft geen zin. Ik heb pas een pakje verstuurd, netjes ingeleverd bij een Bruna. Dit pakje is nooit aangekomen. Het is slechts ingescand bij de Bruna en is daar opgehaald. Onderweg naar het distributie centrum (wat nog geen kilometer verder ligt) is het 'zoek' geraakt. Zelfs van het onderzoek daarna hebben ze een puinhoop weten te maken. Volgens hun eigen regels kan alleen ik als afzender een onderzoek laten instellen, waarvan ik de uitslag moet krijgen. Vervolgens word ik na een paar weken gebeld door de beoogde ontvanger, omdat zij de uitslag van het onderzoek ontvangen hebben. Toen ik daarover weer contact opnam met PostNL was het antwoord dat zij een onderzoek gingen instellen naar het onderzoek. Hoe bedoel je serieus nemen.
Tot op de dag van vandaag is het pakje zoek en heb ik slechts via via te horen gekregen dat het zoek geraakt is.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL niet bepaald klantgericht

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Pakketje is vermoedelijk gestolen. Wat zat er in?

Gesloten