LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRINTERINKT-PATRONEN

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
[email protected]

PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door [email protected] »

Iemand ervaring met de Firme ECOTONE, deze heeft mij de verkeerde inktpatronen gestuurd voor mijn printer maar als ik bel daarover wordt mij eerst verteld dat ik de goede krijg toegestuurd maar meteen daarna word ik gebeld dat ze geen patronen kunnen terugnemen en dat zij niet de goede willen toesturen en de verkeerde willen terugnemen. Heeft iemand ook deze ervaringen met deze Firma.
Anders adviseer ik U om geen inktpatronen bij deze firma te bestellen want zij laten U opdraaien voor hun fouten.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Best, als ze verkeerde patronen toesturen, maar deze niet betalen, u kunt er immers niks mee,

Alleen de goede betalen!, die u besteld heeft!,

Dan moeten ze bij dit bedrijf maar beter opletten, het is uw fout immers niet!.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Dan moeten ze bij dit bedrijf maar beter opletten, het is uw fout immers niet!.
O ja? Hoe weet jij wie de fout gemaakt heeft?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door karr-2 »

Je besteld iets, dab blijkt het te duur te zijn naar je wensen en dan schuif je de schuld op een ander. Lekker makkelijk zou ik zeggen....

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

karr-karr-karr-karrrrrrrrrrrrrr.
Waneer leer jij nou eens om goed de topics te lezen voordat
je kommentaar geeft.
Er wordt hier nml. niet gesproken over duur zijn maar over verkeerde
levering.
Als jij een eigen bedrijf hebt en je leest ook zo je mails dan zal je
niet lang meer bestaan.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik besta al jaren hoor, toch vreemd dan.

En mijn reactie heeft niet zozeer te maken met het feit dat ik het topic niet goed lees, maar meer met het feit dat het niet goed omschreven wordt.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Karr-1 Karr-2 Dilbert29 ik geef me over jij hebt gewonnen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door karr-2 »

Toch vreemd die fascinatie om wildvreemden aan elkaar te koppelen. Karr- 1 en Karr-2 zijn dezelfde dat heb ik toegegeven. Maar wie is Dilbert29? Voor mij totaal onbekend, maar blijkbaar weet jij meer dan ik. Kun je me even opfrissen?

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Fris je zelf maar op .Je was toch als enige zo netjes en andere mensen waren vieszerikken.!!!!!!!!!!!!!!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je iets besteld en je krijgt het verkeerde geleverd dan kun je het toch gewoon terugsturen of omruilen voor hetgeen je wel hebben wilt. Dat deze firma dat niet doet is aan hen te verwijten denk ik.

Geven ze er ook een reden voor of niet?

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Nogmaals: hoe kunnen wij hier weten dat er fout geleverd is.

Lindens546 kan toch ook zelf iets fout besteld hebben?

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Hag je tas maar op je rug en niet op een zitplaats zetten s.v.p !
Even over de inkt patronen.Je kan beter de originele nemen,want die zijn prima. Ik heb een keer van een ander merk gehad en die waren zo leeg en ben onmiddelijk op het originele merk terug gegaan en die werkt prima en doe je veel langer mee.Ze zijn wel duur maar ze gaan ook langer mee. En dat is ook belangrijk.Maar die koop ik ook in de winkel en nooit via internet.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 12 Apr 2005 09:03 door hans(1)


--------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop wel dat ik mijn tas hier kwijt kan, de rest maakt me niet zoveel uit.
Ach gut.... hij mist karin :lol:

Mijn ervaring met "namaak-inktpatronen" is negatief. De samenstelling van de inkt wijkt af van de originele patroon. Als je veel achter elkaar moet printen, is de inkt nog niet voldoende droog en vlekt die als het ware. De tekst van de zojuist geprinte pagina vindt je dan onleesbaar terug op de achterzijde van de nieuwe pagina.
Ik heb nu 2 verschillende merken geprobeerd (Pelikan en We-care), maar geef mij de originele maar (HP). Zijn wel een stuk duurder, maar geen trammelant. Als je het aantal ml inkt omrekent naar 1 liter zul je schrikken van de prijs die 1 liter inkt dan opbrengt. Ik las laatst dat HP binnekort de prijzen naar beneden bijstelt. Ik hoop dat dat wat gaat schelen.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand ervaring met de Firme ECOTONE, deze heeft mij de verkeerde inktpatronen gestuurd voor mijn printer maar als ik bel daarover wordt mij eerst verteld dat ik de goede krijg toegestuurd maar meteen daarna word ik gebeld dat ze geen patronen kunnen terugnemen en dat zij niet de goede willen toesturen en de verkeerde willen terugnemen. Heeft iemand ook deze ervaringen met deze Firma.
Anders adviseer ik U om geen inktpatronen bij deze firma te bestellen want zij laten U opdraaien voor hun fouten.
Goed nog even voor de personen die het niet begrijpen.
Het gaat er dus niet om welke cartridges beter zijn, het gaat erom dat topicstarter andere cartridges heeft gekregen dan hij besteld had en dat de leverancier ze nu niet terug wil nemen, maar wel verwacht dat topicstarter deze betaald.

Duidelijk?

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Zeker niet betalen en gewoon terug sturen.Willen ze niet ruilen dan toch
terug sturen en ergens anders de goede kopen. dat is het enigste en juiste dat je kan doen.Maar zeker niet houden,maar terug zenden of ze willen of niet.

Bascardi

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Bascardi »

Ik bestel altijd produkten bij Ecotone.
Als ik verkeerde had besteld/of geleverd kreeg dan werd daar nooit moeilijk over gedaan ik heb eerder het idee dat de beste man of te lang heeft gewacht of dat hij ergens anders voordeliger zijn produkten kon halen.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Goed nog even voor de personen die het niet begrijpen.
Het gaat er dus niet om welke cartridges beter zijn, het gaat erom dat topicstarter andere cartridges heeft gekregen dan hij besteld had en dat de leverancier ze nu niet terug wil nemen, maar wel verwacht dat topicstarter deze betaald.

Duidelijk?
Maar toch vind ik de originele cartridges beter dan de namaak/refill-inktpatronen!!!

Duidelijk??

mp'v

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door mp'v »

Ach ge kunt beter een laserprinterke kopen. Deskjetjes en inktjetjes kosten klauwen vol geld aan inkt. Toner is goedkoper per vel. Wil een collega iets in kleur, dan zend je 't hem in een mailtje. Printerinkt wordt kunstmatig zo duur gemaakt dat 't per kilo duurder is dan goud.
Verder: dat 't bedrijf (bij de ene persoon) al 10x netjes iets heeft omgeruid, wil niets zeggen voor de 11e keer. Policy's en werknemers wisselen elkaar voortdurend af, dus...

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ha ien probleem mei myn printer, der moat sa'n ny lint yn, mar ik kin die linter net meer keapje,

Witte jim nog winkels yn Fryslân wa ik die linten krije kin, ik soe bliid weze, as de âlde printer it wer dogt,

alfast bedankt, en groetnis fan Abe Toeter.

Gast

Re: PRINTERINKT-PATRONEN

Ongelezen bericht door Gast »

Bovengenoemde situatie berust op een misverstand. De gebruikelijke procedure bij Ecotone is als volgt: als Ecotone de verkeerde patronen heeft toegestuurd, worden deze (uiteraard op onze kosten) opgehaald. De klant krijgt een nieuwe levering (uiteraard ook gratis) met de goede patronen, maar krijgt voor deze nieuwe levering wel een debetfactuur. Echter, na ontvangst van de verkeerd geleverde patronen krijgt de klant hiervoor een credit factuur, waardoor het uiteindelijke saldo nul is.

Ik kan helaas aan de hand van het emailadres niet herleiden om welke klant het gaat. Bij deze het vriendelijke verzoek aan de klant om contact op te nemen met ondergetekende om de kwestie nader te onderzoeken en toe te lichten.

Namens Ecotone, Paul Broekema, After Sales Manager

Gesloten