LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met afmelden bij 50Liefde.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Jaap van Hoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2020 13:08

Probleem met afmelden bij 50Liefde.nl

Ongelezen bericht door Jaap van Hoek »

Heb mij op 16-02-2020 aangemeld bij 50liefde.nl voor 1 maand actie prijs €19.99.
In de algemene voorwaarden staat wanneer je binnen 14 dagen opzegt, zijn er geen bepalingen en verdere kosten aan verbonden.
Heb mij via de officiële site van 50lie.nl op 01-03-2020 afgemeld.
Vreemd genoeg kreeg ik daar geen bevestiging van via de e-mail.
Heb even gewacht (had ik dat maar niet gedaan) op 04-03-2020 heb ik een mail gestuurd.
Daar kreeg ik wel een bevestiging van, maar deze datum is nu voor hun de opzegdatum.
Dus over de opzegtermijn van 14 dagen.
Paar dagen later zag ik een aankondiging van mijn bank dat er op 09-03-2020 door 50liefde.nl een bedrag van €39.99 zou worden afgeschreven.
Dit betekent dat ik een maand langer lid ben voor €39,99, en nog een maand opzegtermijn voor €39.99 + €7.50 administratiekosten totaalbedrag €87.48.
Toen dat werd afgeschreven, heb ik het meteen gestorneerd.
Op 10-03-2020 kreeg ik een dreigmail van 50liefde.nl, dat ik binnen 14 dagen het volledige bedrag moet overmaken.
Doe ik dat niet, wordt er een incassobureau ingeschakeld.
Heb daarna enkele keren gebeld en gemaild, maar zonder resultaat.
Bij het bellen krijg je een ROBOT aan de lijn waar geen enkel gevoel bij is en voorgeprogrammeerd is (zo komt het over), en :x 100 keer het zelfde zegt....... (woord, INDERDAAD).
Ook de mails die ik gestuurd heb worden steeds met dezelfde zinnen beantwoord.
Maar het komt hier op neer dat ik op 01-03-2020 geen bevestiging-bewijs heb gekregen, dus ik ben de “SJAAK”, volgens het Juridisch Loket.
Ik heb het gevoel dat ze bewust over het opzegtermijn zijn heen gegaan.
Ik beschouw dit als pure oplichterij, maar ik kan geen kant op.
Moet voor 24-03–2020 betalen, anders worden de DREIGEMENTEN werkelijkheid.
Hoop dat het zo ver komt, maar ik zie het donker in.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2020 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit

Erthanax
Berichten: 9663
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Probleem met afmelden bij 50Liefde.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

U bent niet de enige die ze proberen geld af te troggelen. Als u in dit forum zoekt op "50liefde", vind u diverse topics, bv.:
hier en hier.

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Probleem met afmelden bij 50Liefde.nl

Ongelezen bericht door Justmeagain »

1 maart opzeggen is dus op dag 14 want februari had er dit jaar 29. Als er staat binnen 14 dagen was u al te laat.
Maar dan nog, dit soort zaken stop je toch een paar dagen voor de grens en niet op het laatste moment.
Want al u 16 feb in de morgen bent geabonneerd dan niet u voor die tijd van het aangaan ook opzeggen. Dus niet. 1 maart in de middag.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Probleem met afmelden bij 50Liefde.nl

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

16+14=30 februari of 1 maart....
Maar binnen 14 dagen is dus 16+13= 29 februari laatste dag!

Wel mag je na opzeggen tot 15 maart gebruiken, maar opzeggen op 1 maart is te laat.
Ik weet dat ze niet geliefd zijn bij de 50+ generatie wegens die voorwaarden!

Het was beter voor het inschrijven even Google te gebruiken en op positieve verhalen en complimentjes te zoeken.....
Kon ze nauwelijks vinden.... tussen alle bekende ellende!
Dan is zelfs de €19,99 al teveel gezien de gevonden berichten over deze commerciële firma.

Gesloten