LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met abonnementen bij kennismakingssites

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
leemccarthyn
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2018 16:02

Problemen met abonnementen bij kennismakingssites

Ongelezen bericht door leemccarthyn »

Bij 2 sites heb ik nu al gegoochel met afschrijvingen meegemaakt. Vooralsnog noem ik geen namen. Het wordt gewoon niet opgelost.
Aanbiedingen voor verlenging voor een gratis maand extra: Nou die gratis maand kon ik op mijn buik schrijven, er werd gewoon elke maand afgeboekt.
Bij een site werd gewoon de volgende maand weer een halfjaar abonnement afgeschreven.
Bij een andere site probeerde ik op te schorten wegens ziekenhuisopname: Nou men boekte gewoon af. Toen ik het bedrag zelf terugboekte waren de rapen gaar er werd meteen dezelfde dag wederom afgeboekt inclusief een boete.

Kortom ben ik nou de enige, die dat meemaakt?

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Problemen met abonnementen bij kennismakingssites

Ongelezen bericht door Moneyman »

leemccarthyn schreef:
16 jan 2019 17:46
Bij 2 sites heb ik nu al gegoochel met afschrijvingen meegemaakt. Vooralsnog noem ik geen namen. Het wordt gewoon niet opgelost.
Aanbiedingen voor verlenging voor een gratis maand extra: Nou die gratis maand kon ik op mijn buik schrijven, er werd gewoon elke maand afgeboekt.
Bij een site werd gewoon de volgende maand weer een halfjaar abonnement afgeschreven.
Bij een andere site probeerde ik op te schorten wegens ziekenhuisopname: Nou men boekte gewoon af. Toen ik het bedrag zelf terugboekte waren de rapen gaar er werd meteen dezelfde dag wederom afgeboekt inclusief een boete.

Kortom ben ik nou de enige, die dat meemaakt?
De vraag is of jij de juiste dingen hebt gedaan. Op basis van de summiere informatie valt er niets zinnigs te zeggen.

Waarom zou een ziekenhuisopname je betalingsverplichting op "een site"(???) opschorten?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Problemen met abonnementen bij kennismakingssites

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kunt u dan uitleggen waar die GRATIS maand betrekking op heeft? En wat wilde u opschorten?

Gesloten