Promotieactie Samsung: tot op heden niets ontvangen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hero64
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2021 07:42

Promotieactie Samsung: tot op heden niets ontvangen

Ongelezen bericht door Hero64 »

Al in maart een galaxy s21 besteld waarbij galaxy buds geleverd zouden worden als promotie. Verwachte levertijd bedroeg max. 6 weken. Zoals je al raad, tot op heden niets ontvangen. Vanuit samsung wordt niet gecommuniceerd over de vertraging, laat staan over en bijgestelde verwachte levertijd. Ook als ik Samsung support bel, krijg ik geen duidelijkheid, behalve dan dat die er niet is. Een klant en service gerichte houding ontbreekt volledig in deze bij Samsung. Wel blijven de telefonisten opvallend vriendelijk, maar in deze van geen enkele meerwaarde voor de klant.
Jammer Samsung.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Promotieactie Samsung: tot op heden niets ontvangen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hier hebt u eenzelfde soort topic: viewtopic.php?f=25&t=196904&p=2832210&h ... s#p2832210. Schijnbaar zijn de buds nog niet binnen gekomen.
Helaas blijken levertijden op dit moment overal op te lopen en is het voor bedrijven niet te achterhalen wanneer exact iets geleverd gaat worden.

kiz
Berichten: 2304
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Promotieactie Samsung: tot op heden niets ontvangen

Ongelezen bericht door kiz »

Hero64 schreef:
20 jun 2021 07:48
Al in maart een galaxy s21 besteld waarbij galaxy buds geleverd zouden worden als promotie. Verwachte levertijd bedroeg max. 6 weken. Zoals je al raad, tot op heden niets ontvangen. Vanuit samsung wordt niet gecommuniceerd over de vertraging, laat staan over en bijgestelde verwachte levertijd. Ook als ik Samsung support bel, krijg ik geen duidelijkheid, behalve dan dat die er niet is. Een klant en service gerichte houding ontbreekt volledig in deze bij Samsung. Wel blijven de telefonisten opvallend vriendelijk, maar in deze van geen enkele meerwaarde voor de klant.
Jammer Samsung.
Heb je wel de bevestiging ontvangen dat je aanmelding verwerkt is?
Ik heb me in april aangemeld voor een vergelijkbare actie (ander toestel, andere buds) en kreeg daarvan netjes een bevestiging van ontvangst, een paar dagen later een bevestiging van deelname, en 'n paar weken geleden een excuusmail dat de levering vertraagd is.
Misschien is het in je spambox terechtgekomen? Typfoutje in je e-mailadres gemaakt? Heb je dat al gecontroleerd?

Gesloten