LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb op dit forum ook een eerder leven gehad, was er ook toen ook mee gestopt, tot ik vorig jaar een mail kreeg of ik me weer aan wilde melden. Dat aanmelden heb ik dus onder een andere naam gedaan.

Dat komt wel vaker voor blijkbaar.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door tennis »

jor schreef:Ik zat er al op te wachten. Het bekende spelletje.
@ Jor
Ik dacht het, en je schrijft het!
En zij komen in een andere gedaante weer terug!
Ik heb het al meerder keren geschreven, gewoon negeren, dan stopt het van zelf!

angel1978
Berichten: 10959
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door angel1978 »

tennis schreef:
jor schreef:Ik zat er al op te wachten. Het bekende spelletje.
@ Jor
Ik dacht het, en je schrijft het!
En zij komen in een andere gedaante weer terug!
Ik heb het al meerder keren geschreven, gewoon negeren, dan stopt het van zelf!
De meesten ( zeker diegene die hier langer lopen ) hadden dit wel verwacht...
Ben bang dat negeren niet gaat helpen om het te laten stoppen; het hoort gewoon bij een forum als dit.. Desondanks blijft negeren wel het beste advies, heb je er het minste last van.

Op een forum als dit is het nu eenmaal een komen en gaan van deelnemers... Men meldt zich aan, stelt een vraag of doet mee aan een discussie en is het op een gegeven moment zat en vertrekt weer.. Weinig mis mee lijkt mij. Dit is dan ook een consumentenforum waarop de redactie zijn/haar dingen kan zetten en informatie uithaalt en men kan discussiëren over consumentenkwesties..
Het is geen chatkanaal, gezelligheidsforum of platform voor commerciële instellingen om hun dingen kwijt te kunnen.

Mensen komen en gaan ( een enkeling blijft wat langer )... Ook dit topic zal na het weekend weer verdwenen zijn en dan gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Radar Forum: achternaam en telefoonnummer?

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit is dan ook een consumentenforum waarop de redactie zijn/haar dingen kan zetten en informatie uithaalt
Ik denk dat dit inderdaad in beginsel de opzet van het forum is, en al het andere is in principe bijvangst. Wel een aardige bijvangst, maar het forum is m.i. in eerste instantie ten dienste van de redactie die iedere maandagavond met een beperkt budget een programma moet zien te vullen en kijkers moet zien te trekken.

Gesloten