LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door tttlocke »

witte angora schreef:
tttlocke schreef:
WZZ schreef:Wat een stel azijnpissers kom je hier op het forum tegen. Valt mee dat de klager geen euthanasie wordt geadviseerd. Misschien was het niet zo slim om de auto zo te laten staan, maar om dan voor het doen van een plas de parkeergarage in te moeten rijden..... Wat een zeldzaam land van regeltjes is dit geworden, waarbij het merendeel van degenen die reageren geen enkele empathie voor iemand met een heel lastige (ouderdoms)kwaal kan opbrengen. "Neem een kantoorbaan" durft men zelfs te adviseren. De beste kneuzen staan aan wal.
Aldus de opperazijnpisser.

Niemand heeft 'neem een kantoorbaan' geadviseerd.
Toch wel.
mahadma schreef:
Met alle persoonlijke respect, maar als u vaker "een toilet" nodig heeft, zou zich kunnen afvragen of een kantoorfunctie geschikter kan zijn i.p.v. een rijdende functie. Als chauffeur weet je wel waar je begint, maar waar je terecht komt is een groot vraagteken (heb ervaring).
Deze keurige, respectvolle reactie had ik nog even nagekeken voordat ik reageerde.
Dat is iets heel anders dan wat WZZ ervan maakt: '"...waarbij het merendeel van degenen die reageren geen enkele empathie voor iemand met een heel lastige (ouderdoms)kwaal kan opbrengen. Neem een kantoorbaan" durft men zelfs te adviseren. De beste kneuzen staan aan wal". Helemaal in de negatieve context die WZZ hier presenteert.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door WZZ »

Natuurlijk ontstaat er veel hinder als iedereen zijn auto maar neerzet en/of laat staan en zijn regels nodig. Allemaal waar, alleen beseft kennelijk niemand dat het aanbrengen van een wielklem ervoor zorgt dat de auto nog langer hinder veroorzaakt. Maar wel lekker om 100,= extra te verdienen aan een overtreding. Er zijn legio misdrijven die minder zwaar (qua kosten) worden bestraft dan (parkeer)overtredingen. Dat is Nederland anno nu.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door kokka »

WZZ schreef:Natuurlijk ontstaat er veel hinder als iedereen zijn auto maar neerzet en/of laat staan en zijn regels nodig. Allemaal waar, alleen beseft kennelijk niemand dat het aanbrengen van een wielklem ervoor zorgt dat de auto nog langer hinder veroorzaakt. Maar wel lekker om 100,= extra te verdienen aan een overtreding. Er zijn legio misdrijven die minder zwaar (qua kosten) worden bestraft dan (parkeer)overtredingen. Dat is Nederland anno nu.
kennis van mij is een jaar of 20 geleden op schiphol met zijn taxi, paar minuten uit zijn auto geweest waar het niet mocht, toen werd je nog gewoon weggesleept en paar honderd meter verderop weer neergezet. dat was aanzienlijk duurder als deze 100 euro, al was dan natuurlijk de overlast wel meteen weg.

stofzuigertje

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als iederere oudere zijn luier niet meer omdoet word het parkeerprobleem daar groter!

Er is een betaalbare oplossing!
En wat gaat deze Rob doen in de file, fles pakken terwijl er passagiers zitten?

Zolang hij nog enkele minuten kan lopen is het niet erg genoeg, en kan hij het nog ophouden.
Maar ik zou zelfs als parkeren wel was toegestaan toch echt voor de zekerheid liever de Tena Taxi hebben... het word erger en ooit zul je te laat zijn!

Mensen die niets willen dragen voor de zekerheid lopen het wel een keer op, en je mag kiezen tussen natte broek of boete zoals nu!

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door Radar »

[Meerdere berichten verwijderd of aangepast door moderator vanwege off topic passages]

Rob Vleugels
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2018 07:07

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door Rob Vleugels »

UPDATE: Nadat CustomCare ook op dit Forum heeft meegelezen, heeft men inmiddels gereageerd.
Alle negatieve reacties, op dit Forum, ten spijt is men bereid, uit coulance, een regeling te treffen.
Wat ik nog veel belangrijker vind is dat we nu in gesprek zijn over verbeterpunten t.a.v. het te bellen nummer bij een wielklem en de klachten afhandeling. Daar waar het mij om begonnen was.
Dank allen voor de vele reacties. Voor veel reaguurders geldt: Goed lezen(!) en niet alleen reageren om het reageren, maar goed nadenken alvorens u reageert. Enkelen zien het, schijnbaar, als een dagtaak om overal op te reageren (gezien het aantal berichten p/p).
Hulde aan reaguurder WZZ. Niet omdat u mij direct steunt, maar om u rake opmerking t.a.v. andere reaguurders.

P.S.: Zoals gezegd, het ging mij niet om geldelijk gewin. Het terug te ontvangen bedrag maak ik volledig over aan een (lokaal) goed doel.

Rob Vleugels
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 mei 2018 07:07

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door Rob Vleugels »

stofzuigertje schreef:Als iederere oudere zijn luier niet meer omdoet word het parkeerprobleem daar groter!

Er is een betaalbare oplossing!
En wat gaat deze Rob doen in de file, fles pakken terwijl er passagiers zitten?

Zolang hij nog enkele minuten kan lopen is het niet erg genoeg, en kan hij het nog ophouden.
Maar ik zou zelfs als parkeren wel was toegestaan toch echt voor de zekerheid liever de Tena Taxi hebben... het word erger en ooit zul je te laat zijn!

Mensen die niets willen dragen voor de zekerheid lopen het wel een keer op, en je mag kiezen tussen natte broek of boete zoals nu!
Ga u schamen met degenererende opmerkingen als deze!
Ik heb nergens gevraagd naar een betaalbare oplossing. Hoe ik het verder oplos, met mijn kwaal, is mijn probleem! En daarin heb ik mogelijkheden zat.
Fijne tip voor u: Zolang u uw pink nog kunt bewegen kunt u nog onzinnige reacties typen op een Forum als deze.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door witte angora »

Rob Vleugels schreef:UPDATE: Nadat CustomCare ook op dit Forum heeft meegelezen, heeft men inmiddels gereageerd.
Alle negatieve reacties, op dit Forum, ten spijt is men bereid, uit coulance, een regeling te treffen.
Wat ik nog veel belangrijker vind is dat we nu in gesprek zijn over verbeterpunten t.a.v. het te bellen nummer bij een wielklem en de klachten afhandeling. Daar waar het mij om begonnen was.
Dank allen voor de vele reacties. Voor veel reaguurders geldt: Goed lezen(!) en niet alleen reageren om het reageren, maar goed nadenken alvorens u reageert. Enkelen zien het, schijnbaar, als een dagtaak om overal op te reageren (gezien het aantal berichten p/p).
Hulde aan reaguurder WZZ. Niet omdat u mij direct steunt, maar om u rake opmerking t.a.v. andere reaguurders.

P.S.: Zoals gezegd, het ging mij niet om geldelijk gewin. Het terug te ontvangen bedrag maak ik volledig over aan een (lokaal) goed doel.
Dan is het toch goed geweest dat je dit topic geopend hebt.

Wel is het zo dat er uit coulance een regeling wordt getroffen. Customcare wijkt nu dus af van het standaard-handelen omdat niet alle situaties 'standaard' zijn. Op zich wel een goede zaak. Maar belangrijker inderdaad is dat de procedures nog eens tegen het licht worden gehouden.

Wat dat betreft zie ik in dit land toch wel een tendens (die al veel langer gaande is) om meer te luisteren naar de consument, in plaats van star en zwart-wit aan bestaande regels vast te houden.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door scontra »

WZZ schreef:Wat een stel azijnpissers, waarbij het merendeel van degenen die reageren geen enkele empathie voor iemand met een heel lastige (ouderdoms)kwaal kan opbrengen. De beste kneuzen staan aan wal.
Empathie, begrip en al wat niet meer zij genoeg, maar de klachten van Ts. geven hem nog niet het recht om zijn auto neer te zetten waar dat niet is toegestaan, om vervolgens zijn kwaal (hoe vervelend die ook is) tot onderwerp te maken om van zijn boete af te komen.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door Lowieze »

@Rob Vleugels
"Wat ik nog veel belangrijker vind is dat we nu in gesprek zijn over verbeterpunten t.a.v. het te bellen nummer bij een wielklem en de klachten afhandeling. Daar waar het mij om begonnen was. "

Als dit voor u het belangrijkste was, waarom dan het hele verhaal over uw medische geschiedenis erbij zetten? Lijkt me dan volledig overbodig.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Schiphol, Wielklem bij Sanitaire nood

Ongelezen bericht door WZZ »

Beste heer Vleugels,
Ik wens u nog veel fijne jaren op de taxi, ik hoop dat uw lichamelijke conditie u dat toestaat.
Ik ben blij voor u dat men uit coulance nog eens kijkt naar uw zaak, Customcare heeft kennelijk meer empathie dan veel reageerders.
Het was overigens niet mijn bedoeling andere reageerders te schofferen (ondanks het woord kneuzen), maar ik was onaangenaam verrast door veel reacties die zich zo moeilijk in iemand anders kunnen verplaatsen.
En uiteraard snap ik dat zonder regels het een zootje zou worden. Maar het is nmm fout om bij handhaving van die regels altijd maar van kwade trouw uit te gaan. Natuurlijk zal misbruik plaatsvinden, maar wil dat dan zeggen dat we dan altijd maar "befehl ist befehl of regels zijn regels" moeten hanteren?
Vriendelijke groeten aan iedereen,
WZZ

Gesloten