LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schoolfotograaf verplicht betalen?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
SCHOOLPHOTO.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:14

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door SCHOOLPHOTO.NL »

reactie op Walter

niet te slim denken Walter, je koopt nog niet niet je diploma bij je camera, fotograferen blijkt écht een vak appart..... :P

Zou het zo kunnen zijn dat men iets te veel uit eigen balang reageert...

als je een principe als de schoolfoto benaderd zul je echt alles moeten meenemen ook de tijd die je als fotograaf krijgt op de school want ook daar is men op de klok....
tussen gym en zwemmen door ook nog op de foto "want het is toch al een rommeltje vandaag" over de schoolarts maar te zwijgen... :lol:
en ivm deeltijdwerkers even wachten met de groepsfoto etc etc etc

Komt echt wel meer kijken als je schoolfotograaf bent

een soort lastminute job voor velen....

maar een vakidioot als ik zijn er maar weinig die van zo'n dag iets leuks kunnen maken.. jij blij...... je kindje blij........ opa blij :shock:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door Walter van V »

niet te slim denken Walter, je koopt nog niet niet je diploma bij je camera, fotograferen blijkt écht een vak appart
hoe bedoel je??

Is gewoon realiteit dat er steefs meer hobbyfotografen hopen een graantje mee te pikken toch??

En diploma`s heb je geloof ik ook niet nodig... hoef je dus ook niet bij je kamera te kopen.

Wat wel de conclusie is wanneer je rondkijkt en luistert is dat er bij fotografen (niet alleen schoolfotografen) wel veel misgaat. bv trouwfoto`s e.d. lopen veel verdelde amateurs rond die fors geld rekenen. (hebben geen fotografendiploma misschien, maar wel leren rekenen op school...).

En de beschrijving van vragensteller zoals het gegaan is, verdient geen schoonheidsprijs.. wel dan?

SCHOOLPHOTO.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:14

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door SCHOOLPHOTO.NL »

Precies Walter je zou zo bij Kino of Koch kunnen gaan, van oudsher hobbyboeren en kunnen goed rekenen, en geven type's als jij voer om te klagen :lol: :wink:

waar hebben we het over kwaliteit........ geld............ en fraude....

de hobbyfotograaf maakt duizend foto's op een dag en zoekt de beste eruit..... :roll:

een goede schoolfotograaf maakt duizend foto's per dag en heeft een of twee missers :lol: :shock: :oops:


nee joh wat ik zeggen wil is dat je je beter moet inleven wat een fotograaf moet kunnen en dat is meer dan een knopje van je camera aanraken... :wink:
Laatst gewijzigd door SCHOOLPHOTO.NL op 02 okt 2006 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door Walter van V »

nee joh wat ik zeggen wil is dat je je beter moet inleven wat een fotograaf moet kunnen en dat is meer dan een knopje van je camera aanraken
ja precies... kunnen jullie dan aan gaan werken... :wink:
even jullie site bekeken (tenminste ik neem aan dat dat de site is waar jullie nick naar verwijst...) en daarstaan van de Gabrielschoolreunie diverse foto`s op die beter kunnen mbt uitsnedes..

afgehakte armen, handen, ellebogen, slices van haardos af, horizon niet recht.....
Gewoon beginnersfouten dus...

o ja, en haal jullie leveringsvoorwaarden even door de spellingscontrole...

SCHOOLPHOTO.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:14

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door SCHOOLPHOTO.NL »

Je bent echt in de war............ :idea:

eerst goed lezen..... :shock:

dan kijken met wie je te doen hebt....... :oops:


en niet de boel door elkaar halen, want dat is het probleem van deze discussie...... als ik je zo direct zou geloven, bestaan er niet veel schoolfotografen....... :roll:

want wat je nu hebt bestudeerd, is niets van mij :lol:

http://www.schoolphoto.nl

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door Walter van V »

http://www.schoolfoto.nl/
??????

tja verschil tussen ph en f...sorry, excuus, niet goed gelezen..!
Nu ja je collegae hebben dus iets te doen..!

overigens zijn deze websites dus een duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet en hoe het ook kan!!
Laatst gewijzigd door Walter van V op 02 okt 2006 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

SCHOOLPHOTO.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:14

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door SCHOOLPHOTO.NL »

Precies waar't over gaat .......................... :wink:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door Walter van V »

overigens: met zo`n klein verschil in de sitenaam komen velen misschien per ongeluk op de verkeerde (...) site terecht!?

(ik zelfs al, en ik ben niet zo snel op het verkeerde been te zetten.. :wink: .)

SCHOOLPHOTO.NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 sep 2006 17:14

Re: Schoolfotograaf verplicht betalen?

Ongelezen bericht door SCHOOLPHOTO.NL »

'k ben er mee bezig over diefstal gesproken.... :evil:

Gesloten