LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SEE tickets - shows Derek Ogilvy

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bdi
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2008 19:52

SEE tickets - shows Derek Ogilvy

Ongelezen bericht door bdi »

Op 22-11 krijgen wij een brief dat om productionele redenen (?) de theatershow van Derek Ogilvy op zaterdag 3-12-2011 in Enschede geen doorgang kan vinden. Aangezien wij reeds de tickets hebben gereserveerd en betaald, krijgen wij een aantal keuzen; omboeken of terugbetalen. Omboeken is om enkele redenen geen optie dan maar terugbetalen.

We hebben voor 2 tickets een bedrag van 86.75 betaald, we krijgen echter 79.00 terug. Dus de producent besluit, om voor een k-reden dan ook dat de show niet doorgaat en dan betalen wij ook nog eens voor zijn risico. Lekker handeltje.

Kan de producent in het vervolg niet eerst even bij Derek langsgaan zodat hij links of rechts contact gaat zoeken met de toekomst voordat hij een show plant.

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: SEE tickets - shows Derek Ogilvy

Ongelezen bericht door marietje1 »

je hebt een bedrag betaalt incluis reserveringskosten en die krijg je niet terug helaas!

sonja1977
Berichten: 96
Lid geworden op: 28 jul 2011 11:33

Re: SEE tickets - shows Derek Ogilvy

Ongelezen bericht door sonja1977 »

Dat hoeft niet zo te zijn. De musical "producers" ging ook niet door (producent failliet) en ik kreeg van het Luxortheater in Rotterdam de kosten van het kaartje terug + de reserveringskosten van € 6,-. Wel zo netjes alhoewel je dan ook kan stellen dat het theater er niks aan kan doen en ook werk gehad heeft aan alle brieven/communicatie/terugboekingen door de annulering. See-tickets staat sowieso niet heel goed bekend om hun service...helaas...

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: SEE tickets - shows Derek Ogilvy

Ongelezen bericht door Guardian72 »

marietje1 schreef:je hebt een bedrag betaalt incluis reserveringskosten en die krijg je niet terug helaas!
Maar - de reservering komt ook te vervallen - dan heeft See geen recht om kosten te rekenen, lijkt me...

of zie ik dat verkeerd?

Gesloten