LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ik had iets besteld bij hunkenmoller via internet en via ideal betaald.
Kreeg het bestelde maar niet binnen, dus ik ben gaan mailen, kreeg ik te horen, dat het bestelde geretourneerd was. Na drie keer vragen over de reden, want ze wouden me wel verzendkosten in rekening brengen, kwamen ze via mail aan, ze konden het huisnummer niet vinden.

Nou woon ik in een rijtjes huis, naast me staat 105, aan de andere kant 101, op mijn plaatje staat 103, dus ik had echt, wat een bull.
Ik bestel vrij veel via internet en altijd komt het aan, dus tja, ik moest wel even lachen en achter mijn oor krabben.

Ik het het vermoeden, dat ze het bestelde niet konden leveren. Nu nog mijn geld terug krijgen!

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door witte angora »

Tenzij ze in de verkeerde straat stonden. En dan vinden ze je écht niet. :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door tennis »

Je komt er toch al langer hier op het forum, dus ken je de gedragsregels.
Waarom twee topic`s openen?

Vermoedelijk is er toch sprake van een verkeerd adres.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 4#p1028474

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door Shareena »

Hier wordt er door Selektvracht regelmatig gebeld alsof hun leven ervan afhangt... Staan te bellen als gekken en vragen dan of ze een pakje voor de buren kunnen leveren bij ons...

Nu was ik zelf op vakantie en blijkbaar vonden ze het niet nodig om dit voor mij bij buren te doen!Lagen 3 briefjes in mijn brievenbus en ze hadden er zelfs eentje tussen mijn deur gestopt! En hierover ben ik behoorlijk kwaad! In deze vakantietijd hoor je zoiets niet tussen de deur te stoppen, zodat iedereen kan zien dat ik niet thuis ben! Met mijn beklag doen kwam ik aan de telefoon ook niet veel verder.. Werd te woord gestaan door een dame die amper Nederlands sprak en alleen maar zat te lachen met een collega die voor haar aan het zingen was... Toen ik vroeg waarom ze niet bij de buren waren geweest antwoordde deze vrouw:"We gaan niet de hele laan voor u aflopen, u woont tenslotte niet in een flat.." En laat ik dit nu juist wel doen! Kortom, een gesprek waarbij de stoom uit mijn oren kwam.. Vorige week is eindelijk het pakje bezorgd en die werd bijna in de handen van mijn vriend gegooid! Kon geen hallo of goedemorgen vanaf!

Waterlelie
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Ze zijn inderdaad heel asociaal bij Selektvracht. Er wordt heel asociaal aangebeld en de bezorger is ook niet vriendelijk. Ben blij dat er een DHL servicepunt in de buurt aanwezig is. Haal ik mijn bestelling dan zelf op wanneer het me uitkomt en heb ik niet te maken met asociale mensen.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Waterlelie schreef:Ze zijn inderdaad heel asociaal bij Selektvracht. Er wordt heel asociaal aangebeld en de bezorger is ook niet vriendelijk. Ben blij dat er een DHL servicepunt in de buurt aanwezig is. Haal ik mijn bestelling dan zelf op wanneer het me uitkomt en heb ik niet te maken met asociale mensen.
Lijkt mij toch erg kort door de bocht. Hebben hier ook bezorgingen van Selectvracht en die gaan prima. Om nou ELKE selektvrachtbezorger voor aso uit te maken zegt meer over jezelf :roll:
Dat jou bepaalde tijden beter uitkomen: laat dan de pakketjes op je werk (als je dat hebt) bezorgen, iedereen blij en als het goed is komt het dan altijd goed uit.
Over aso's gesproken, lees je posting nog eens en leer jezelf kennen.

emerald
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2010 19:01

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door emerald »

@helpendhandje
Over aso's gesproken, lees je posting nog eens en leer jezelf kennen.
Over zelfreflectie gesproken kijk eens in de poppetjes van je ogen, het verhaal van de splinter en de balk :roll:

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Dat tweede topic heb ik niet gezet, dit was het enige wat ik hier over op gezet heb? Ik had gewoon iets besteld en dat kwam maar niet binnen, dat heb ik gepost, het tweede bericht niet!

Ik ga toch niet vertellen wat ik besteld heb, kom op zeg...........
Straks ga ik het nog uit tekenen, ik denk dan toch dat ik weer een hacker had of zo.

Ja Dennis ik ken de forum regels en dat tweede bericht is niet van mij!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door tennis »

kaarsje69 schreef:Dat tweede topic heb ik niet gezet, dit was het enige wat ik hier over op gezet heb? Ik had gewoon iets besteld en dat kwam maar niet binnen, dat heb ik gepost, het tweede bericht niet!

Ik ga toch niet vertellen wat ik besteld heb, kom op zeg...........
Straks ga ik het nog uit tekenen, ik denk dan toch dat ik weer een hacker had of zo.

Ja Dennis ik ken de forum regels en dat tweede bericht is niet van mij!

Heb je bij de moderator kenbaar gemaakt, dat hier een topic geopend is, wat niet van jou afkomstig is?
Zij kunnen dat aan hand van het IP kijken!

Waterlelie
Berichten: 287
Lid geworden op: 22 dec 2007 01:15

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door Waterlelie »

@helpendhandje

Het asociale gedrag had betrekking op de bezorger bij mij in de buurt. Gelukkig is er inmiddels een DHL servicepunt en kan ik zelf mijn bestellingen ophalen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Select vracht kon mijn huisnummer niet vinden.

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ze zijn inderdaad heel asociaal bij Selektvracht. Er wordt heel asociaal aangebeld en de bezorger is ook niet vriendelijk. Ben blij dat er een DHL servicepunt in de buurt aanwezig is. Haal ik mijn bestelling dan zelf op wanneer het me uitkomt en heb ik niet te maken met asociale mensen.
Ik zou er maar niet zo blij mee zijn, want wat jij via DHL aanlevert, wordt aan de andere kant soms door DHL, en soms door Selectvracht bezorgd. Die twee bedrijven werken nauw samen.

Gisteren informeerde ik bij DHL waar een pakje bleef dat ik eigenlijk al had verwacht. Verbonden ze me door met het kantoor van Selectvracht........

Pakje zou dan uiteindelijk morgen moeten worden bezorgd.

Gesloten